קול ישראל מיקרופון מקרופון
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

זה רשמית, בערך: עתאמנה והבי ינהל בפועל את מחלקת הספורט של רשת ב'

מנהל המחלקה האחרון היה דני דבורין שפרש לפני כשנתיים לגמלאות. שמעון אלקבץ מינה כעת את עתאמנה והבי למזכיר המחלקה, ובפועל - המנהל שלה
אלכסנדר כץ | (5)

כשנתיים לאחר עזיבתו של דני דבורין, מונה עתאמנה והבי למזכיר מחלקת הספורט של רשת ב', ולמעשה למנהל המחלקה בפועל - כך נודע לאייס. על המינוי החליט לאחרונה שמעון אלקבץ, מנהל קול ישראל הנכנס.

עתאמנה והבי עובד בקול ישראל משנת 1988. הוא משמש כמפיק בחדר החדשות של רשת ב', עורך התכנית המיתולוגית שירים ושערים באותה תחנה, ומאז עזיבתו של דבורין שפרש לגמלאות, שימש עתאמנה גם כראש מערכת הספורט במינוי לא רשמי, בתפקיד מזכיר המערכת.

כעת, עם כניסתו של אלקבץ לתפקיד, החליט מנהל קול ישראל החדש למנות באופן רשמי את עתאמנה למזכיר המערכת עם סמכויות של מנהל מחלקה שמעסיקה 5 עובדים קבועים ועוד כתבים ופרשנים חיצוניים. הוא גם ימשיך בתפקידיו האחרים ברדיו.

עתאמנה והבי אישר את הפרטים לאייס. מרשות השידור נמסר: "עתאמנה והבי משמש מזכיר דסק הספורט של חטיבת החדשות ברדיו מאז פרישתו של דני דבורין ואין מדובר במנהל מחלקה בפועל".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    חבר אמיתי 13/12/2014 21:14
    הגב לתגובה זו
    לעתאמנה מגיע כל טוב , איש רציני בעובודה מסור ומקצועי הרבה הצלחה , ואני כיהודי גאה במנוי הזה ,
  • 4.
    פיקוח 24/11/2014 19:49
    הגב לתגובה זו
    קויק קויק!
  • 3.
    ברוך דגון 24/11/2014 12:01
    הגב לתגובה זו
    מקצועןת הגון ואיש מצויין. בחירה מבריקה
  • 2.
    רן 24/11/2014 02:36
    הגב לתגובה זו
    בקיצור מה שהיה מזכיר וטוב שלא מנהל
  • 1.
    מינוי מעולה- איש ראוי ורציני (ל"ת)
    שירה 23/11/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.