עונות
צילום: יח"צ
TV

יעצבנו את החרדים? הקמפיין החדש של 'עונות' שואל האם אלוהים הוא אשה?

רשת האופנה תעלה הערב בקמפיין חדש שכל כולו העצמה נשית, באמצעות משרד שטרית מדיה גרופ ובכיכובה של הפרזנטורית מיכאלה ברקו. צפו
משה בנימין | (8)

רשת האופנה עונות תעלה הערב בקמפיין פרסום חדש לשנת 2015, ובהשקעה מדווחת בגובה של 7 מיליון שקלים. הקמפין בכיכובה של מיכאלה ברקו, הפרזנטורית זו השנה השלישית, מהלל את האשה ומשדר העצמה נשית. במקביל הוא גם עשוי לגרום להרמת גבה מצד המגזר החרדי כשהוא שואל האם "אלוהים הוא אשה".

מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ שתקציב הפרסום של החברה עבר אליו במהלך השנה החולפת. הקמפיין צפוי לעלות בווליום גבוה במיוחד בערוצי הטלוויזיה, בשילוט חוצות בפריסה ארצית, בעיתונות המודפסת ובדגש על הפרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות.  

ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT: "הקמפיין החדש של עונות משדר אמירה עוצמתית בתור רשת שאוהבת נשים ושנשים אוהבות אותה. נשים בכל העולם הן מנהיגות, מובילות, יוזמות ומעצבות את העולם והגיע הזמן לתת לעוצמה הזאת ביטוי ולא לצמצם את האישה לגוף בלבד. מהות האישה והתכונות המאפיינות אותה - רוך יחד עם עוצמה גדולה, אינטליגנציה רגשית לצד פיקחות וחריפות כולן מהוות השראה לקולקציה החדשה ולקמפיין". גיא וינברגר, שטרית גרופ SMG: "כשתיכננו את הקמפיין גילינו כי כל פרסומות האופנה לנשים סובבת תמיד סביב המראה של האישה. בצעד אמיץ החלטנו להיות הראשונים שלא מדברים על הגוף, אלא על הנשיות. הקמפיין מדבר על הנשיות והתכונות המופלאות של הנשים, על האינטואיציה, יכולת הנתינה והקבלה, העוצמה, היכולת ליצור חיים וכדומה.  

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    מביט מהצד 06/04/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
    אפשר להגיד על הפרסומת הרבה דברים אבל זבל וכו ממש לא. בטוח שהפרסומת בכמה רמות מעל המגיבים הקטנים כאן
  • 6.
    אלוהים 06/04/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
    מניפסט? זה קראיטיב בשנת 2015?
  • 5.
    שי 06/04/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    הקמפיין הוא בזבוז כסף מוחלט שלא יזיז מילימטר לתדמית או למכירות. "גילינו כי כל פרסומות האופנה לנשים סובבת תמיד סביב המראה של האישה. בצעד אמיץ החלטנו להיות הראשונים שלא מדברים על הגוף, אלא על הנשיות". כמה עלוב אפשר להיות? עד מתי אנשים ימשיכו לקנות את הבולשיט של גיא ויינברגר??? בלון נפוח שהיה צריך להתפוצץ מזמן. אבל כנראה שהוא מתאים למה שמצפים מפרסומאי שטחי עם מילים נבובות.
  • עדי 06/04/2015 16:16
    הגב לתגובה זו
    חחחח כמה מרירות.
  • 4.
    דורון 06/04/2015 00:06
    הגב לתגובה זו
    על כלום. זבל מטופש, לא מובן , פלצני ונפוח, עם סלוגן מפגר שלא יזיז כלום לאף אחת. וזה עוד בגרסה המלאה, ששורפת ל"עונות" את הכסף על כלום. פראיירים, איך אתם נופלים בפח של משרד פרסום ששכח שמדובר במידות גדולות
  • 3.
    נורית 03/04/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    כשיש הזדמנות לעשות משהו חדש ובועט, וכשיש לך את מיכאלה ברקו, עצוב שבסוף מקבלים קמפיין מיושן, חלול וסתמי
  • 2.
    סמיילי 03/04/2015 01:38
    הגב לתגובה זו
    עוד קמפיין אופנה קליפי שנראה כמו כל הענף. אין בידול, אין רעיון, אין תעוזה אמיתית. יש: ערמת קלישאות באנגלית שמעט ישראליות ישקיעו זמן כדי להקשיב להן. ובעיקר לא תהיה תזוזה בקופה. בכל מקרה, חג שמח.
  • 1.
    מנהל בכיר באוסם 03/04/2015 00:41
    הגב לתגובה זו
    בכל קמפיין ארז חייב לקבל את הבמה לציטוטים העלובים שלו. הבמה הצדדית של אייס
אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13
רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת

לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.


ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים

בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.

חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13
רייטינג

חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית

המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות. 

בראש, כמו תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד.


פריים טיים

חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.