הדיילי מייל הבריטי מחזק את הקשר עם טאבולה הישראלית: ישקיע 3 מיליון דולר במוצר קידום חדש

אתר החדשות הבריטי Daily Mail נלחם על הצרכן האמריקאי וישקיע 3 מיליון דולר במוצר חדש של טאבולה הישראלית
גיא גלין |
נושאים בכתבה טאבולה

המגזין הבריטי Daily Mail הכריז השבוע כי ישקיע 3 מיליון דולר בשירות חדש של החברה הישראלית טאבולה לקידום תוכן. למעשה, Daily Mail עובד עם טאבולה כבר יותר משנה וכעת מחזק את הקשר עם החברה על מנת להגדיל את אחוזי חשיפת התוכן שלהם באזור אמריקה הצפונית.

בכתבה שפורסמה לאחרונה באתר ADWEEK, אמר מנכ"ל  השלוחה הצפון אמריקאית של ה-Daily Mail ג'ון סטיינברג, כי המהלך נועד לתת מענה לתחרות העולה מול מתחרות כגון פייסבוק בתחום שיווק תוכן ה-Native - פרסום תוכן שאינו מפריע לחווית הגלישה של המשתמש ואינו קוטע אותה בפרסומות נדחפות. הגישה של חברות כגון טאבולה ואאוטבריין מאפשרת התאמה חלקה לתוכן שהקורא נחשף אליו בצורת המלצה לקריאה נוספת. צורה זו יוצרת אמינות רבה יותר בהמלצות לקורא - דבר  אשר מוליד ערך מוסף עבורו.

טאבולה היא חברה ישראלית שהוקמה על ידי אדם סינגולדה ב-2007. בתחילת דרכה היא התמקדה בהמלצות צפייה לתכני וידאו ומשם עברה לשיווק תוכן טקסטואלי. בין אתרי התוכן הישראלים שנמנים עם ציבור לקוחותיה ניתן למצוא את nana 10 ואתר וואלה. בין לקוחותיה הגדולים של טאבולה בחו"ל נמנים כיום אתרי התוכן USA  Today, Business  insider ו- Fox sport.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.