אפילו אשטון קוצ'ר התרגש מסופרפארם: הפרסומת הישראלית המצליחה אי פעם
These are pretty epic reactions.
Posted by Ashton Kutcher on Friday, July 31, 2015
- 11.המתמטיקאי 19/08/2015 12:17הגב לתגובה זואם סופר פארם היו מוכרים רק סכיני לייף אפשר היה לומר שכל סכין שני הוא של לייף. היות וכולנו בחרנו במקצוע שהוא לא ריאלי בוא ונעשה את זה ביחד: סופר פארם מוכרים 50% מהסכינים בארץ, כלומר 1/2 ובעקבות הקמפיין 1/3 מהמכירות הם של לייף, בהבנת נקרא פשוטה שזה משהו שאנחנו אמורים להיות טובים בו) מדובר על 1/2*1/3 שזה שווה 1/6. יותר טוב מהמצב הראשוני לפיו כל סכין תשיעית היא לא של ג'ילט אבל עדיין לא חצי מהמכירות. יום טוב
- 10.מעניין שלא מדברים על תגובת P&G שנמנים עם לקוחות באומן (ל"ת)ניגוד אינטרסים? 09/08/2015 13:14הגב לתגובה זו
- 9.נעמי 08/08/2015 20:49הגב לתגובה זובכל המוצרים שהתנסתי של לייף התאכזבתי קשות. האיכות ירודה ומצדיקה את המחיר הזול. לא שווה לחסוך שקל ולהתעצבן בבית, גם אם זה לחסוך 10 שקל לא קונה לייף יותר גם המותג הפרטי של שופרסל דוחה לעומת המוצרים המקוריים גם טלפון סיני לא מתקרב לאייפון 3 דקות פרסומת ארוכה, אם היו עושים 2 דקות כולם היו מספיקים לראות את המותג בסוף
- 8.הקטע הוא שהרוב המוחלט של התגובות היו נגד הגילוח - FAIL (ל"ת)פרצופה 05/08/2015 15:08הגב לתגובה זו
- 7.שווה להעלות לטלויזיה לכל 3 הדקות (ל"ת)גרין 03/08/2015 10:42הגב לתגובה זו
- 6.אוהב את באומן 03/08/2015 09:35הגב לתגובה זומפרגן לויראליות, אבל זה לא יותר מחביב. יש לכם דברים יותר טובים לעשות עליהם יח״צ
- 5.אייל 03/08/2015 09:04הגב לתגובה זווגם הפרסומת, עם כל היותה סרטון מרגש, לא ממש עשתה את העבודה אם עד עכשיו לא זכרתי מה היא מפרסמת....
- 4.נמרוד 03/08/2015 00:10הגב לתגובה זועל היח"צ המונפץ ביותר אי פעם
- 3.הפרסומות האחרות של סופר פארם הן יצירת עילית בפרסום (ל"ת)כל הכבוד!!! 02/08/2015 22:43הגב לתגובה זו
- 2.יאיר זיסר, ההוגה והכותב. לא לשכוח (ל"ת)דני 02/08/2015 22:02הגב לתגובה זו
- 1.ג׳זס 02/08/2015 20:22הגב לתגובה זושעשה איל גיא היה הרבה יותר ויראלי ג׳סט סייניג

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.