
לאחר 7 שנים במקאן: מנהלת המחלקה לתוכן ממותג מירב כנת פורשת מהמשרד
לאחר 7 שנים בקבוצת מקאן , סמנכ"ל התוכן הממותג מירב כנת החליטה לפרוש מהמשרד, כך פרסמה אמש כנת בעמוד הפייסבוק שלה.
כנת (32) החלה את דרכה בענף הפרסום כפלנרית ב אריאלי פובליסיס . משם עברה למקאן בו שימשה בתפקיד פלנרית למשך שנתיים. לאחר מכן הקימה את מחלקת התוכן בדיגיטל ומונתה בהמשך לסמנכ"ל התוכן הממותג. לפני שהצטרפה לענף הפרסום היא עסקה בתחומי התוכן בטלוויזיה (תחקירנית ומנהלת הפקה בערוץ 10, קשת, ענני תקשורת) ובמקביל שידרה ברדיו תל אביב למשך 6 שנים, ובין היתר הגישה תכנית בוקר ביום שישי לצד
בין הפרויקטים שכנת ניהלה בשנותיה במקאן נמנים מהלך 'עד הבאזזר' עבור לאומי , 'יפה ברגע' עבור ניו פארם וסודיות השפים של קנור .
בעמוד הפייסבוק שלי פרסמה אתמול כנת: "היום היה היום האחרון שלי במקאן. אחרי כמעט 7 שנים - שעברו יותר מידי מהר - מלאות באתגרים, עניין, מכרזים, זכיות, מצגות, חופשות, מסיבות והכי חשוב - אנשים טובים ויפים - החלטתי שהגיע הזמן להיפרד. כן, מסתבר שזה נכון מה שאומרים - שחופשת לידה עושה חשק להתחלות חדשות, אז גם אצלי. זה הזמן לומר תודה, לקחת איתי הרבה זכרונות, וחברים טובים + כרטיס עובד מצהיב למזכרת ו... מה הלאה? יוצאת לדרך עצמאית להפוך מותגים למעניינים יותר - תוכן, דיגיטל, יצירתיות שיווקית ומה שביניהם, מלאת סקרנות והתרגשות - ובטוחה שנתראה עוד מלא".
מחלקת התוכן הממותג של מקאן מנתה בעבר כ-4 עובדים קבועים. לאחר שינויים ארגוניים במבנה הקבוצה פוזרו העובדים למחלקות שונות במשרד כגון מדיה ודיגיטל ואלו עבדו מול כנת. נכון לעכשיו טרם ידוע מי והאם ימונה לכנת מחליף.
- 5.יש מצב שעשתה "ויברח..."אבל למה ? (ל"ת)וניצלה את המצב 18/12/2014 16:13הגב לתגובה זו
- 4.בחורה טובה רק שלא עשתה כלום 4 שנים (ל"ת)אפי 18/12/2014 13:38הגב לתגובה זו
- 3.מבריקה מבריקה ומצחיקה (ל"ת)מעריץ 18/12/2014 12:57הגב לתגובה זו
- 2.אין אשת פרסום כזאת בישראל או בעולם. מבריקה (ל"ת)רינה מצליח 18/12/2014 12:14הגב לתגובה זו
- 1.מקצוענית אמיתית! בהצלחה! (ל"ת)לקוחה לשעבר 18/12/2014 11:56הגב לתגובה זו