בדרך לראול ולנברג 8: המשרד הממוזג 'דרורי ארועטי ברמן' יעבוד מבניין גיתם
לאחר 29 שנים, משרד הפרסום דרורי שלומי , מהוותיקים בישראל, מוכן לפרק הבא בתולדותיו. היום (יום ה) שחרר המשרד הודעה לכל לקוחותיו בה התייחס למיזוג עם ארועטי ברמן GPS וכן פירט על המהלכים הצפויים בקרוב שכוללים מעבר מרחוב נירים בתל אביב בו הוא ממוקם כיום לרמת החייל.
בהודעה נכתב: "אחרי 29 שנים של פעילות כאחד המותגים היציבים והמבוססים בענף, החלטנו לצאת לדרך חדשה. מהיום חברת דרורי שלומי מתמזגת עם חברת ארועטי ברמן GPS". עוד נכתב: "החיבור בין 2 החברות מרחיב ומכפיל את בסיס הלקוחות שלנו ומאפשר לנו לשמור ולטייב את הצוות המקצועי ולפתח אופקים חדשים. כל זאת במטרה להמשיך ולשפר את איכות העבודה, השירות והרמה המקצועית שלנו, להמשיך לחדש ולהפתיע".
המשרד הממוזג ייקרא מעתה דרורי ארועטי ברמן , כהכנה לפרישה העתידית והצפויה של טובית שלומי , שותפתו של דרורי. לפני שמהלך שכזה יתרחש בפועל, שלומי תמשיך לשמש כדירקטורית פעילה ותהיה אחראית בנוסף לשימור לקוחות המשרד וגם לכל נושאי המיזוג התפעוליים. כפי שפורסם באייס, אלה גולדשטיין-וולף מנכ"לית דרורי שלומי תשמש כמנכ"לית משותפת לצד יוסי ארועטי . שחר פילר ו לירון שכטר ימישכו כסמנכ"ל קריאייטיב וסמנכ"ל תכנון אסטרטגי, בהתאמה. הילה רוזנברג-לוי תשמש כמנהלת לקוחות ו יורם דרורי ימשיך בפקידו כיו"ר פעיל לצד דודי ברמן .
ההחלטה האופרטיבית המשמעותית הראשונה היא העתקת המשרד מרחוב נירים בתל אביב לראול ולנברג 8 ברמת החייל, או במילים אחרות בניין גיתם BBDO. ארועטי ברמן GPS כבר עבר לבניין לפני כשנה כחלק מעסקה מותנית ביצועים שלו מול משרד הפרסום גיתם BBDO שבמסגרתו עשוי גיתם לרכוש חלק ממניותיו. גיתם BBDO מחזיק במקביל ב-305 ממניותיו של השותף - דרורי שלומי.
על לקוחותיו המובילים של ארועטי ברמן נמנים ארקיע, שלמה סיקסט, סוני מובייל, הום דיזיין, מטרו אופנועים ועוד. בדרורי שלומי מטופלים תקציבי הפרסום של מותגי סנו, קבוצת סמל"ת (פיאט, אלפה רומיאו), ישראל היום ועוד.
- 4.שיהיה בהצלחה! (ל"ת)ליאה 19/01/2015 14:17הגב לתגובה זו
- 3.חבר׳ה על הכיף כיפק. שיהיה בהצלחה (ל"ת)לילי 01/01/2015 18:30הגב לתגובה זו
- 2.למרות החיוכים (ל"ת)אני נותן להם שנה גג 01/01/2015 18:08הגב לתגובה זו
- 1.ניר 01/01/2015 16:40הגב לתגובה זוהמבנה הניהולי הזה לא יחזיק. ראוי כמה עזיבות יהיו להם בחצי השנה הקרובה.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.