דניאל טופז מאירי שמש המירוץ למיליון
צילום: צילום מסך, ערוץ 2, רשת
רייטינג

עוד הדחה ועוד מיליון צופים: המירוץ למיליון שוב כובשת את המסך במוצ"ש

הריאליטי של רשת ממשיך לערב נוסף של הצלחה היסטרית על המסך, עם רייטינג שמדגדג את השיא שלה מהשבוע שעבר, וכמה הביא העימות בחמישי?
משה בנימין | (3)

תכנית הריאליטי של זכיינית ערוץ 2, רשת, מגיעה לישורת האחרונה ואמש זוג נוסף נפרד מהמירוץ - דניאל ומאירי שהודחו בפרק בבוליביה. התכנית רשמה אתמול (שוב) רייטינג גבוה שעמד על 35.6% (ופיק של 39.7%) שרחוק רק מעט מהשיא העונתי שלה שעמד על 36% בדיוק לפני שבוע. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה. 

אמש, במוצ"ש, בערוץ 10: הסיכום השבועי של הכל כלול בערוץ 10 השיג רייטינג של 6%, המגזין (ערוץ 10) עם 9.7%, המטה המרכזי (ערוץ 10) עם 7.4%, שידור חוזר של בנות הזהב (ערוץ 10) עם 5.7% ושידור חוזר של שי בשידור (ערוץ 10) עם 5.2%. בערוץ 2, פגוש את העיתונות (חדשות 2) עם 11.6%, חדשות השבת בערוץ 2 עם 24.1%, המיטב של הכל הולך עם 20.1% ושידור חוזר של טקסי דרייבר עם 11%. 

יום שישי:

שישי עם טלי מורנו ואלון בן דוד (ערוץ 10) עם 6.6%, שי בשידור (ערוץ 10) עם 9.3% והסרט אדיסון עם 3.1%. בערוץ 2 אולפן שישי (חדשות 2) עם 16.1%, הכל הולך עם 15.8%, סלבריישן עם 10.6%, אנשי המוזיקה (ש.ח) עם 5.3%. בערוץ 1 יומן עם 6%. 

יום חמישי:

בגזרת הפרה פריים: חמש בערב עם רפי רשף (ערוץ 10) עם 7.5%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 6.3%, גיא פינס (ערוץ 10) 6.6%, מהדורה ראשונה (חדשות 2) עם 5.6%, תיק תקשורת (חדשות 2) עם 5.4%, שש (חדשות 2) עם 10.4%, כידון ובן סימון (רשת, ערוץ 2) עם 10.6%, תכנית חיסכון (חדשות 2) עם 13%. 

משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס קיבל רייטינג של 12% צפייה. האירוע המרכזי של יום חמישי בפריים-טיים, העימות שהופק על ידי חדשות 2, בין נציגי המפלגות המובילות השיג רייטינג של 30.6%.  כאן ועכשיו בהגשת מודי בראון עם 16.5%. 

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 19.2% מול מהדורה מורחבת של חדשות 10 עם7.7%. בערוץ 1 מבט עם עם 5.1%.

ברצועת הלילה: לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 6.7%, צינור לילה (ערוץ 10) עם 4.6%  וחדשות הלילה (חדשות 2) עם 8.3%

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    דוד 01/03/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    אתם יודעים שאסי למד בניו יורק?
  • 1.
    מיליון דבילים צפו במרוץ למיליון ויצביעו לביבי (ל"ת)
    אסון לאומי 01/03/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
  • ביבי 01/03/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
    אתה דיביל!!!!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״