משלמים על המחלוקת בין הבעלים? שטרית מדיה גרופ מאבד את תקציב מגה
הסכסוך בצמרת הנהלת ביילסול שמחזיקה את רשת מגה - בין שרגא בירן לדודי ויסמן - מתגלגל מטה עד למשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ שנאלץ לאבד את חלקו בתקציב הפרסום של הרשת שעמד בשנת 2014 על כ-17 מיליון שקלים.
בשנתיים האחרונות, הרוחות בצמרת הנהלת ביילסול סוערות כאשר מצד אחד ניצב דודי ויסמן שנחשב לכוח דומיננטי בקבוצה ומחזיק ב-20% ממניותיה ומנגד ניצב שרגא בירן, לצד בניו המחזיק ב-80% מהקבוצה. בתחילת השנה לאחר חילופי האשמות בין הצדדים שהחלו על רקע מצבה הפיננסי הקשה של הקבוצה, הודח ויסמן מתפקידו כמנכ"ל קבוצת אלון רבוע כחול ובמקומו מונה על ידי הדירקטוריון אביגדור קפלן, לשעבר מנכ"ל ויו"ר כלל ביטוח ומנכ"ל בית החולים הדסה. תחת קבוצת אלון ריבוע כחול פועלים רשתות מגה, מגה בעיר, דור אלון, מגה בול, ריבוע נד"לן ונעמן.
כאמור, משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ הוא בין הנפגעים בעקבות הפיחות בכוחו של דודי ויסמן בחברת ההחזקות. השרשור מגיע אל רותי שטרית שמזה שנים רבות מלווה את דודי ויסמן בעסקיו והפכה ליד ימינו כשסיפקה לו שירותי פרסום, יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי באמצעות משרדה SMG - שטרית מדיה גרופ. בד בבד עם עלייתו ופריחתו של ויסמן, ציינה רותי שטרית ומשרד הפרסום SMG את הפיכתם לשחקן בולט בשוק הפרסום המקומי כאשר הוא נמנה מזה שנים רבות על אחד מ-20 משרדי הפרסום הגדולים בישראל - כאשר יותר מחצי היקף הפרסום שלו מגיע מעסקיו של ויסמן.
תקציבים נוספים של ויסמן המטופלים במשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ הם כרטיס האשראי YOU, רשת YOU, כפר השעשועים (שנמכרה בחזרה לרונן לוי שממנו נרכשה), YOUPHONE, דור אלון ועוד.
- 10.שי שי 21/05/2015 13:18הגב לתגובה זוזרמון, שלמור ועכשיו שטרית. כל משרד שויינברגר הגאון נגע בו התרסק. זה כמובן אף פעם לא קרה באשמתו... הוא רק היה שם כשזה קרה עם עדר המעריצים שלו כדי למזער את הנזק...
- 9.אחד שיודע 19/05/2015 19:14הגב לתגובה זוכמה נשמות חיכו לרגע הזה. בגלל אנשים קטנים כמוכם התחום שלנו הולך וקטן תרתי תרתי
- אייל 21/05/2015 13:15הגב לתגובה זונכון שהענף הזה מורכב ברובו מאנשים קטנים, ציניקנים ומרושעים אבל במקרה הזה באמת מדובר במשרד גרוע שעשה לאורך השנים עבודה גרועה
- 8.היו אמורים לעזוב מזמן, נשארו רק בגלל דודי (ל"ת)דני לוי 19/05/2015 17:06הגב לתגובה זו
- 7.דניאל 19/05/2015 13:35הגב לתגובה זוזה כבר על גבול הפתטי
- 6.עידן 19/05/2015 13:32הגב לתגובה זותמיד עזרה לי כשהייתי צריך פרסום בהתנדבות עבור העמותות שעבדתי עימן. אישה ישרה ואמיצה ומי שמכיר אותה יודע.
- 5.מאור 19/05/2015 13:29הגב לתגובה זואיתו או בלעדיו.
- 4.מאיר תביא לי 19/05/2015 13:13הגב לתגובה זוכל העולם יודע ושותק, כמויות השוחד, הגניבה והעבירות שמתבצעות במשרד הזה הפכו לשם דבר בעולם הפשע הישראלי.
- תומר 19/05/2015 13:33הגב לתגובה זומשחיר עם כל כך הרבה שקרים, אל תדאג, זה יחזור לך.
- 3.מי שילם למי על מה ואיך (ל"ת)ועדת חקירה 18/05/2015 19:35הגב לתגובה זו
- 2.קרציה 18/05/2015 17:34הגב לתגובה זושלא יתפלא שהוא מתעורר עם פרעושים. ואני בטוח שרק טוב יצא מהפרידה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 1.מר קריאייטיב 18/05/2015 17:28הגב לתגובה זולא נעים להודות (סתאאאם... דווקא מאוד נעים!), אבל מסתמן שזהו סוף דרכה של הצפרדע הגמדית המרושעת בביצת השיווק והפרסום הטובענית. תענוג לראות איך כוחות הרשע טובעים באלגנטיות, כשמשענת הקנה היחידה שלהם הולכת ומתרצצת להנאת כולנו. עכשיו נשאלות רק 2 שאלות: 1. מי יממן לבעל הגאה את קמפיין הנשיאות הבא? 2. מי תשחק לדודי וייסמן בשרביט שאיבד את הקסם?
- דווקא התבטאת בעדינות (ל"ת)tt 20/05/2015 15:11הגב לתגובה זו
- איך יוצאות לך העיינים, תיזהר לא לאבד את הראייה. (ל"ת)עינב 19/05/2015 13:29הגב לתגובה זו
- עוד תגובה 19/05/2015 12:20הגב לתגובה זושל גלגל. פעם למעלה ופעם למטה! כל כלבה בא יומה :-) חיחיחיחי

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 2.53% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
