שנה אחרי הקמת 'הלשכה': "הפורשים" חוזרים לאיגוד הדוברות ויחסי הציבור
האם יגיע תור הזהב של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור? לאייס נודע כי בתקופה האחרונה מתקיימים מגעים בין האיגוד לבין קבוצת יועצי התקשורת שחלקם
במהלך 2013 קיימו כהן, זאב ינאי (מייסד קבוצת הפייסבוקPRguru ), ואורי רודריגז-גרסיא (לשעבר עורך אייס ומנהל תוכן בקבוצת קו מנחה), מגעים עם משרדים בענף לטובת פרישה מהאיגוד והצטרפות ללשכת יועצי התקשורת והניו מדיה. גם משרדי סושיאל שאינם מאוגדים, קיבלו את האפשרות להתאגד תחת המטריה של "הלשכה".
הסיבה להקמת הלשכה הייתה תחושה כי האיגוד לא תורם לענף עצמו, ולהתפתחויות הטכנולוגיות שהיו, כגון הניו-מדיה. האיגוד החדש אף נרשם כעמותה ברשם העמותות, ולווה על ידי משרד עורכי דין. ואולם, שנה לאחר המהלך, ונראה כי המהלך לא הצליח לקרום עור וגידים בצורה מלאה, במקביל לפנייתו של כגן לכהן. הפגישה בין השניים הוגדרה כמוצלחת.
"לשמחתי פגשתי אדם נחוש, פתוח, רציני וחדור כוונות טובות הרוצה לשנות ולהתאים את האיגוד לשינויים המפליגים בתחום", אישר כהן את הפרטים בפני אייס. לדבריו, "לאור הפגישה המוצלחת קיימנו פגישה נוספת עם זאב ובעצה משותפת החלטנו לבחון מהלך של איחוד כוחות שירכז את כלל האנרגיה באיגוד אחד גדול ועתיר ניסיון שיחסוך מאיתנו תהליכים אדמינסטרטיביים ואופרטיביים ויצור פלטפורמה משותפת בה נוכל לשלב ידיים ולפעול יחד למען כלל העושים בתחום".
- איגוד היח"צ צפוי להתפלג - עם פרישת חלק מחברי ההנהלה
- בצל הקמת הגוף המתחרה: איגוד יועצי התקשורת והיח"צ יתקיים כנס באילת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשיחה עם אייס, מאשר כגן כי ישנם מגעים. "אני לא איש ריב ואני לא מחפש לריב", אמר. "הצעתי לגילי להיפגש, וכיוון שיש לנו הרבה מאד מה לעשות בתחום שלנו - שהוא פרוץ לכל עבר. יש הרבה יועצי תקשורת שאינם חברי איגוד, חבל שהם לא חברים. יש לנו הרבה מה לעשות כדי להציל את התחום. תחרות האריה השואג חשובה, אבל יש עוד דברים - כמו לשמור על האינטרסים שלנו, זכויות ואתיקה מקצועית".
- 13.זאב אתה מסכן ברמות קשות - מצחיק ועצוב (ל"ת)איתן 15/02/2015 10:04הגב לתגובה זו
- 12.זאב ינאי 15/02/2015 10:04הגב לתגובה זוכל שאנחנו עושים הוא למען יוקרתו של הענף בו אנו עוסקים. חבל מאד שאלו התגובות שלכם.
- נאור 19/02/2015 12:04הגב לתגובה זווג'ורדן, ואולסי פרי, ויוסיין בולט. אתה מדהים.
- 11.יוחאי 09/02/2015 16:08הגב לתגובה זוזה ממש מביך. אין לכם בושה ? ילדים ? אנשים שאכפת לכם מה חושבים עליכם ?
- 10.so lame (ל"ת)orit bar 08/02/2015 11:47הגב לתגובה זו
- 9.ארביב 01/02/2015 13:03הגב לתגובה זושלושה עלובי נפש שמנסים לשדרג מעמדם באופן מעורר פלצות
- זה זאב ינאי מנסה להציל את שמו הטוב (ל"ת)הגיון 02/02/2015 12:57הגב לתגובה זו
- 8.אירית 29/01/2015 10:35הגב לתגובה זואחד מעלובי התחום שכל שיש לצידו זו תחושת חשיבות עצמית מוגזמת אשר אינה מבוססת על מאום.
- 7.אורי 28/01/2015 17:42הגב לתגובה זווואי וואי איזה מזל שהם וויתרו ! אחרת הלשכה היתה בולעת את כולנו. פשוט גדלות נפש. כל הכבוד חבורה של אהבלים
- 6.תגיד אלכס, מה קרה לך 28/01/2015 17:09הגב לתגובה זו.
- 5.נעמה 28/01/2015 17:04הגב לתגובה זוזאב יאנאי המסכן הזה אכול חשיבות עצמית - זה פשוט עצוב לראות - רחמים
- 4.מני 27/01/2015 23:07הגב לתגובה זו2 גופים לא רלוונטיים, לענף לא רלוונטי
- 3.מיטל 27/01/2015 20:01הגב לתגובה זותחום מעניין
- 2.רוח חדשה מנשבת (ל"ת)בודהה 27/01/2015 18:32הגב לתגובה זו
- 1.עכשיו אני באמת רגוע (ל"ת)רן 27/01/2015 17:55הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.