"כשהתחלתי לעבוד במשרד גדול הבנתי שהרשת התקדמה והם תקועים בעולם הישן"
לפני 3 שנים ולאחר שצבר 4 שנות נסיון בענף הפרסום אייל גיא החליט שזה הרגע לעשות את זה לבד, בעיקר מפני שהוא הבין שבענף הממוסד הנשלט על ידי השחקנים הגדולים יש פתיחות נמוכה למה שיש לו להציע. לפני 3 ימים הוא חגג 33 ואת השנה החולפת הוא יתקשה לשכוח. בשנה זו סוכנות הקריאייטיב שייסד In Your Face עמדה מאחורי מספר מהלכים שזכו לחשיפה אדירה והפכו אותו לשם מוכר.
בשנה זו הוא גם החליט על כניסה לשותפות מלאה עם ניר לבני וחברת boolba digital לאחר מספר מהלכים משותפים שרשמו הצלחה מרשימה. הוא נשוי ללא ילדים וברזומה שלו ניתן למצוא את חברת הקריאייטיב והתכנות זיבאבה בין 2010 ל-2012, בה ניהל את המחלקה הישראלית (בין הלקוחות היו: קסטרו, מנגו, בנק לאומי, תשעה מליון ועוד), אדלר חומסקי/ grey interactive (כיום GREAT) שבה שימש כקופי דיגיטל בין 2009 ל-2010 וקריאייטיב במשרד הפרסום צור-אלפסי בין 2008 ל-2009.
In Your Face מתמחה בתוכן ומהלכי רשת, בדגש על חשיפה ויראלית ושיתוף של הקהל. פרויקטים רבים נעשו בשיתוף עם חברת boolba digital, בבעלותו של ניר לבני, ובימים אלו 2 הגופים מתחילים בשותפות מלאה ועוברים למשרד חדש ברמת החיל. בין הלקוחות: ישראל היום, אתר NRG, עיריית ירושלים, אפליקציית החנייה פינק פארק ועוד.
1. עבודה: כשהייתי סטודנט חשבתי שקריאייטיב זה המקצוע הכי מגניב בעולם. כשהתחלתי לעבוד במשרד גדול הבנתי שהם לא התקדמו בקצב של הרשת ואף אחד לא מעוניין לקדם את הרעיונות שלי והם קצת תקועים בעולם הישן. אנחנו מתמקדים ביצירת תוכן שהצרכנים רוצים לצפות בו ולשתף אותו. תוכן שלא נתפס בעיניהם כפרסומת. תוכן שזוכה לקשב רב ושנותן ללקוח 'ארנד מדיה' אדיר.
2. בית: גדלתי בגבעתיים במשפחה דתית שמטיפה לציונות וערכים ולא תמיד עשיתי את החיים שלהם קלים...אבל היום אני לא מחמיץ ארוחת שבת כדי לריב איתם.
3. ילדות: הרבנים לא הצליחו למכור לי את התורה, אבל הרווחתי חברי ילדות אדירים. הדתיים חזקים בגידול אנשים טובים, אבל יש יותר דגש על טיפוח הכישרון האישי בכלא שאטה מאשר בישיבה וגיליתי שיש לי נטייה יצירתית רק בגיל 24.
4. לא יודעים עליי ש... קוראים לי אייל ושם המשפחה הוא גיא. חאלאס.
5. הישג: הסרט "10 hours of walking in paris as a jew" שעשינו עבור אתר NRG. הפרוייקט הגיע לעשרות מליוני צפיות, סוקר בכל כלי תקשורת רציני בעולם, ביניהם CNN, fox ניוז, דיילי מייל, וושינגטון פוסט, BBC ועוד. השיא היה בקונגרס האמריקאי. התקיים דיון בנושא אנטישמיות והזכירו את הסרט כהוכחה לקיומה. קריאייטיב יכול לשנות את העולם.
6. רגע מכונן: ההיכרות עם ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב לשעבר בשלמור אבנון עמיחי, מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי ובגיתם, וחיית פרסום עם נסיון של 20 שנה. בשנים האחרונות אנחנו חולקים לא מעט פרוייקטים ובימים אלו החלטנו להקים סוכנות שתעשה את מה שאנחנו יודעים לעשות יותר טוב מאחרים: תוכן מנצח עם הבנה שיווקית עמוקה. מרגש.
7. רגע מביך: חבר גייז שלי סיפר לי שהוא יוצא עם אדם נשוי...כשהוא אמר לי איך קוראים לו התברר שזה לקוח שלי. מאז כל פגישה הייתה קצת מוזרה. (הוא כבר לא לקוח).
8. מודל לחיקוי: האנק מודי. הדתל"ש הכי מגניב בעולם.
9. חלום: ויראלי, ויראלי, ויראלי. להמשיך בדיוק את מה שניר לבני ואני עושים לאחרונה. לכבוש את הרשת בסרטים שהם לא פרסומות אלא תוכן שאנשים רוצים לראות וגם מעביר בדיוק את המסר שנכון למותג.
10. מתחרים: קטונתי מלקרוא להם מתחרים, אבל באומן הוא המשרד הגדול היחיד שהפנים איך לעשות סרטוני רשת ואני חייב לציין את המאמצים של טינק להישאר מעודכנים ולחדש.
טיפ לסיום: be stupid
ועוד משהו קטן לפני הסוף, מה אנדר רייטד? תהליך החשיבה וההפקה. לקוחות חושבים לפעמים שאנחנו מפליצים רעיונות גדולים ומפיקים אותם באפצ'י.
מה אובר רייטד? פרסום בטלוויזיה, פרסום בטלוויזיה, פרסום בטלוויזיה.
- 9.ג׳יזס 10/07/2015 05:12הגב לתגובה זוכל הדרך מאמריקה
- 8.ההוא 09/07/2015 23:10הגב לתגובה זומיעוט התגובות להנ"ל מעלה תהיה על חוסר ענין לציבור באיש.
- 7.מד מן 09/07/2015 17:17הגב לתגובה זוהסרטים שפה הם הקריאטיביות של הבחור? וואלה מודעת הוזלות של השופרסל נראית יותר קריטיבית
- 6.דיסלקט- אומרים אעשה לא יעשה דור ואטסאפט דפוק!!!!! (ל"ת)המורה ללשון 09/07/2015 15:48הגב לתגובה זו
- 5.ערן ניזרי 09/07/2015 15:41הגב לתגובה זומוכשר ברמות אוהב אותך!
- 4.מימון 09/07/2015 15:17הגב לתגובה זוכבוד
- 3.אייל רונן 09/07/2015 12:43הגב לתגובה זומה זה ?
- 2.טלי פולק 09/07/2015 12:30הגב לתגובה זוהמון הצלחה לבן דוד מיוחד במינו...אתה אדיר!
- 1.האיש הכי מוכשר בתעשייה (ל"ת)מעריצה צמודה 09/07/2015 11:41הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.