המקבץ
צילום: Getty images Israel

המקבץ: מי קיבל את התקציב של האפליקציה שתעזור לכם למצוא חניה בת"א

משרדי היח"צ דבי תקשורת, שרי ישראלי ופרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס התחדשו בתקציבים חדשים. ויש גם מינויים חדשים במרום תקשורת הירושלמי
כתבי אייס | (1)

*** קבוצת דבי תקשורת נבחרה לטפל בתקציב היח"צ של אפליקציית החניה החדשה פולי שהושקה לפני כחודש. האפליקציה פותחה על ידי חברת הסטארט-אפ ספארק של היזמים ערן באלטר וזהר באלי, שהוקמה לפני כ-3 שנים, ועד כה גייסה כמיליון וחצי דולר מגאות אחזקות ו-Terra Ventures.

 

מדובר על האפליקציה היחידה בעולם שמוצאת חניה ברחוב ומספקת מענה לתהליך החניה שנהגים רבים מגדירים כמתסכל. האפליקציה גם כוללת מאגר של כל שלטי החניה בעיר ומתריעה כשהנהג חונה במקום אסור.

 

קבוצת דבי תקשורת של משה דבי, כוללת את משרד יחסי הציבור וחברת הדיגיטל דבי&רון מובילה את מערך יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית של מגוון לקוחות בתחום הטכנולוגי.

 

*** משרד יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי שרי ישראלי יטפל במערך יחסי הציבור של אתר האופנה STYLE RIVER, שמציע מותגי אופנה ישראלים ובינ"ל. ניהול האתר עבר לשליטת משקיעים מבריטניה, קבוצת פאליק ובריאן אנדרסון.

 

'שרי ישראלי' מתמחה בייעוץ תקשורתי ואסטרטגי למגוון חברות בתחומי האופנה, לייף סטייל, עיצוב, צרכנות, תיירות, תרבות ועוד.

 

*** משרד פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס קיבל את תקציב הייעוץ התקשורתי ויחסי הציבור של המכללה האקדמית לישראל. על מינוי זה מסרו נשיא המכללה, פרופ' אהוד קוקיה, ומנכ"ל המכללה, יגאל נאמן, בתום הליך מיון שנערך בקרב מספר משרדים.

 

לדברי טריואקס, "בעידן של תחרות גוברת בין האוניברסיטאות, המכללות והמסלולים השונים, ניצב בפני עולם האקדמיה אתגר של בידול ומיתוג השיח אל ליבם של הסטודנטים. עם ניסיוננו בתחום נייצר שיח ייחודי המתכתב עם ערכי המכללה ועם התוכניות המוצעות בה".

 

*** מינויים חדשים במשרד יחסי הציבור מרום תקשורת: ליאור פרל ואסף שקד הצטרפו לצוות המשרד. פרל (29) מונתה כמנהלת תיקי לקוחות - היא תנהל פרל את תחום התקשורת הזרה ותיקח חלק במערך יחסי הציבור והדוברות של מלון וולדורף אסטוריה, מלון אמריקן קולוני, מסעדת נגילה, פסטיבל צמי"ד ועוד. שקד (31) מונה כמנהל השיווק והפיתוח העסקי במשרד ויהיה אחראי על מספר לקוחות אסטרטגיים ועל תחום הספורט.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יועץ פלצניקו 22/04/2015 19:09
    הגב לתגובה זו
    זאת כדי לבדל את הדבר בזירה התחרותית
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.