מתכוננים לקאן: באומן בר ריבנאי מוביל בין הישראלים במספר ההגשות לתחרות
לאחר שנתיים נטולות הישגים (2013 ו-2014) שהגיעו לאחר השנה הלוהטת של באומן בר ריבנאי (2012), משרדי הפרסום מתמרקים ונערכים לפסטיבל קאן לפרסום 2015. השנה, בשונה מהשנתיים האחרונות, ההכנות לפסטיבל הן במקביל לשובה של תחרות הפרסום הישראלית - קקטוס הזהב - המאורגנת על ידי איגוד חברות הפרסום.
בהתחשב במחירי ההגשה הגבוהים לפסטיבל קאן - נעים בין 500 ל-1400 יורו, התחרות הצפופה מול כל העולם (ממש כך, מעל ל-90 מדינות מגישות עבודות לתחרות) עם יותר מ-36,000 הגשות והעובדה שהשנתיים האחרונות לא היו פוריות - ההנחה היתה שמשרדי הפרסום המובילים יפנו את האנרגיה לקקטוס המקומי ויחסכו את ההוצאה הגבוהה. עם זאת, ואולי דווקא בגלל שזכייה באריה בקאן הפכה לקשה מהצפוי או לפחות לקשה יותר ממה שמשרדי הפרסום המקומיים התרגלו אליו - אלו לא מורידים את הרגל מהגז וגם השנה יראו נוכחות בריביירה הצרפתית.
מבין משרדי הפרסום המובילים שנוהגים להתמודד מדי שנה בולט באומן בר ריבנאי עם 45 הגשות ל-15 עבודות שיתמודדו בתחרות, לפי החלוקה לקטגוריות השונות. קבוצת מקאן תל אביב תתמודד בקאן עם 11 הגשות של 7 עבודות. בגיתם BBDO יתמודדו השנה עם כ-7 עבודות ש-2 מהן בלבד יוגשו למספר קטגוריות שונות במקביל. אדלר חומסקי צפוי להגיש 4 עבודות, כמו גם LEAD שהגיש 4. משרד נוסף שצפוי להשתתף, גם עם מספר בודד של עבודות הוא שמעוני פינקלשטיין ברקי שלפסטיבל קאן שמור מקום של כבוד בהיסטוריה המקצועית שלו מאז היה הראשון מישראל לזכות באריה זהב, בשנת 2007.
משרד נוסף שצפוי להשתתף בתחרות השנה, ועושה זאת דרך קבע בשנים האחרונות, הוא y&r ישראל. ההגשות של המשרד נעשות דרך רשת y&r העולמית שמרכזת בידיה את כל העבודות שמשרדיה מעוניינים להגיש לקאן ומתוכן, הטובות ביותר יוגשו לקאן, לאחר סינון, בחירה ואישור של טוני גריינג'ר, מנהל הקריאייטיב הראשי של רשת y&r ואנשיו. העבודה של y&r ישראל שתעשה את דרכה לפסטיבל קאן השנה היא זו שהופקה עבור הוועד למלחמה באיידס HIV Secret - ועלתה ברשת החברתית Secret. העבודה תתמודד ב-6 קטגוריות שונות לרבות קטגוריית Lions Health שהוקמה עבור מהלכים מתחום הבריאות והפארמה.
- 2.לקוח 28/04/2015 13:39הגב לתגובה זואחחח מה הייתם עושים בלי התחרויות האלה שמטפחות את האגו שלכם ושלנו הלקוחות .. בואו פשוט נתעלם מזה שרוב הפרסומות הם חלשות בואו פשוט נתעלם מזה שאף אחד כבר לא ממש רואה פרסומות בואו פשוט נתעלם מזה שזאת מדיה שמזמן לא אפקטיבית בואו פשוט נתעלם שהקמפיינים היצירתיים ביותר הם לא פרסומת טלוויזה או שילוט חוצות מה שנקרא ATL העיקר אל תשכחו ת'חליפה .. בהצלחה
- 1.יורם 27/04/2015 09:21הגב לתגובה זואבל אני בטוח שרק טוב יצא לכל מי שמגיש לפסטיבל הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- יהורם 27/04/2015 11:24הגב לתגובה זוהגיע הזמן שמישהו יגיד את זה טקסט אמיץ
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
