"כשהתחלתי לעבוד במשרד גדול הבנתי שהרשת התקדמה והם תקועים בעולם הישן"
לפני 3 שנים ולאחר שצבר 4 שנות נסיון בענף הפרסום אייל גיא החליט שזה הרגע לעשות את זה לבד, בעיקר מפני שהוא הבין שבענף הממוסד הנשלט על ידי השחקנים הגדולים יש פתיחות נמוכה למה שיש לו להציע. לפני 3 ימים הוא חגג 33 ואת השנה החולפת הוא יתקשה לשכוח. בשנה זו סוכנות הקריאייטיב שייסד In Your Face עמדה מאחורי מספר מהלכים שזכו לחשיפה אדירה והפכו אותו לשם מוכר.
בשנה זו הוא גם החליט על כניסה לשותפות מלאה עם ניר לבני וחברת boolba digital לאחר מספר מהלכים משותפים שרשמו הצלחה מרשימה. הוא נשוי ללא ילדים וברזומה שלו ניתן למצוא את חברת הקריאייטיב והתכנות זיבאבה בין 2010 ל-2012, בה ניהל את המחלקה הישראלית (בין הלקוחות היו: קסטרו, מנגו, בנק לאומי, תשעה מליון ועוד), אדלר חומסקי/ grey interactive (כיום GREAT) שבה שימש כקופי דיגיטל בין 2009 ל-2010 וקריאייטיב במשרד הפרסום צור-אלפסי בין 2008 ל-2009.
In Your Face מתמחה בתוכן ומהלכי רשת, בדגש על חשיפה ויראלית ושיתוף של הקהל. פרויקטים רבים נעשו בשיתוף עם חברת boolba digital, בבעלותו של ניר לבני, ובימים אלו 2 הגופים מתחילים בשותפות מלאה ועוברים למשרד חדש ברמת החיל. בין הלקוחות: ישראל היום, אתר NRG, עיריית ירושלים, אפליקציית החנייה פינק פארק ועוד.
1. עבודה: כשהייתי סטודנט חשבתי שקריאייטיב זה המקצוע הכי מגניב בעולם. כשהתחלתי לעבוד במשרד גדול הבנתי שהם לא התקדמו בקצב של הרשת ואף אחד לא מעוניין לקדם את הרעיונות שלי והם קצת תקועים בעולם הישן. אנחנו מתמקדים ביצירת תוכן שהצרכנים רוצים לצפות בו ולשתף אותו. תוכן שלא נתפס בעיניהם כפרסומת. תוכן שזוכה לקשב רב ושנותן ללקוח 'ארנד מדיה' אדיר.
2. בית: גדלתי בגבעתיים במשפחה דתית שמטיפה לציונות וערכים ולא תמיד עשיתי את החיים שלהם קלים...אבל היום אני לא מחמיץ ארוחת שבת כדי לריב איתם.
3. ילדות: הרבנים לא הצליחו למכור לי את התורה, אבל הרווחתי חברי ילדות אדירים. הדתיים חזקים בגידול אנשים טובים, אבל יש יותר דגש על טיפוח הכישרון האישי בכלא שאטה מאשר בישיבה וגיליתי שיש לי נטייה יצירתית רק בגיל 24.
4. לא יודעים עליי ש... קוראים לי אייל ושם המשפחה הוא גיא. חאלאס.
5. הישג: הסרט "10 hours of walking in paris as a jew" שעשינו עבור אתר NRG. הפרוייקט הגיע לעשרות מליוני צפיות, סוקר בכל כלי תקשורת רציני בעולם, ביניהם CNN, fox ניוז, דיילי מייל, וושינגטון פוסט, BBC ועוד. השיא היה בקונגרס האמריקאי. התקיים דיון בנושא אנטישמיות והזכירו את הסרט כהוכחה לקיומה. קריאייטיב יכול לשנות את העולם.
6. רגע מכונן: ההיכרות עם ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב לשעבר בשלמור אבנון עמיחי, מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי ובגיתם, וחיית פרסום עם נסיון של 20 שנה. בשנים האחרונות אנחנו חולקים לא מעט פרוייקטים ובימים אלו החלטנו להקים סוכנות שתעשה את מה שאנחנו יודעים לעשות יותר טוב מאחרים: תוכן מנצח עם הבנה שיווקית עמוקה. מרגש.
7. רגע מביך: חבר גייז שלי סיפר לי שהוא יוצא עם אדם נשוי...כשהוא אמר לי איך קוראים לו התברר שזה לקוח שלי. מאז כל פגישה הייתה קצת מוזרה. (הוא כבר לא לקוח).
8. מודל לחיקוי: האנק מודי. הדתל"ש הכי מגניב בעולם.
9. חלום: ויראלי, ויראלי, ויראלי. להמשיך בדיוק את מה שניר לבני ואני עושים לאחרונה. לכבוש את הרשת בסרטים שהם לא פרסומות אלא תוכן שאנשים רוצים לראות וגם מעביר בדיוק את המסר שנכון למותג.
10. מתחרים: קטונתי מלקרוא להם מתחרים, אבל באומן הוא המשרד הגדול היחיד שהפנים איך לעשות סרטוני רשת ואני חייב לציין את המאמצים של טינק להישאר מעודכנים ולחדש.
טיפ לסיום: be stupid
ועוד משהו קטן לפני הסוף, מה אנדר רייטד? תהליך החשיבה וההפקה. לקוחות חושבים לפעמים שאנחנו מפליצים רעיונות גדולים ומפיקים אותם באפצ'י.
מה אובר רייטד? פרסום בטלוויזיה, פרסום בטלוויזיה, פרסום בטלוויזיה.
- 9.ג׳יזס 10/07/2015 05:12הגב לתגובה זוכל הדרך מאמריקה
- 8.ההוא 09/07/2015 23:10הגב לתגובה זומיעוט התגובות להנ"ל מעלה תהיה על חוסר ענין לציבור באיש.
- 7.מד מן 09/07/2015 17:17הגב לתגובה זוהסרטים שפה הם הקריאטיביות של הבחור? וואלה מודעת הוזלות של השופרסל נראית יותר קריטיבית
- 6.דיסלקט- אומרים אעשה לא יעשה דור ואטסאפט דפוק!!!!! (ל"ת)המורה ללשון 09/07/2015 15:48הגב לתגובה זו
- 5.ערן ניזרי 09/07/2015 15:41הגב לתגובה זומוכשר ברמות אוהב אותך!
- 4.מימון 09/07/2015 15:17הגב לתגובה זוכבוד
- 3.אייל רונן 09/07/2015 12:43הגב לתגובה זומה זה ?
- 2.טלי פולק 09/07/2015 12:30הגב לתגובה זוהמון הצלחה לבן דוד מיוחד במינו...אתה אדיר!
- 1.האיש הכי מוכשר בתעשייה (ל"ת)מעריצה צמודה 09/07/2015 11:41הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
