מחקר 'יפעת' על פרסום בווידאו: יש עתיד מובילה בהוצאה - 40% מהתקציב לוואלה
מי מסתפק ביוטיוב, מי שם את רוב התקציב לווידאו ב-MAKO ומה טווח הגילאים הנחשף ביותר? מחקר יפעת בקרב 1000 פאנליסטים עם התשובות
מחקר מיוחד שערכה יפעת בקרת פרסום עבור אייס על ההוצאה לפרסום בווידאו באינטרנט של המפלגות לבחירות לכנסת ה-20, מגלה כי בעוד שהמפלגות מתחרות ביניהם באופן נמרץ על כל קול, בתחום הפרירולים המאבק כבר הוכרע ומפלגת יש עתיד של שר האוצר לשעבר, יאיר לפיד, היא המנצחת הגדולה בהוצאה לפרסום עם השקעה של כ-349,000 שקלים בפרסום פרירולים ומידרולים. המרוויח העיקרי מההשקעה של יש עתיד בווידאו הוא אתר וואלה שאליו הופנו 40% מהתקציב של המפלגה בתחום.
המחקר נערך בין התאריכים 1/2 - 26/2 ובוצע באמצעות הטכנולוגיה החדישה של יפעת בקרת פרסום המתבססת על ניטור פרסומות באמצעות תוכנה מיוחדת המותקנת אצל כ-1000 פאנליסטים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסיה.
נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "המעבר לניטור פרסומות באמצעות פאנל, הוא כניסה מתבקשת של יפעת לתחום הקהלים ואפקטיביות פרסום, ומאפשר לנו לראשונה לנטר את הפרסום דרך עיני הנחשפים".
ההשקעה של יש עתיד בוואלה הביאה לחשיפה בפני 575,000 צופים בפברואר
יש עתיד מציגה את קמפיין "נלחמים על המדינה" המציג את השינויים שביצעה יש עתיד במהלך ישיבתה בממשלה, בין היתר, חוק השוויון בנטל, וסיוע לניצולי שואה ועוד. מנתוני יפעת בקרת פרסום, ניתן לראות, כי ההשקעה בוואלה, הביאה לחשיפה של כ-575,000 צופים במהלך חודש פברואר, כאשר הגולשים שצפו בפרסומות באתר נחלקים ל-51% גברים ו-49% נשים.

- 2.מאפה הכסף יאיר???? (ל"ת)ששש 01/03/2015 17:39הגב לתגובה זו
- 1.מה עם נתונים על פייסבוק? לא נראה הגיוני (ל"ת)גיא 01/03/2015 15:15הגב לתגובה זו