פוטין. תשכחו מלהחליף אותו
צילום: יח"צ

הקקטוס הוא כבר זיכרון עמום: 5 מודעות של אלדר חומסקי יפורסמו במגזין הפרסום ARCHIVE

מודעות דג הזהב של אדלר חומסקי עבור מחסני תאורה, לוטו וסקודה שנותרו על פי כללי הקקטוס מחוץ לתחרות יופיעו על עמודי מגזין הפרסום היוקרתי
משה בנימין | (3)

מה שלא מתקבל לקקטוס הישראלי מאומץ בחום על ידי הקהילה הבינלאומית. 5 מודעות דג הזהב של אדלר חומסקי יופיעו במגזין הפרסום היוקרתי  luerzers archive. סדרה של 3 מודעות למחסני תאורה, מודעה ללוטו ומודעה למותג הרכב סקודה. כזכור, על פי כללי תחרות הפרסום הישראלית קקטוס הזהב שהתקיימה בשבוע החולף, עבודות ONE OF (חד - פעמיות) מן הסוג של תחרות דג הזהב אינן מורשות להתמודד. 

בסדרת המודעות למחסני תאורה תחת הקונספט "תשכחו מלהחליף אותו" מופיעה בכל מודעה רודן נערץ אחר המאויר כדמות בתוך בית נורה, בכדי להמחיש את המוצר: נורת LED הדולקת עד 30,000 שעות עבודה, ללא צורך בהחלפה.

 

במודעה ללוטו, תחת הקונספט "אל תבזבזו את הבקשות שלכם" מוצגת תמונת רחוב עמוס שמכל חלון בו עולה משאלה שונה, כגון: "הלוואי שלמישהו יש מטען", "רק שלא יפסידו בדרבי" וכו'. המודעה באה להמחיש את הקלות בה אנו משתמשים במשאלות ליבנו יום יום, לעומת המשאלה האלמותית של זכייה בלוטו.

 

במודעה למותג הרכב סקודה, תחת הקונספט: "קל יותר למצוא את שלך" נראית יד של תינוק המציצה מתוך העריסה בחדר יולדות עמוס, בכדי לסמן להורים המאושרים היכן נמצא התינוק שלהם. זאת, על מנת להמחיש את הפיצ'ר אליו מתייחסת המודעה: מערכת אורות הנדלקת אוטומטית למציאת הרכב בחניון חשוך.

 

טל ריבן, סמנכ"ל קריאיטיב אדלר חומסקי: "זה משמח מאד וכבוד גדול להיכנס למגזין היוקרתי הזה עם 5 עבודות בגיליון אחד. כל הכבוד לצוותים".

 

קרדיטים מודעות מחסני תאורה: סמנכ"ל קראיטיב: טל ריבן, מנהל קראיטיב: עידן רגב, קופירייטר: קובי כהן ארטדיירקטור: אירה גימפלביץ', מנהלת לקוחות: דפנה גן, סופרוויזרית: דורין ציפר, תקציבאית: מיכל בוכבינדר, פוטושופ: בועז רוזנברג, מאייר: עמית שמעוני.

 

קרדיטים מודעת לוטו: סמנכ"ל קריאיטייב: טל ריבן, מנהל קריאיטייב: עידן רגב, קופירייטר: ליאור שוורץ, ארט דיירקטור: גבי קיקוזשוילי, מנהלת לקוחות: ענת לבנטון, סופרוייזרית: קטי אורצקי, תקציבאית: גת נפתלי.

 

קרדיטים מודעת סקודה: סמנכ"ל קריאיטייב: טל ריבן, מנהל קריאיטייב: מוטי רובינשטיין, קופירייטר: דני קמושביץ, ארט דיירקטור: אירה גמפלביץ, מנהלת לקוחות: דפנה גן, סופרוייזרית: יערה מוסן, תקציבאי: אורן בר לב, צלם: ירון יצחקוב.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מייקל 11/06/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
    שדפדפתי בשבעה ימים וב"וולט ואמפר" מגזין החשמלאים המוביל, וראיתי את סדרת המודעות של מחסני חשמל - הייתי כל כך גאה שהלקוח היה כה אמיץ והסכים לצאת עם הקמפיין החכם והמפתיע הזה. אין ספק שזה עשה עבודה מדהימה למותג. בעיקר בארץ. זה פרסום אמיתי.
  • 2.
    ג׳יזס 10/06/2015 23:52
    הגב לתגובה זו
    אחלה ארט
  • 1.
    אני 10/06/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    אתם כותבים ומספרים עליהן. אולי תראו וזהו?
דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים. 

דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.