"כשהתחלתי לעבוד במשרד גדול הבנתי שהרשת התקדמה והם תקועים בעולם הישן"
לפני 3 שנים ולאחר שצבר 4 שנות נסיון בענף הפרסום אייל גיא החליט שזה הרגע לעשות את זה לבד, בעיקר מפני שהוא הבין שבענף הממוסד הנשלט על ידי השחקנים הגדולים יש פתיחות נמוכה למה שיש לו להציע. לפני 3 ימים הוא חגג 33 ואת השנה החולפת הוא יתקשה לשכוח. בשנה זו סוכנות הקריאייטיב שייסד In Your Face עמדה מאחורי מספר מהלכים שזכו לחשיפה אדירה והפכו אותו לשם מוכר.
בשנה זו הוא גם החליט על כניסה לשותפות מלאה עם ניר לבני וחברת boolba digital לאחר מספר מהלכים משותפים שרשמו הצלחה מרשימה. הוא נשוי ללא ילדים וברזומה שלו ניתן למצוא את חברת הקריאייטיב והתכנות זיבאבה בין 2010 ל-2012, בה ניהל את המחלקה הישראלית (בין הלקוחות היו: קסטרו, מנגו, בנק לאומי, תשעה מליון ועוד), אדלר חומסקי/ grey interactive (כיום GREAT) שבה שימש כקופי דיגיטל בין 2009 ל-2010 וקריאייטיב במשרד הפרסום צור-אלפסי בין 2008 ל-2009.
In Your Face מתמחה בתוכן ומהלכי רשת, בדגש על חשיפה ויראלית ושיתוף של הקהל. פרויקטים רבים נעשו בשיתוף עם חברת boolba digital, בבעלותו של ניר לבני, ובימים אלו 2 הגופים מתחילים בשותפות מלאה ועוברים למשרד חדש ברמת החיל. בין הלקוחות: ישראל היום, אתר NRG, עיריית ירושלים, אפליקציית החנייה פינק פארק ועוד.
1. עבודה: כשהייתי סטודנט חשבתי שקריאייטיב זה המקצוע הכי מגניב בעולם. כשהתחלתי לעבוד במשרד גדול הבנתי שהם לא התקדמו בקצב של הרשת ואף אחד לא מעוניין לקדם את הרעיונות שלי והם קצת תקועים בעולם הישן. אנחנו מתמקדים ביצירת תוכן שהצרכנים רוצים לצפות בו ולשתף אותו. תוכן שלא נתפס בעיניהם כפרסומת. תוכן שזוכה לקשב רב ושנותן ללקוח 'ארנד מדיה' אדיר.
2. בית: גדלתי בגבעתיים במשפחה דתית שמטיפה לציונות וערכים ולא תמיד עשיתי את החיים שלהם קלים...אבל היום אני לא מחמיץ ארוחת שבת כדי לריב איתם.
3. ילדות: הרבנים לא הצליחו למכור לי את התורה, אבל הרווחתי חברי ילדות אדירים. הדתיים חזקים בגידול אנשים טובים, אבל יש יותר דגש על טיפוח הכישרון האישי בכלא שאטה מאשר בישיבה וגיליתי שיש לי נטייה יצירתית רק בגיל 24.
4. לא יודעים עליי ש... קוראים לי אייל ושם המשפחה הוא גיא. חאלאס.
5. הישג: הסרט "10 hours of walking in paris as a jew" שעשינו עבור אתר NRG. הפרוייקט הגיע לעשרות מליוני צפיות, סוקר בכל כלי תקשורת רציני בעולם, ביניהם CNN, fox ניוז, דיילי מייל, וושינגטון פוסט, BBC ועוד. השיא היה בקונגרס האמריקאי. התקיים דיון בנושא אנטישמיות והזכירו את הסרט כהוכחה לקיומה. קריאייטיב יכול לשנות את העולם.
6. רגע מכונן: ההיכרות עם ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב לשעבר בשלמור אבנון עמיחי, מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי ובגיתם, וחיית פרסום עם נסיון של 20 שנה. בשנים האחרונות אנחנו חולקים לא מעט פרוייקטים ובימים אלו החלטנו להקים סוכנות שתעשה את מה שאנחנו יודעים לעשות יותר טוב מאחרים: תוכן מנצח עם הבנה שיווקית עמוקה. מרגש.
7. רגע מביך: חבר גייז שלי סיפר לי שהוא יוצא עם אדם נשוי...כשהוא אמר לי איך קוראים לו התברר שזה לקוח שלי. מאז כל פגישה הייתה קצת מוזרה. (הוא כבר לא לקוח).
8. מודל לחיקוי: האנק מודי. הדתל"ש הכי מגניב בעולם.
9. חלום: ויראלי, ויראלי, ויראלי. להמשיך בדיוק את מה שניר לבני ואני עושים לאחרונה. לכבוש את הרשת בסרטים שהם לא פרסומות אלא תוכן שאנשים רוצים לראות וגם מעביר בדיוק את המסר שנכון למותג.
10. מתחרים: קטונתי מלקרוא להם מתחרים, אבל באומן הוא המשרד הגדול היחיד שהפנים איך לעשות סרטוני רשת ואני חייב לציין את המאמצים של טינק להישאר מעודכנים ולחדש.
טיפ לסיום: be stupid
ועוד משהו קטן לפני הסוף, מה אנדר רייטד? תהליך החשיבה וההפקה. לקוחות חושבים לפעמים שאנחנו מפליצים רעיונות גדולים ומפיקים אותם באפצ'י.
מה אובר רייטד? פרסום בטלוויזיה, פרסום בטלוויזיה, פרסום בטלוויזיה.
- 9.ג׳יזס 10/07/2015 05:12הגב לתגובה זוכל הדרך מאמריקה
- 8.ההוא 09/07/2015 23:10הגב לתגובה זומיעוט התגובות להנ"ל מעלה תהיה על חוסר ענין לציבור באיש.
- 7.מד מן 09/07/2015 17:17הגב לתגובה זוהסרטים שפה הם הקריאטיביות של הבחור? וואלה מודעת הוזלות של השופרסל נראית יותר קריטיבית
- 6.דיסלקט- אומרים אעשה לא יעשה דור ואטסאפט דפוק!!!!! (ל"ת)המורה ללשון 09/07/2015 15:48הגב לתגובה זו
- 5.ערן ניזרי 09/07/2015 15:41הגב לתגובה זומוכשר ברמות אוהב אותך!
- 4.מימון 09/07/2015 15:17הגב לתגובה זוכבוד
- 3.אייל רונן 09/07/2015 12:43הגב לתגובה זומה זה ?
- 2.טלי פולק 09/07/2015 12:30הגב לתגובה זוהמון הצלחה לבן דוד מיוחד במינו...אתה אדיר!
- 1.האיש הכי מוכשר בתעשייה (ל"ת)מעריצה צמודה 09/07/2015 11:41הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
