זוהיר בהלול
צילום: צילום: אלכסנדר כץ

מהלך ספקטקולארי: זוהיר בהלול יצטרף לעבודה - וצפוי להתמודד בפריימריז

שדר הספורט הוותיק, שרק לפני כמה חודשים חזר ל'שירים ושערים', ושידר גם ברדיו א-שמס, ינסה להשתלב ברשימת מפלגת העבודה לכנסת הבאה
אלכסנדר כץ | (13)

זוהיר בהלול מצטרף למפלגת העבודה. איש התקשורת המוכר לקח היום (יום ד') טופס הצטרפות למפלגה והוא עשוי להגיש אותו עד מחר, המועד האחרון להגשה לאלה המעוניינים להתמודד בפריימריז שיתקיימו בחודש ינואר.

בהלול התבטא בשנים האחרונות בצורה לאומנית, אם כי הדגיש כי לדעתו ישראל הממסדית אינה מדינת אפרטהייד, למרות ש"יש תסמינים של אפרטהייד, זאת ההגדרה הנכונה. אני לא חושב שאני יכול לדבר באופן גורף על הגדרה כזאת, אבל לעתים קרובות יש השתקפויות של תסמיני אפרטהייד".

לפני כשבועיים אישר בהלול כי הוא מתכוון להתמודד לכנסת, אולם אז הוא לא נקב בזהות המפלגה, והערכות היו כי מדובר באחת המפלגות הערביות. הוא אף בחן את האפשרות להתמודד במרצ, אולם כיון הודיע רשמית כי יתמודד בפריימריז של העבודה.

לבהלול עשרות שנות עבודה בתחום תקשורת הספורט, רובן כשדר ומגיש ספורט ברשות השידור, ובעיקר בתכנית שירים ושערים ברשת ב'. הוא שידר משחקי כדורגל, תחרויות אתלטיקה ואולימפיאדות, וזכה לחיקוי של הגשש החיוור. בשנים האחרונות הגיש תכניות ברדיו א-שמס, כתב ב-ONE והגיש תכנית בתחנת רדיו חיפה, אותה עזב לאחרונה לאחר שחזר כפרילנס ל'שירים ושערים'.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    מחזיק לך אצבעות זוהיר. טוב מאוד בשבילנו. (ל"ת)
    ליכודניק 22/12/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    זוהיר אם יבחר יכניס מעט צבע והומור לכנסת . (ל"ת)
    מושיקו 22/12/2014 08:06
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    קובי 21/12/2014 01:23
    הגב לתגובה זו
    משקף כראוי את רוח המפלגה
  • 5.
    אברהם 18/12/2014 22:56
    הגב לתגובה זו
    כתושב הגליל אם הוא נכנס אני עוזב, מה הוא ולמפלגה ציונית, כמוני יעזבו רבים את המפלגה
  • 4.
    יוסי 18/12/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    אדם ראוי ביותר, אני מקווה שיביא הרבה בוחרים ערבים למפלגת העבודה במקום שיבזבזו את קולותיהם על המפלגות הערביות שלא עושות שום דבר למענם. נותר רק לקוות שהצטרפותו לא תגרום לבוחרים יהודים לא להצביע לעבודה. נוצרה הזדמנות פז להיפטר סופסוף מביבי ההיסטרי וליצור כאן מדינה הגיונית שלא שונאת את אזרחיה, יהודים ואחרים...
  • 3.
    18/12/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    מקומו במפלגות הערביות הפשיסטיות
  • אמת ויציב (ל"ת)
    נאור 22/12/2014 08:20
    הגב לתגובה זו
  • צודק (ל"ת)
    20/12/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מקומו של ערבי לאומני כמותו אינו במפלגת העבודה (ל"ת)
    מקומו במרצ ושמאלה 17/12/2014 17:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יורם 17/12/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    לאחרונה נגד מדינת ישראל
  • זוהיר אדם אינטלגנט חכם וישר ראוי לתפקיד יצליח (ל"ת)
    אמין.....פקיעין 17/12/2014 23:35
    הגב לתגובה זו
  • דני 19/12/2014 16:16
    זוהיר בעלול הוא בדיחה כשדר שירים ושערים. מפגיז במילים פומפוזיות שלא קשורות למשחק כדורגל. זה אפילו לא בדיחה. מוציא רותי מדעתי בשפה האווילית שלו. מנסה להישמע חכם מכפי שהוא באמת.
  • דני 19/12/2014 14:11
    זוהיר בעלול הוא בדיחה כשדר שירים ושערים. מפגיז במילים פומפוזיות שלא קשורות למשחק כדורגל. זה אפילו לא בדיחה. מוציא רותי מדעתי בשפה האווילית שלו. מנסה להישמע חכם מכפי שהוא באמת.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״