המסר של נוני עבר: אנשי 'ישראל היום' לא ישתתפו בכנס חיפה - בגלל 'ידיעות'
הווטו של ידיעות אחרונות מופעל שוב? לאייס נודע כי אנשי ישראל היום קיבלו בימים האחרונים מסרים מהוועדה המארגנת של כנס חיפה לעיתונות, כי לא יוכלו להשתתף בפאנלים בכנס שיתקיים בסוף החודש, כנראה בשל התניה מצד גורמים ב'ידיעות'.
בוועדה המארגנת של כנס 'מחוץ לבועה 2', חברים יו"ר תא כתבי חיפה דורון שפר, ליאור אל חי - ראש מערכת 'ידיעות' בחיפה, כתב ynet בחיפה אחיה ראב"ד, ונועה שפיגל מהארץ. הוועדה אחראית על שיבוץ החברים בפאנלים שיתקיימו ביום הכנס, וקבעה למשל כי גד ליאור, הכתב הכלכלי של 'ידיעות' וראש מערכת העיתון בירושלים, ינחה אאת החלק הפוליטי של הכנס, על רקע הבחירות שיתקיימו בקרוב.
על פי גורמים, הוועדה קיבלה מסרים מ'ידיעות' כי אם אנשי 'ישראל היום' ישובצו בפאנלים, יקבלו אנשי 'ידיעות' הוראה לא לקחת חלק בכנס. מסר ברוח זו הועבר לנציגים מ'ישראל היום' שתוכננו בתחילה להשתתף באירוע.
כזכור,
גורם בתא כתבי חיפה שאינו רווה נחת מהמצב, טוען כי מדובר ב"משחק ילדותי שהגיע הזמן שהמערכות יפתרו אותו כבר". לדבריו, "בגלל שבשנה שעברה לקחו חלק אנשי 'ישראל היום', הוועדה המארגנת החליטה כי אי-אפשר לוותר השנה על כל אנשי 'ידיעות' ולכן הם אלה שישתתפו בפאנלים על חשבון עובדי 'ישראל היום'". בכל מקרה, נציגיו של שלדון אדלסון יגיעו לחיפה, ומתכוונים להראות נוכחות מהקהל.
- 6.ציץ 07/01/2015 04:35הגב לתגובה זומה קרה לכם אין חופש עיתונות ? יש רק זבל ועוינות מזמן העיתונות הנכתבת על ניר לא שוה את הניר שפעם הכותב בו היה מלא גאווה . נוני צוחק היום כל הדרך אל הבנק מחר יכאיב ויונק ישראל היום אינו מוקצה הוא מלח הארץ ומיתן רק למי שאותו רוצה לא כבל מהחתולים יוציא מישראל היום את המילים כשעוקפים את נוני בדורסנות יש פצועים וחורבנות בטוח שזה לא יפורסם יש ישראל ביום
- 5.גלית חדרה 06/01/2015 19:13הגב לתגובה זומוזס וידיעות. עבו כל גבול של אתיקה עיתונות הוגנת . הכתבים לא היו. צריכים לה שמע
- 4.נוני נכלולי מוזס=האיש המסוכן והשלילי במדינה (ל"ת)SANDU 05/01/2015 22:38הגב לתגובה זו
- 3.רוני 05/01/2015 19:43הגב לתגובה זוכל הכבוד לליאור על העמדה שהציג. עתונאי מעולה שמוסיף כבוד למערכת ידיעות אחרונות.
- 2.gri 05/01/2015 18:43הגב לתגובה זולוונטל - מוטב שגם לא יתנו לאנשי ישראל היום גם להגיע לקהל
- 1.אמפריית הרשע (ל"ת)נוני 05/01/2015 15:58הגב לתגובה זו
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
