היהודים באים
צילום: יח"צ
רייטינג

ברמת החייל ורוממה מרוצים: 35.3% ל'מרוץ למיליון', 'היהודים באים' מתחזקת

'המרוץ' זינקה מהפרק ביום ד' מול שידורים חוזרים בערוץ 10. מהפך ביום ו': 'היהודים באים' עקפה את 'שי בשידור'. יום ה': 12.3% למכבי ביורוליג
אלכסנדר כץ | (2)

ברחוב הברזל ברמת החייל ממשיכים לחייך עם קבלת נתוני הרייטינג הבוקר (יום א'). על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) קיבלה 35.3% ופיק של 38.7%, בפרק שצפו בו יותר ממיליון צופים. בפרק הקודם ביום רביעי הרייטינג עמד על 31.4%, ואילו פרק ההשקה ביום שבת שעבר הניב 38%.

מיד לאחר מכן קיבלה מצב האומה (רשת, ערוץ 2) נתון נאה של 25.5%. מנגד, שידור חוזר של לעוף על המיליון (ערוץ 10) רשם 6.7%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) קיבל 4.9%, ולקינוח - שידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) הניב 4.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) קיבלה 13.7%, לפני שידור חוזר של 'המערכת' (רשת, ערוץ 2) עם 15.6%. מנגד, שידור חוזר של 'שמועות' (ערוץ 10) קיבל 4.1%, 'פשוט וטעים' (ערוץ 10) עם 4.1%, ו'10' (ערוץ 10) עם 4.5%.

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) הניבה 24.6%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) שקיבלה 10.5%. מהדורת 'חדשות השבת' (ערוץ 1) ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) רשמו כל אחת מהן 5.4%.

יום ו'

הכל הולך (רשת, ערוץ 2) קיבלה 18.9% וממשיכה במגמת התחזקות שלה. היהודים באים (ערוץ 1) ביצעו מהפך ועקפו את שי בשידור (ערוץ 10). תכנית הסאטירה של ערוץ 1 עם מוני מושונוב קיבלה 6.4% , שהתחזקה שוב, והפעם מ-5.8%. מנגד, התכנית של שי שטרןאיבדה 2 נקודות וקיבלה 6.2%. 'הקומדי בר' (רשת, ערוץ 2) רשם 10.6%, הסרט 'המלשין' (ערוץ 1) עם 3.5%.

ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של 'כלוב הזהב' (רשת, ערוץ 2) קיבל 6.3%, מול 'פעמיים אהרוני' (ערוץ 10) עם 5.8%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) נחלשה במקצת ביחס לשבוע שלפני כן, וירדה מ-17% ל-. 16.2%. גם 'שישי' (ערוץ 10) ירדה, מ-7.7% ל-6.7%. 'יומן' (ערוץ 1) קיבלה 5.5%, בדיוק כפי שקיבלה שבוע לפני כן.

יום ה'

התבוסה של מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה (ערוץ 10) במסגרת הירווליג, הניב 12.3% - שיא עונתי, בדיוק כפי שקיבל המשחק שבוע לפני כן נגד לימוז' הצרפתית. מנגד, המשדר המיוחד מצדיעים לכם (רשת, ערוץ 2) הניב 21.5%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

'לחתוך את הכאב' (רשת, ערוץ 2) רשמה 9.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 6.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-5.6%, החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 6.4% ומולה - 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.1%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) רשמה 10%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.1%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 10.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 25%, לפני 'חדשות 10' עם 11.8% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 6.6%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    קובי חביה כל הכבוד על התוכנית ועל הרייטינג!! (ל"ת)
    קולגה 30/11/2014 21:51
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    Jk 30/11/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    בטלויזיה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.