The voice 3
צילום: צילום: עדי אורני
רייטינג

משנה יום, מקבל עוד נקודה: The voice מתחזקת ל-23%, אבל ממשיכה לדשדש

השינוי בימי הזכייניות הציב את The voice במוצ"ש אבל הרייטינג לא זינק מול ש.ח. ב-10. יום ו': 'אולפן שישי' ו'שישי' בעליה. יום ה': מה עשתה מכבי?
אלכסנדר כץ |

The voice עברה למוצ"ש עם שינוי ימי השידור של הזכייניות אתמול, והדבר תומך קלות בנתוני הרייטינג המדשדשים של תכנית הכישרונות של רשת. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי The voice (רשת, ערוץ 2) רשמה 22.9%, מול 21.5% לערך בפרקים האחרונים ששודרו בימים ראשון ושלישי.

לאחר מכן שודרה התכנית אנשי המוזיקה (רשת, ערוץ 2) שקיבלה 12.6%, ומאחורי הקלעים של 'במיתה טובה' (רשת, ערוץ 2) עם 7.6%. מנגד, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ 10) קיבל 8.9%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) רשם 6.2%, ו'פסטיבל מספרי סיפורים' (ערוץ 10) עם 4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) רשמה 23.3%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם נתון גבוה יחסית של 11.6%. 'רואים עולם' (ערוץ 1) קיבלה רייטינג נאה של 6.3%, אחרי 'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 5.6%. 'משבת עד שבת' (ערוץ 9) קיבלה 1.8%.

יום ו'

יום השידורים האחרון של 'קשת' בשישי בערב לפני החלפת ימי השידור, אופיין בשידורים חוזרים: 2 פרקים של סברי מרנן קיבלו 12.9% ו-12.2% בהתאמה, ורמזור עם 12.3%. מנגד, שי בשידור (ערוץ 10) התחזקה קלות ל-8.8%, ולאחריה הסרט 'עג'מי' (ערוץ 10) שהסתפק ב-2.5%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) מתחזקת במקצת ל-15.6%, מול 'שישי' (ערוץ 10) עם 7%, שעקפה את 'יומן' (ערוץ 1) שקיבלה 5.1%.

יום ה'

השקת הסדרה 9 חודשים (קשת, ערוץ 2) הניבה 20.7%, לפני שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 10.4%. מנגד, משחק הכדורסל במסגרת היורוליג בין הרטה ברלין למכבי תל אביב (ערוץ 10) קיבל 9.5%.

'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 6.1%, 'ראש בראש' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-5.8%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 5.5% ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 2.6%.

ראש בראש בפרה פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 12.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.9%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 8.7%. 'הסולטאן' (ערוץ 9) קיבלה 3.3%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.4%, מול 9.5% ל'חדשות 10' ו-5.7% ל'מבט' (ערוץ 1). 'חדשות היום' (ערוץ 9) רשמה 2.6%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.