להתחתן באיקאה, ללמוד לתאוריה, לשתות ולנשוף: 4 מהלכי פרסום חדשים
ענקית הרהיטים השוודית הופכת את החיים שלנו לפשוטים גם כשזה מגיע לחיי הזוגיות שלנו ומאפשרת לכם מהיום להתחתן אונליין. מה שאולי נשמע כמו בדיחה של 1 באפריל הוא אמיתי לגמרי וכולל הרשמה אמיתית במוסדות הנישואין, הזמנה של עדים לחתונה עצמה, צא'ט וידאו ב-LIVE, ואיך לא, בחירה של המקום שהכי רציתם להתחתן בו. אז נכון שלא תספרו את הצ'קים בדרך לירח דבש בסן חוזה, אבל לפחות תחסכו את כאב הראש של ההכנות וההוצאות המטורפות. מבחינתי, I DO. כבר סגרתם אולם באיקאה?
מותג הבירות הדני מזמין אתכם לדרינק והוא עושה את זה, איך לא, בצורה שהיא כנראה הכי טובה בעולם. אז אם אתם נמצאים בלונדון בזמן הקרוב תוכלו לחסוך כמה פאונדים על ביקור בפאב ולמזוג לעצמכם פיינט ישר מתוך שלט החוצות היצירתי של קרלסברג. כנראה שזה השלט הכי טוב בעולם
אז אחרי שקצת שתינו הגיע הזמן להזמין מונית והפעם על חשבון חברת UBER. החברה, המפעילה אפליקציה להזמנת הסעות מהסלולר, נלחמת גם היא בתופעה המסוכנת של נהיגה תחת השפעת אלכוהול ועושה זאת בצורה לא מאיימת וחדשנית. החברה מפעילה שירות מיוחד בקנדה שפועל מחוץ לפאבים בשעות הקטנות של הלילה ומאפשר לצעירים לעשות בדיקת אלכוהול רגע לפני שהם מחליטים לעלות על הכביש. הבדיקה נעשית בלא אחר מאשר שלט אלקטרוני שהוא סוג של "ינשוף". במידה והשלט מזהה שאתם שיכורים הוא מזמין לכם על המקום מונית שתיקח אתכם עד הבית. קצת מוזר במבט ראשון ואולי גם בשני, אבל בהחלט אפקטיבי. לנשוף חזק חזק ולחכות למונית
- האם אפל שוב כדאית לקנייה? ומה לגבי אובר ו-Dell?
- מקום לכסף: החברות שצפויות להרוויח אם העולם יגלוש למיתון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כולנו זוכרים את ספרי התיאוריה המשעממים ומסכי המחשב המרדימים שלימדו אותנו איך בתיאוריה לומדים ל"תיאוריה". אז איך מוציאים את השעמום מהתיאוריה? מקרבים אותה למציאות ועושים את זה עם הדבר שהכי קרוב אליה - Google Street View. מועדון הרכב הרומני (ACR) משתמש בטכנולוגית ה-Street View ובסיטואציות אמיתיות שכבר תועדו במצלמת הרכב של גוגל כמו: עקיפות לא חוקיות, אי מתן זכות קדימה, אי ציות לתמרורים ועוד, ככלי לבחינה והכנה של אלפי נערים צעירים לתיאוריה. קריאה נרגשת לשר התחבורה שיגיע, מתישהו... לומדים תיאוריה בעולם האמיתי
הכותב הוא מנהל קריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב/GNS DIGITAL מרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל
- 1.אחלה (ל"ת)jesus 13/04/2015 02:14הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
