"כשהתחלתי לעבוד במשרד גדול הבנתי שהרשת התקדמה והם תקועים בעולם הישן"

בגיל 30 אייל גיא החליט שזה הרגע לעצמאות וייסד את In Your Face. השנה החולפת היא ללא ספק שנת הפריצה ושנת השיא של הסוכנות הצעירה שעבדה בשת"פ עם boolba digital של ניר לבני. על הבית, תורה, כשרון אישי, ויראליות ועוד ב-under 40 
משה בנימין | (9)

לפני 3 שנים ולאחר שצבר 4 שנות נסיון בענף הפרסום אייל גיא החליט שזה הרגע לעשות את זה לבד, בעיקר מפני שהוא הבין שבענף הממוסד הנשלט על ידי השחקנים הגדולים יש פתיחות נמוכה למה שיש לו להציע. לפני 3 ימים הוא חגג 33 ואת השנה החולפת הוא יתקשה לשכוח. בשנה זו סוכנות הקריאייטיב שייסד In Your Face עמדה מאחורי מספר מהלכים שזכו לחשיפה אדירה והפכו אותו לשם מוכר.

בשנה זו הוא גם החליט על כניסה לשותפות מלאה עם ניר לבני וחברת boolba digital לאחר מספר מהלכים משותפים שרשמו הצלחה מרשימה. הוא נשוי ללא ילדים וברזומה שלו ניתן למצוא את חברת הקריאייטיב והתכנות זיבאבה בין 2010 ל-2012, בה ניהל את המחלקה הישראלית (בין הלקוחות היו: קסטרו, מנגו, בנק לאומי, תשעה מליון ועוד), אדלר חומסקי/ grey interactive (כיום GREAT) שבה שימש כקופי דיגיטל בין 2009 ל-2010 וקריאייטיב במשרד הפרסום צור-אלפסי בין 2008 ל-2009.

In Your Face מתמחה בתוכן ומהלכי רשת, בדגש על חשיפה ויראלית ושיתוף של הקהל. פרויקטים רבים נעשו בשיתוף עם חברת boolba digital, בבעלותו של ניר לבני, ובימים אלו 2 הגופים מתחילים בשותפות מלאה ועוברים למשרד חדש ברמת החיל. בין הלקוחות: ישראל היום, אתר NRG, עיריית ירושלים, אפליקציית החנייה פינק פארק ועוד. 

 

1. עבודה: כשהייתי סטודנט חשבתי שקריאייטיב זה המקצוע הכי מגניב בעולם. כשהתחלתי לעבוד במשרד גדול הבנתי שהם לא התקדמו בקצב של הרשת ואף אחד לא מעוניין לקדם את הרעיונות שלי והם קצת תקועים בעולם הישן. אנחנו מתמקדים ביצירת תוכן שהצרכנים רוצים לצפות בו ולשתף אותו. תוכן שלא נתפס בעיניהם כפרסומת. תוכן שזוכה לקשב רב ושנותן ללקוח 'ארנד מדיה' אדיר.

2. בית: גדלתי בגבעתיים במשפחה דתית שמטיפה לציונות וערכים ולא תמיד עשיתי את החיים שלהם קלים...אבל היום אני לא מחמיץ ארוחת שבת כדי לריב איתם.

 

3. ילדות: הרבנים לא הצליחו למכור לי את התורה, אבל הרווחתי חברי ילדות אדירים. הדתיים חזקים בגידול אנשים טובים, אבל יש יותר דגש על טיפוח הכישרון האישי בכלא שאטה מאשר בישיבה וגיליתי שיש לי נטייה יצירתית רק בגיל 24.

 

4. לא יודעים עליי ש... קוראים לי אייל ושם המשפחה הוא גיא. חאלאס.

 

5. הישג: הסרט "10 hours of walking in paris as a jew" שעשינו עבור אתר NRG. הפרוייקט הגיע לעשרות מליוני צפיות, סוקר בכל כלי תקשורת רציני בעולם, ביניהם CNN, fox ניוז, דיילי מייל, וושינגטון פוסט, BBC ועוד. השיא היה בקונגרס האמריקאי. התקיים דיון בנושא אנטישמיות והזכירו את הסרט כהוכחה לקיומה. קריאייטיב יכול לשנות את העולם. 

 

6. רגע מכונן: ההיכרות עם ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב לשעבר בשלמור אבנון עמיחי, מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי ובגיתם, וחיית פרסום עם נסיון של 20 שנה. בשנים האחרונות אנחנו חולקים לא מעט פרוייקטים ובימים אלו החלטנו להקים סוכנות שתעשה את מה שאנחנו יודעים לעשות יותר טוב מאחרים: תוכן מנצח עם הבנה שיווקית עמוקה. מרגש. 

 

7. רגע מביך: חבר גייז שלי סיפר לי שהוא יוצא עם אדם נשוי...כשהוא אמר לי איך קוראים לו התברר שזה לקוח שלי. מאז כל פגישה הייתה קצת מוזרה. (הוא כבר לא לקוח).

 

8. מודל לחיקוי: האנק מודי. הדתל"ש הכי מגניב בעולם.

9. חלום: ויראלי, ויראלי, ויראלי. להמשיך בדיוק את מה שניר לבני ואני עושים לאחרונה. לכבוש את הרשת בסרטים שהם לא פרסומות אלא תוכן שאנשים רוצים לראות וגם מעביר בדיוק את המסר שנכון למותג.

10. מתחרים: קטונתי מלקרוא להם מתחרים, אבל באומן הוא המשרד הגדול היחיד שהפנים איך לעשות סרטוני רשת ואני חייב לציין את המאמצים של טינק להישאר מעודכנים ולחדש.

טיפ לסיום: be stupid

ועוד משהו קטן לפני הסוף, מה אנדר רייטד? תהליך החשיבה וההפקה. לקוחות חושבים לפעמים שאנחנו מפליצים רעיונות גדולים ומפיקים אותם באפצ'י.

מה אובר רייטד? פרסום בטלוויזיה, פרסום בטלוויזיה, פרסום בטלוויזיה. 

 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    ג׳יזס 10/07/2015 05:12
    הגב לתגובה זו
    כל הדרך מאמריקה
  • 8.
    ההוא 09/07/2015 23:10
    הגב לתגובה זו
    מיעוט התגובות להנ"ל מעלה תהיה על חוסר ענין לציבור באיש.
  • 7.
    מד מן 09/07/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    הסרטים שפה הם הקריאטיביות של הבחור? וואלה מודעת הוזלות של השופרסל נראית יותר קריטיבית
  • 6.
    דיסלקט- אומרים אעשה לא יעשה דור ואטסאפט דפוק!!!!! (ל"ת)
    המורה ללשון 09/07/2015 15:48
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ערן ניזרי 09/07/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    מוכשר ברמות אוהב אותך!
  • 4.
    מימון 09/07/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    כבוד
  • 3.
    אייל רונן 09/07/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    מה זה ?
  • 2.
    טלי פולק 09/07/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    המון הצלחה לבן דוד מיוחד במינו...אתה אדיר!
  • 1.
    האיש הכי מוכשר בתעשייה (ל"ת)
    מעריצה צמודה 09/07/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.