
"מותגים שרוצים למכור לאמהות, חייבים לספק להן תוכן שלא עוצר רק בבאנרים"
לפני 3 שנים הקימה אביטל זוננשיין את אתר
- 13.סיגל 21/12/2014 14:31הגב לתגובה זואז עם כל הצניעות, יש תחרות והיא קשה
- ליאת כץ 21/12/2014 19:06הגב לתגובה זוזה היה נחמד ב 2012 אבל תאכלס את מי מעניין לראות חיתול עם קקי?!
- אם מעניין אותך קקי פיפי אז סבבה (ל"ת)מיכל 21/12/2014 17:20הגב לתגובה זו
- 12.מצטרפת לכל המחמאות (ל"ת)ענת לוי 20/12/2014 12:56הגב לתגובה זו
- 11.איילת כהן 20/12/2014 08:01הגב לתגובה זוצוות מקצועי עם המון ידע ומיקוד מרשים לקהל נשים ואמהות. ממליצה לעבודה איתם. בהצלחה אביטלוש
- 10.מולי 18/12/2014 15:28הגב לתגובה זויצא לי לעבוד עם צוות 'אמאשל' פעם והלוואי ועוד הרבה היו מקצועיים כמוהם. כל הכבוד!
- 9.דור אבנעים 18/12/2014 14:47הגב לתגובה זוכל מותג בקהל היעד צריכים לייצר איתם תוכן לפחות פעם אחת.
- 8.מאור 18/12/2014 14:44הגב לתגובה זוהם לא לבד בנישה.
- 7.אילנית נגר 18/12/2014 14:35הגב לתגובה זואתר מקסים כתוב ומצולם היטב, נהנית לקרוא את מגוון התכנים. בהצלחה עלו והצליחו
- 6.מישהי 18/12/2014 14:35הגב לתגובה זואבל זה לא שבאתר אצלה אין באנרים.. יש הרבה
- 5.מאוהב בך, מאוהב בו, מאוהב בהם, מאוהב בכם (ל"ת)מיכאל מור יוסף 18/12/2014 14:16הגב לתגובה זו
- 4.נוגה 18/12/2014 13:47הגב לתגובה זותמשיכו ככה. אתם עושים עבודה נפלאה עם המון נשמה.
- 3.אני אוהבת את האתר הזה. אבל יש לו גם מתחרים (ל"ת)גילת 18/12/2014 13:37הגב לתגובה זו
- 2.אוי כמה שהם מקסימים (ל"ת)אורית 18/12/2014 13:35הגב לתגובה זו
- 1.מיכאל 18/12/2014 13:30הגב לתגובה זובהחלט אתר יוצא דופן גם לגולשות וגם למפרסמים. שאפו