"לפעמים אני מעופף, פעם בפגישה קרעתי למישהו כרטיס ביקור ממש מולו"
בגיל 30 בלבד, אורי מנדי כבר הספיק לרשום ברזומה שלו תפקידי עיתונאות, דוברות, ניהול בחברות סושיאל, הקמת משרד הדיגיטל פרפל אינטראקטיב (לצד שותפיו) וגם, ייעוץ תקשורתי למישהי בשם מירי רגב. כפיים!
פרפל אינטראקטיב נוסדה לפני 5 שנים על ידי מנדי, יואב מאור ודניאל אציל (שפרש מהמשרד לפני מספר חודשים). החברה שעשתה את צעדיה הראשונים ב-2010 בהרצליה פיתוח, מונה כיום 18 עובדים ולאחרונה עברה למשרדים חדשים במגדלי ב.ס.ר 3 ברמת גן. התחנה הראשונה בעולמות הפרסום/סושיאל היתה בחברת ZE@ שהתמקדה במובילי דעת קהל ורשתות חברתיות ולפני כן הספיק להתנסות בתפקידי עיתנואות, דוברות ויח"צ.
אם בא לכם ליצור קשר, להציק, להציע הצעות או את קורות החיים שלכם. הנה הדרכים להשיג את מנדי בפייסבוק ובלינקדין. 1.עבודה - מכיוון שאתה מבלה את מרבית היום שלך בעבודה חשוב לבחור בעבודה שבה אתה יכול לעשות את הדברים שאתה אוהב לעשות, עם האנשים שאתה נהנה לעבוד איתם. מאז שאני זוכר את עצמי כיוונתי לדברים שאני אוהב לעשות, גם אם הייתי צריך לייצר אותם בעצמי. עד היום זה אחד הדברים שאני הכי נהנה מהם ברמה המקצועית - האפשרות להמציא, ליזום וליצור - החל ממוצרים ומערכות טכנולוגיות שאנו מפתחים, או כל דבר שהוא יצירה של מוצר אמיתי וייחודי. 2. בית - גדלתי בחיפה, ואני מגדיר את עצמי כטיפוס משפחתי, מקפיד לחזור לפחות פעם בשבועיים לארוחה משפחתית אצל סבא וסבתא בחיפה ובסופו של דבר המשפחה זה מה שתמיד נשאר. כיום אני גר במרכז תל אביב אבל תמיד התחברתי יותר למקומות שהם פחות תעשייתים בנראות שלהם, למקומות עם הרבה עצים, מרחבים, טבע וכדומה, שאפשר למצוא גם בלב העיר.
3. ילדות - המון חופש והיכולת ליהנות מהדברים הפשוטים שהיו זמינים כל יום וכל היום: ים, בתי קפה, לשחק כדורגל - לכל פעולה קטנה היה קסם מיוחד שכזה, ולא משנה כמה הקידמה והטכנולוגיה התפתחה, בסוף ההנאות הכי גדולות מורכבות מהדברים הקטנים שאת רובם חווית כבר בילדות.
4. לא יודעים עליי ש... בגיל 15 הייתי הכתב הצעיר ביותר בראש 1 בעל מדור משלו, שירתתי בדובר צה"ל, הייתי הדובר של מירי רגב בבחירות שבהן נכנסה לכנסת לראשונה, שיחקתי בעונה ה-3 של האלופה בתפקיד זוטר לאורך העונה (שחקן הכח ירושלים), סיימתי תואר בבינתחומי, גרתי שנה בניו-יורק, בגיל 24 התמודדתי בפסטיבל קאן, אני חבר דירקטוריון בנבחרת האמנים של ישראל (נבחרת הכדורגל) ואוהד של מכבי-חיפה - השנה אפילו עשיתי מנוי.
5. הישג - אני חושב שעשינו עד עכשיו דברים יפים מקצועית, עם זאת אני מעריך שהשיא עוד לפנינו. בשנים האחרונות, ובשנה האחרונה בפרט השקענו משאבים רבים בפיתוח מערכות טכנולוגיות וכלים שיכולים לעזור לכמעט כל גוף עסקי לשפר משמעותית את ביצועי המכירות שלו. בגופים שאנחנו מטמיעים את זה - מדהים לראות את השיפור ואני בטוח שהשיא יקרה כאשר נפרוץ עם התחום הזה גם לחו"ל. אנחנו עובדים על תוכניות כאלה ואני מקווה שנגשים אותן בקרוב.

6. רגע מכונן - ההבנה שארגון צריך לעבוד במודל של צוותים קטנים ויעילים. לרוב, כשארגון גדל נוצר מצב של כפילויות עבודה בגלל גורמים רבים שמעורבים בתהליך, דבר שמעמיס עלויות, פוגע במהירות העבודה ובעיקר פוגע בשירות ובמוצר שהלקוח מקבל. בשביל להצליח לספק שירות מהיר ואפקטיבי הבנתי שצוותים מכווני מטרה שמחזיקים באחריות רבה למשימות ספציפיות (עליהם גם נמדדים ומתוגמלים) מצליחים להגיע ליעד בצורה קלה ואפקטיבית יותר. לאחר שמצליחים להטמיע את זה, ניתן לייצר "סיירות מובחרות" קטנות, בעלות מחויבות יותר עמוקה והתמקצעות רבה יותר (מעצם העובדה שהם מתעסקים בפחות דברים).
7. רגע מביך - אני לא תמיד הכי קשוב ומרוכז, לפעמים אפילו מעופף ויש לי נטייה להיות בתזוזה. באחת הפגישות שערכתי במשרד קרעתי בטעות את כרטיס הביקור של הגורם איתו נפגשתי, קרעתי את כרטיס הביקור ממש מול הפרצוף שלו - כל הניסיונות להסביר שאין לזה שום משמעות אישית כלפיו וזה נובע נטו מחוסר ריכוז פרטי שלי עלו בתוהו.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
8. מודל לחיקוי - מאוד מעריך אנשים שיודעים לשלב ולייצר איזון נכון. לדוגמא בעלים של חברת ענק שפגשתי שיכול להיות הכי רציני אבל עדיין ללבוש מכנס שלושת רבעי לעבודה, ובאופן כללי את היכולת לעשות את זה בכל תחום.
9. חלום - החלום שלי הוא פשוט בסופו של דבר- גם אם זה נשמע קצת בנאלי, החלום מתמקד בכך שכל מי שאני מכיר יהיה בריא ושמח, לשמור על קשר עם האנשים החשובים, לקום בהתרגשות ובהנאה לעבודה, לייצר דברים חדשים, ובעיקר ליהנות מהדרך.
10. מתחרים - בפרפל אנחנו עושים 2 דברים עיקריים - האחד הוא ניהול הפעילות של לקוחותינו ברשתות החברתיות ובתחום הזה אני יכול לציין מספר שחקנים חזקים עם ניסיון כמו: טינק, ריפרש, אקליפטוס וכדומה. השני מתמקד בשיפור מערכי מכירות דיגיטליים שכולל הרבה עבודת Bi וניתוח נתונים, בתחום הזה רוב הגופים שאני מכיר זה או בתי תוכנה או אנליסטים שפחות מגיעים מהצד הפרסומי ככה שקשה להתייחס לגוף ספציפי שמוגדר כמתחרה שלנו כאן.
אנדר רייטד ואובר רייטד - האנדר רייטד זה תחום התקציבאות וניהול פרויקטים. זה תמיד נחשב תפקיד התחלתי ובהרבה מקומות גם זוכה לשכר נמוך, אבל ברגע שיש בצוות עובדים שיודעים לנהל פרויקט זה נותן את השקט הנכון למשרד ואת הביטחון לעשות דברים כמו שצריך. האובר רייטד זה קריאייטיב דיגיטלי רק לשם הקריאיטיב. יש גופים שיודעים לשלב יפה בין קריאייטיב חדשני למסר מחודד, אבל הרבה פעמים ההתמקדות היא רק בבאזז של הקריאייטיב למרות שבסופו של דבר מה שבאמת משפיע על הגולשים זה המסר. גם בקמפיינים הכי קריאטיבים וחדשניים בעולם אם המסר לא מספיק ברור ומניע לפעולה אז זה לא יעזור, וכמו שתמיד אומרים - זה לא פשוט להיות פשוט - אני חושב שצריך לכוון לשם.
- 12.מי אתה בכלל?! עלק סוכנות דיגיטל (ל"ת)יקיר 04/04/2015 12:04הגב לתגובה זו
- 11.עוד כלומניק שמקבל במה (ל"ת)מד מן 04/04/2015 11:58הגב לתגובה זו
- 10.בוב הבנאי האמיתי 04/04/2015 00:16הגב לתגובה זוילד שמנת עם כסף מאבא
- 9.תיקון טעות שלכם - בפרפל יש 11 עובדים (ל"ת)קובי 03/04/2015 18:20הגב לתגובה זו
- 8.מנשה יזדי 03/04/2015 02:38הגב לתגובה זוכל הכבוד
- 7.מיכאל 02/04/2015 18:01הגב לתגובה זולקרוע כרטיס זה לא מעופף. זה חצוף. תתבגר
- 6.עדי 02/04/2015 16:27הגב לתגובה זומילים יפות ומכובסות להגיד שאני מאד מאד מאד מרוכז בעצמי ואני לא באמת רואה ממטר מישהו אחר חוץ ממני. איש לא נעים ולא נחמד.
- 5.ישעיהו אתה נשמע כמו ילד כאפות אח שלי (ל"ת)דני 02/04/2015 15:08הגב לתגובה זו
- יואב מאור די להגיב לכתבות על פרפל בשם בדוי (ל"ת)יואבי שובבי 04/04/2015 16:56הגב לתגובה זו
- 4.מי אתה בכלל יא מנוזל? (ל"ת)דון דרייפר 02/04/2015 15:04הגב לתגובה זו
- 3.סודאני 02/04/2015 13:58הגב לתגובה זוהייתי מוחק מהקורות חיים את ייעוץ התקשורת לדבר הזה שנקרא מירי רגב. לא כבוד גדול.
- 2.ישעיהו 02/04/2015 12:07הגב לתגובה זוקח אסימון ותתקשר אלי עוד 10 שנים, חמוד
- 1.גאון! (ל"ת)דנית 02/04/2015 11:36הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
