הדור הבא יוצא לצוד אריות: סטודנטים מבצלאל מתמודדים בתחרות ה-future lions בקאן
google sight from noa navot on Vimeo.
הפרוייקט ה-3 הוא waze me up של רוני קבורס ואביטל פינקלשטיין משנה ג׳ המאפשר לקבל מ-waze התראה מקדימה על סימני עייפות בזמן נהיגה, באמצעות צמיד דיגיטלי חכם המנטר את פעילותם של הנהגים. בצלאל היא האקדמיה היחידה בארץ שבה פועלת מחלקה להתמחות בעיצוב לפרסום (בראשות סיון בן חורין) מטעם המחלקה לתקשורת חזותית. במסגרת זו לומדים הסטודנטים במגוון קורסים החל מיסודות העיצוב לפרסום, פרסום בטלויזיה, פרינט, אמביינט, וקמפייני אינטגרייטד בדגש על חיבור בין העולם הפיזי לדיגיטלי.- 6.רעיונות נחמדים (לא חדשניים) וביצוע על הפנים. (ל"ת)שירי 10/05/2015 15:24הגב לתגובה זו
- 5.פרוייקטים מבריקים. שאפו! (ל"ת)יונתן 02/05/2015 09:02הגב לתגובה זו
- 4.כרמית 01/05/2015 11:02הגב לתגובה זואומנם בגדר רעיון אבל מוצג כל כך יפה עם חשיבה איך ליישם טכנולוגיות ולשפר חיים של אוכלוסיות חלשות!!! פשוט שאפו!
- 3.ערן 30/04/2015 21:30הגב לתגובה זושזה מה שסטודנטים עושים. מי יתן ולא יתקלקלו.
- 2.דורית 30/04/2015 17:44הגב לתגובה זורעיון מעולה. כל הכבוד!!!
- 1.צייד! (ל"ת)נמוס לנצח 30/04/2015 12:13הגב לתגובה זו
- נמוס 30/04/2015 16:35הגב לתגובה זומאסטר צייד

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.