דן ומוזלי חינוכית 23 עידן אלתרמן
צילום: צילום מסך חינוכית 23

החודש המטורף של החינוכית: שברה שיאי צפייה, שילשה את מספר הצופים ב-5 שנים

מנתונים שהגיעו לידי אייס עולה כי החינוכית חצתה את רף 3 מיליון הצופים בחודש האחרון, וזינקה מחשיפה מצטברת של 5.4% ב-2010 ל-42.5% בקרב ילדים עד 12
אלכסנדר כץ | (19)
נושאים בכתבה חינוכית 23

חודש אפריל היה החודש הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה החינוכית, ולבטח מאז החלה פעילותה של הוועדה הישראלית למדרוג בשנת 1999. בחודש החולף מספר הצופים ב'חינוכית 23' עמד על 3,026,000, זינוק של 190% ב-5 שנים, אז מספר הצופים בכל חודש אפריל עמד על 1,045,000.

 

על פי הנתונים שהגיעו לידי אייס, עולה כי החינוכית הרחיבה את קהל צופי הילדים שלה. החשיפה המצטברת בקרב ילדים עד גיל 12 עמדה על 42.5% באפריל 2015 לעומת 5.4% בלבד באפריל 2010. למעשה מדובר על זינוק מרשים של 687%. רק בשנה האחרונה זינקה החשיפה המצטברת לתכני החינוכית עד לגיל 12, ב-44%.

 

בנוסף, ממשיכה החינוכית להיות הערוץ המוביל מבין ערוצי הילדים הפופולאריים בקרב קהל הילדים עד גיל 12. על הנתונים, הנתח של החינוכית עומד על 20%, ערוץ הילדים עם 18%, וניקולודיאון עם 17%.

תגובות לכתבה(19):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    יאיר 03/07/2018 14:29
    הגב לתגובה זו
    דן ומוזלי נגיאף
  • 18.
    גילי גוריון 23/05/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    הערוץ הצליח להשיב את המסורת הנפלאה של תוכניות חכמות מתוקות ומצחיקות המשיכו כך חינוכית יקרים
  • 17.
    אילנה ארליך 23/05/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    סופסופ תוכנית שאפשר לראות בלי להיות מובכים. החפרנים קידר.
  • 16.
    טובה שרביט אבן יהודה 23/05/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    אחרי שנים של טלויזיה ש"אכלה לנו את הראש" כנהוג לומר הגיע זמן לטלויזיה מלמדת. אני לא מתביישת להודות שאם אני "מבזבזת" חצי שעה מהחיים, אני רוצה לקבל תמורה ולא זבל ופרסמות. התמכרנו בבית לחפרנים וזו התמכרות שלא צריך להגמל ממנה לשמחתי.
  • 15.
    אנונימיתF44 22/05/2015 19:24
    הגב לתגובה זו
    במקום לבלבל לילדים את המוח עם תוכניות מקושקשות שמייצרות אצל הילדים תבניות סטראוטיפיות מודעות למותגים ושאר הרס תרבותי ופסיכולוגי, הילדים שלי צופים בחינוכית. נכון זה לא מושלם אבל יש שם תוכניות נפלאות כמו החפרנים ושרגא ביש גדא. שמרו על הילדים מהרס.
  • 14.
    כל הרבה מחמאות קנויות. סימן שיש דיון תקציבי בקרוב... (ל"ת)
    ספקלס 22/05/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    פתחתקווה23 21/05/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
    אחרי הרבה שנים של תוכניות שמנסות להצחיק ולא מצליחות הנה מגיעה לה תוכנית שמצחיקה באמת וגם מלמדת. אני לא יודעת מי אחראי אצלכם בחינוכית לתוכנית הנפלאה הזו אבל בבקשה המשיכו עם זה. תודה.
  • 12.
    Lea NYC 20/05/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    תודה לכם חינוכית שאפשר לצפות בכם ביו טיוב. שמחה שילדיי גדלים כאן בNY על התוכניות הנפלאות שלכם. השקעה אדירה בתוכן שהולידה תוכניות שמהפנטות את הילדים שלי במובן החיובי. אני רוצה לציין במיוחד את החפרנים תוכנית שמצחיקה גם אותי, ואני קשה להצחקה:) TNX!
  • 11.
    דן ומוזלי תכנית ילדים מהטובות שנעשו. (ל"ת)
    ורד 20/05/2015 05:30
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    גליה קסלר 19/05/2015 18:59
    הגב לתגובה זו
    מנהג לא מגונה במשפחתנו. סוגרים יום עם החפרנים. ללמוד בכיף ולצחוק עוד יותר בכיף. פשוט עונג. טלויזיה מצויינת.
  • 9.
    יעל 18/05/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    ממש הדבר הכי טוב שנעשה מאז זהו זה. משחזר לגמרי את חווית הצפיה של פעם.
  • 8.
    מנכ"ל בחסד (ל"ת)
    רון 18/05/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    עושים לכולם בית ספר לקוסמים (ל"ת)
    יואב 18/05/2015 08:09
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רון כץ 17/05/2015 21:45
    הגב לתגובה זו
    תוכנית נפלאה. מצחיקה וחכמה. פשוט הברקה מטורפת ואני בן 35.
  • 5.
    חנית מחיפה 17/05/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
    מידי ערב המשפחה צופה בחפרנים. חכם קולח מצחיק גאוני וכל מה שאפשר להגיד על המקום הנפלא הזה שיצרתם שם בחינוכית. רק אל תפסיקו עם זה.
  • 4.
    סחתן על קובלנץ (ל"ת)
    גאון 17/05/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נטלי ברקוביץ 17/05/2015 16:26
    הגב לתגובה זו
    אז מסתבר שכן אפשר ליצור תוכנית שהיא גם חכמה וגם מצחיקה! תודה לכם חינוכית, שני ילדיי ואני צופים באדיקות בתוכנית נהנים ולומדים. המשיכו כך.
  • 2.
    ותכנים זה כיף חיים 17/05/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    ונכון שבחינוכית עושים חיל בשני התחומים האלה בדרך באמת מרשימה. אבל ההישג הגדול שלהם הוא דף הפייסבוק שהוא ללא ספק הטוב ביותר ברשת.
  • 1.
    וואו 17/05/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    כנראה שהם באמת מבינים שם משהו בשיווק תקשורת, החבר'ה האלה וקובלנץ בראשם.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.