אפליקציית BACK ME APP של מובלין עבור Always וליאו ברנט איטליה
צילום: יח"צ

יש נקודת אור בקאן: אפליקציית moblin שפותחה עבור Always זכתה בכסף במובייל

אפליקציית Back Me App הזוכה פותחה על ידי חברת הפרסום הסלולרי הישראלית במסגרת עבודה משותפת עם ליאו ברנט איטליה עבור מותג התחבושות ההיגייניות Always
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה moblin פסטיבל קאן

כפי שהיה בשנתיים האחרונות (2013, 2014) גם השנה פסטיבל קאן הבטיח רבות, אך לא קיים במאומה עבור הנציגים הישראלים שהגיעו אליו אפופי אשליות על תמונות מנצחות עם אריה זהב/כסף/ארד בידיהם. עם זאת, נקודת אור ישראלית קטנה הצליחה להבליח איכשהו בקטגוריית המובייל של התחרות, עם זכייה של ליאו ברנט איטליה בפרס הכסף עבור אפליקצייה שפותחה על ידי חברת moblin הישראלית.

האפליקציה בשם Back Me App פותחה בשנה שעברה עבור מותג התחבושות ההיגייניות Always והוצגה בתחילת 2015 עם השקת בכורה עולמית בישראל. מטרת האפליקציה היא לספק לנשים הצועדות לבד ברחובות מסוכנים ו/או בשעות הלילה, הגנה על ידי גיבוי ופיקוח של חבריהם, באמצעות הסלולר. האפליקציה מאפשרת למשתמשת לבחור חבר/קרוב משפחה מרשימת אנשי הקשר שלו עם צאתו לדרך. החבר/ה מקבלים את המסלול שבו הוא/היא מתכננים לצעוד הביתה ומבקרה של סטייה פתאומית מהמסלול שנקבע מראש או עצירה של יותר מ-2 דקות האפליקציה מתריעה על כך ומציעה מספר אפשרויות לתגובה.

 

העבודה הוגשה תחת ליאו ברנט איטליה, שהיו שותפים בגירסה האחרונה של האפליקציה (בחצי שנה האחרונה). האפליקציה פותחה על ידי חברת הפרסום הסלולר הישראלית-בינלאומית moblin ש-Always מקבוצת פרוקטר אנד גמבל הוא אחד מלקוחותיה. תהליך פיתוח האפליקציה לווה על ידי מטה פרוקטר אנד גמבל העולמי והאפליקציה זכתה ליותר מ-2 מיליון הורדות ב-8 מדינות - מה שהפך אותה לאפליקציה המצליחה ביותר של P&G אי פעם. הזכייה, באריה כסף, היא הראשונה עבור moblin אי פעם ורשומה תחת תת הקטגוריה תדמית מותג ותקשורת.

moblin, מחלוצות תחום השיווק והפרסום הסלולרי בישראל הודיעה לאחרונה על הרחבת פעילותה הבינלאומית עם פתיחת משרדים חדשים בסינגפור ברבעון הקרוב והשקת משרדים בלונדון ברבעון שאחריו. בנוסף גייסה החברה לשורותיה 2 דמויות מפתח משוק הפרסום המקומי: אבשה שילין, לשעבר מנכ"ל 'מגזרים' שמונה למנהל הפעילות בישראל וגלית מסורי, לשעבר סמנכ"ל הדיגיטל של חברת המדיה TMF לניהול פעילות המדיה והסחר. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    תותחים - החברה הטובה בארץ. שאפו (ל"ת)
    דנידין 24/06/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״