יהורם דוידי
צילום: יח"צ

עולה מדרגה: יהורם דוידי מונה לסמנכ"ל פיתוח מותגים בחברת המיתוג FIRMA

דוידי שימש עד לאחרונה כמנהל האסטרטגיה בחברת המיתוג FIRMA. בעבר שימש בתפקידי פלנינג במשרדים באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי
משה בנימין | (8)

מנהל האסטרטגיה של חברת המיתוג the brand house .FIRMA - יהורם דוידי - מתקדם לתפקיד הבא שלו בחברה וימונה לסמנכ"ל פיתוח מותגים. 

לדוידי (39) 12 שנות ניסיון כאסטרטג ממשרדי פרסום מובילים כמו באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי. בנוסף, הוא בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במשפטים. בתפקידו החדש הוא יהיה אחראי על מחלקת פיתוח המותגים שמבצעת את האסטרטגיה, הגדרות הזהות המותגית והביטוי הקריאטיבי בכל תהליך מיתוגי.   דורון גולדנברג מנכ"ל FIRMA. the brand house מסר: "יהורם הוא אדם מקצועי ומוכשר עם ניסיון רב. אני מאושר שאסטרטג כמוהו נכנס לפונקציה אותה הוא ממלא. הוא ממלא את אחד התפקידים החשובים בחברתנו ואני שמח לצעוד איתו קדימה ולתת שירות מצויין ללקוחותינו".   דוידי מסר: "פיתוח מותגים הפך למקצוע רב-תחומי ומאתגר מאי פעם. Firma היא הצומת המרכזית כיום בישראל לחידוש והתקדמות עבור מותגים וחברות, ואני שמח לקחת חלק בצוות המיוחד הזה. תפקידנו לקדם את לקוחות Firma ליעדם, בדרך מקצועית, יוצרת ומתחדשת תמיד"   FIRMA. The brand house היא חברת מיתוג מהגדולות בישראל, שבאמתחתה כמה מתהליכי המיתוג המצליחים והמוכרים בארץ. החברה מעסיקה מעצבים, אנשי אסטרטגיה, קופירייטינג, דיגיטל ועוד. בין עבודות החברה ניתן למצוא את פיתוח השפה המיתוגית של קופ"ח מאוחדת, עם הלוגו והשפה החדשה, השקת המותג "קינלי" בישראל, AM:PM, בנק לאומי, קפה קפה ועוד. החברה הוקמה לפני עשר שנים  ע"י המייסדים, דורון גולדנברג, ואלעד משען שעדיין מנהלים בפועל את החברה. החברה מעסיקה נכון להיום כ-40 עובדים.   

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ד. רפאל 23/03/2015 20:19
    הגב לתגובה זו
    תענוג לשמוע! ישנם אנשים מוכשרים, שטובים במה שהם עושים ועובדים עם לקוחותיהם בגישה אנושית, יפה, נעימה ומקצועית. ללא ספק- מדובר באדם שכזה, באחד המקצועיים והטובים בתחום! בשעה טובה!
  • 5.
    בנקאי 22/03/2015 19:38
    הגב לתגובה זו
    תענוג לעבוד איתו
  • 4.
    ברכות ליהורם! מגיע לך לגמרי (ל"ת)
    ורד 22/03/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ברנדון 22/03/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 2.
    בחור מרשים מאוד, חברה יוצאת דופן (ל"ת)
    דניאל 22/03/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מ. שיווק 22/03/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    מתנשא ויהיר שבטוח שהמיתוג זורח לו מהתחת. עדיף לעבוד ישירות מול הבעלים
  • נילס 22/03/2015 20:22
    הגב לתגובה זו
    אתה הזוי לפחות כמו הפרופ׳ המוצלח שדיבר היום בבוקר בטלויזיה.
  • אורן 22/03/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    וכנראה שלא זכית להכיר את "הבחור". שתה מים, ופרגן אם לא כואב לך מדי.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.