אלה גולדשטיין-וולף
צילום: יח"צ

המיזוג עשה את שלו: מנכ"לית דרורי-ארועטי ברמן, אלה גולדשטיין-וולף, פורשת

3 שנים לאחר שהגיעה לדרורי שלומי ומונתה למנכ"לית פורשת גולדשטיין וולף לטובת חיי המשפחה. המשרד כבר דואג ל"יום שאחרי" והחל במגעים עם מספר מועמדים בענף
משה בנימין | (5)

5 חודשים לאחר שיצא לדרכו משרד הפרסום הממוזג דרורי ארועטי ברמן שקם כמיזוג של משרדי הפרסום דרורי שלומי וארועטי ברמן, מנכ"לית המשרד אלה גולדשטיין וולף פורשת מתפקידה. גולדשטיין-וולף עוזבת לאחר כ-3 שנים כמנכ"לית, שנתיים וחצי מתוכם כמנכ"לית דרורי שלומי וחצי השנה האחרונה בגוף הממוזג שהחל מינואר השנה ממוקם בבניין גיתם BBDO ברמת החייל.

פרישתה של גולדשטיין-וולף היא פועל יוצא של עסקת המיזוג בין 2 המשרדים. לדבריה, המיזוג שהגדיל את היקף הפעילות של המשרד, כח האדם והלקוחות העמיד אותה בפני דילמה בין חיי המשפחה והקריירה. לבסוף החליטה גולדשטיין-וולף בעצה אחת עם בעלי המשרד יורם דרורי, יוסי ארועטי ודודי ברמן על פרידה. "כשהבנתי שנדרשת ממני מעורבות גדולה יותר, החלטתי שאני עשויה לחטוא הן לחיי הפרטיים והן להצלחת המשרד. לכן החלטתי לפרוש ולפנות לדברים אחרים" כך לדברי גולדשטיין-וולף שהוסיפה כי היא אינה צפויה לחזור לענף בעתיד הקרוב. 

 

כזכור, המנכ"לית הפורשת הצטרפה לדרורי שלומי מספר חודשים לאחר הפרידה המתוקשרת מספי שקד, השותף האחרון שהצטרף לדרורי שלומי ופרש לאחר פחות משנה. היא הגיעה אליו מ-jwt בו שימשה כמשנה למנכ"ל, במקביל לפרישתה של מאיה שלו-שרוני ששימשה כמשנה למנכ"ל בדרורי שלומי. 

כיום מונה המשרד הממוזג דרורי-ארועטי ברמן כ-50 עובדים ולמעלה מ-40 לקוחות. עם הודעת הפרישה של המנכ"לית היא התבקשה על ידי הבעלים להישאר למספר חודשים נוספים, עד לאחר סיום החציון הראשון של 2015.  לאחרונה הצטרף לקבוצה אייל הובר-לוי שמונה לתפקיד המנכ"ל המשותף של משרד הדיגיטל d-say לצד המייסד והבעלים תמיר יולביץ' וכן יחזיק במניות ב-2 הגופים: dsay ודרורי ארועטי-ברמן.   

יו"ר המשרד יורם דרורי אמר לאייס על פרישת גולדשטיין-וולף: "כל סוף הוא התחלה חדשה. אלה מסיימת קדנציה של 3 שנים שבמהלכן היא עשתה עבודה מצוינת ובנוסף גם השלימה איתנו את הליך המיזוג".

במשרד הפרסום כבר מתכוננים ליום שאחרי. לאייס נודע כי בעלי המשרד כבר החלו בשיחות ומגעים לאיתור היורש של גולדשטיין-וולף. בין השאר נוהלו מגעים עם מנכ"לים ומשנים למנכ"ל שמכהנים כיום בתפקידי מפתח במשרדים מתחרים. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    Ani 05/02/2017 13:23
    הגב לתגובה זו
    She is .......mater of ......sit.....
  • 3.
    המחומצנת 08/05/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    מטופפת על עקביה ברחבי המשרד, רודה בעובדים ונוהגת באנטיפטיות יתר כלפי כל מי שסובב אותה. מנהלות השיווק, הלקוחות, מעולם לא סבלו אותה, היא מעולם לא הבריקה ברעיונות שיווקיות או פרסומיים מדהימים ובאופן כללי יורם עשה לה טובה גדולה אחרי שהיורם השני זרק אותה לכל הרוחות
  • 2.
    חורחה 07/05/2015 20:00
    הגב לתגובה זו
    בבעלות כזאת שום מנהל שפוי לא ישרוד... ואל תספרו לנו שטויות.
  • 1.
    אחת שלא יודעת 07/05/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
    ואני סבור שרק טוב יצא מהעזיבה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • חחחחחחח (ל"ת)
    חחחחחחחח 28/02/2017 01:27
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.