ד"ש מדעאש: איתי אנגל מקפיץ ל'עובדה' את הרייטינג עם הסרט על הארגון
תנו לנו דעאש ועוד דעאש. הקהל בישראל צמא לעוד מידע על ארגון המדינה האיסלאמית שמאיים על העולם, ואיתי אנגל מספק את הסחורה תחת האכסנייה של אילנה דיין ותכנית התחקירים 'עובדה'. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה, 'עובדה' רשמה אמש זינוק של 50% ברייטינג לעומת הפרק הקודם עם 26.2% ו-734 אלף צופים.
ערב השידורים של אמש (יום ב') היטיב פחות עם הסדרה 'פולישוק' שרשמה ירידה ברייטינג והשיגה אמש 14.5% צפייה ו-396 אלף צופים.שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי בערוץ 10 השיג 9.8%. תכנית המשטרה אחת אפס אפס עם 6.4%. בערוץ 1 - משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים להפועל ב"ש (בו ניצחה ב"ש בתוצאה 3-0) רשם אמש רייטינג של 7.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'חמש בערב עם רפי רשף' (ערוץ 10) עם 10.6%, 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) עם 8.3%, 'גיא פינס' (ערוץ 10) עם 10.8%. 'מהדורה ראשונה' (חדשות 2) עם 8.1%, 'עושים סדר' (חדשות 2) עם 7%, 'שש' (חדשות 2) עם 11.2%, 'אנשים' (ערוץ 2) עם 10.6% ו'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.4%, מול 'חדשות 10' עם 12% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 4.5%.
בגזרת הלילה : 'חי בלילה' (ערוץ 10) עם 8.3%, 'חדשות הלילה' (ערוץ 2, חדשות 2) עם 6%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 6.3%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.1%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.4%.
- 3.בתיה מז'ור הופמן 05/01/2015 23:03הגב לתגובה זולאיתי שלום, בעקבות הכתבה המאשימהכתבתי שיר בארמית ותרגמתי לעברית. אשמח לשלוח במייל, להעבירו להן. בברכה, בתיה
- 2.יעקב ר 23/12/2014 13:35הגב לתגובה זולראות את האדם הזה והאומץ שיש לו. להצדיע לו. והכל בטוב טעם וחן מעביר את המסר מהשטח. כל הכבוד.
- 1.אלון 23/12/2014 12:10הגב לתגובה זובחור מוכשר, מביא תכנים איכותיים ומעניינים.תנו לו עוד שעות מסך.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
