יהורם דוידי
צילום: יח"צ

עולה מדרגה: יהורם דוידי מונה לסמנכ"ל פיתוח מותגים בחברת המיתוג FIRMA

דוידי שימש עד לאחרונה כמנהל האסטרטגיה בחברת המיתוג FIRMA. בעבר שימש בתפקידי פלנינג במשרדים באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי
משה בנימין | (8)

מנהל האסטרטגיה של חברת המיתוג the brand house .FIRMA - יהורם דוידי - מתקדם לתפקיד הבא שלו בחברה וימונה לסמנכ"ל פיתוח מותגים. 

לדוידי (39) 12 שנות ניסיון כאסטרטג ממשרדי פרסום מובילים כמו באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי. בנוסף, הוא בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במשפטים. בתפקידו החדש הוא יהיה אחראי על מחלקת פיתוח המותגים שמבצעת את האסטרטגיה, הגדרות הזהות המותגית והביטוי הקריאטיבי בכל תהליך מיתוגי.   דורון גולדנברג מנכ"ל FIRMA. the brand house מסר: "יהורם הוא אדם מקצועי ומוכשר עם ניסיון רב. אני מאושר שאסטרטג כמוהו נכנס לפונקציה אותה הוא ממלא. הוא ממלא את אחד התפקידים החשובים בחברתנו ואני שמח לצעוד איתו קדימה ולתת שירות מצויין ללקוחותינו".   דוידי מסר: "פיתוח מותגים הפך למקצוע רב-תחומי ומאתגר מאי פעם. Firma היא הצומת המרכזית כיום בישראל לחידוש והתקדמות עבור מותגים וחברות, ואני שמח לקחת חלק בצוות המיוחד הזה. תפקידנו לקדם את לקוחות Firma ליעדם, בדרך מקצועית, יוצרת ומתחדשת תמיד"   FIRMA. The brand house היא חברת מיתוג מהגדולות בישראל, שבאמתחתה כמה מתהליכי המיתוג המצליחים והמוכרים בארץ. החברה מעסיקה מעצבים, אנשי אסטרטגיה, קופירייטינג, דיגיטל ועוד. בין עבודות החברה ניתן למצוא את פיתוח השפה המיתוגית של קופ"ח מאוחדת, עם הלוגו והשפה החדשה, השקת המותג "קינלי" בישראל, AM:PM, בנק לאומי, קפה קפה ועוד. החברה הוקמה לפני עשר שנים  ע"י המייסדים, דורון גולדנברג, ואלעד משען שעדיין מנהלים בפועל את החברה. החברה מעסיקה נכון להיום כ-40 עובדים.   

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ד. רפאל 23/03/2015 20:19
    הגב לתגובה זו
    תענוג לשמוע! ישנם אנשים מוכשרים, שטובים במה שהם עושים ועובדים עם לקוחותיהם בגישה אנושית, יפה, נעימה ומקצועית. ללא ספק- מדובר באדם שכזה, באחד המקצועיים והטובים בתחום! בשעה טובה!
  • 5.
    בנקאי 22/03/2015 19:38
    הגב לתגובה זו
    תענוג לעבוד איתו
  • 4.
    ברכות ליהורם! מגיע לך לגמרי (ל"ת)
    ורד 22/03/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ברנדון 22/03/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 2.
    בחור מרשים מאוד, חברה יוצאת דופן (ל"ת)
    דניאל 22/03/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מ. שיווק 22/03/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    מתנשא ויהיר שבטוח שהמיתוג זורח לו מהתחת. עדיף לעבוד ישירות מול הבעלים
  • נילס 22/03/2015 20:22
    הגב לתגובה זו
    אתה הזוי לפחות כמו הפרופ׳ המוצלח שדיבר היום בבוקר בטלויזיה.
  • אורן 22/03/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    וכנראה שלא זכית להכיר את "הבחור". שתה מים, ופרגן אם לא כואב לך מדי.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.