גלי ניר. אלטמן
צילום: צילום: דנה קרן

גלי ניר מתחילה להזיז עניינים: טבע אלטמן מוציאה את תקציב הפרסום למכרז

ניר שמונתה לתפקיד המנכ"ל בתחילת השנה ובעברה היתה ב-yes ומעברות, תערוך שינוי במערך הפרסום. החברה עם חברון זלצמן שביט ופוקס גורן גלעדי
משה בנימין | (7)

חברת התרופות ותוספי המזון 'טבע טעם אלטמן' צפויה להוציא למכרז את תקציב הפרסום שלה, המטופל כיום על ידי 2 משרדים: חברון זלצמן שביט ופוקס גורן גלעדי - כך נודע לאייס.

השינוי הצפוי במערך הפרסום של 'טבע אלטמן' מגיע מספר חודשים לאחר מינויה של גלי ניר לתפקיד מנכ"ל החברה. ניר שימשה בעבר כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-yes וכן שימשה כסמנכ"ל שיווק בחברת מעברות. לצידה של ניר בשדרת הניהול של החברה, תמונה בקרוב רוני בהט לתפקיד סמנכ"ל השיווק של אלטמן.

בשנים האחרונות טיפלו בתקציבי הפרסום של מותגי אלטמן 2 משרדי פרסום: חברון זלצמן שביט שהיה אחראי על פרסום התאגיד וכן מותג אלספה, ופוקס גורן גלעדי שטיפל בתקציב מגה גלופלקס. במקרה של חברון זלצמן שביט מדובר במערכת יחסים ארוכת שנים שהחלה עוד בימים בהם אסי שביט, דודי חברון וגבי זלצמן עבדו כשכירים בשלמור אבנון עמיחי - ובמסגרת זו העניקו לחברה שירותי פרסום. עם יציאתם לדרך עצמאית והקמת משרד בבעלותם המשיכו עימם טבע אלטמן באופן טבעי.

ב-12 השנים האחרונות טיפל המשרד במגה גלופלקס (בטרם עבר לפוקס גורן גלעדי) תחת הסלוגן "כי לגוף אין חלקי חילוף", באומגה 3, רוטס hr, טראומיל ועוד. בנוסף, מהלך השנה האחרונה משרד הפרסום היה שותף לתהליך מיתוגי אסטרטגי יחד עם מנהלי אלטמן.

בטרם ידוע לאן מועדות פניה של חברת טבע טעם אלטמן ניתן להניח כי מקאן תל אביב - לו יש הסטוריה מקצועית משותפת עם ניר מתקופתה ב-yes ובנוסף מטפל ברכש המדיה של החברה - נמצא בפוזיציה טובה לקראת התמודדות אפשרית על התקציב. עוד נודע לאייס כי לפחות 5 משרדים כבר קיבלו פנייה מטעם 'טבע אלטמן' להתמודדות במכרז.

מחברת טבע טעם אלטמן נמסר לאייס: "אין תגובה".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    16/11/2014 17:07
    הגב לתגובה זו
    עוד מימי מעברות מכיר אותה.יודעת לבחור בגדים לא פרסומאים. אלטמן לריסוק.הדבר האחרון שהם צריכים זה פרסום!!
  • 4.
    מיכל 23/10/2014 06:02
    הגב לתגובה זו
    רק בישראל. מחליפים משרד פרסום בלי קשר לעבודה הטובה או הלא טובה כשמגיע מנכ"ל חדש. במקרה הזה, מנכ"לית פלצנית שמחליפה משרד שעשה עבודה מדהימה
  • רק בישראל 23/10/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    ואם נגלה שלמכרז או בסוף לתקציב תיקח את דמבו, שהוא היום אחד המשרדים החלשים בישראל,רק בגלל ההיכרות והקומבינות ממטרנה, זו תהיה עוד הוכחה לכך שהכל רקוב בענף...
  • 3.
    (ל"ת)
    יש לה חיוך של מכשפה 22/10/2014 19:00
    הגב לתגובה זו
  • א. 22/10/2014 21:15
    הגב לתגובה זו
    ובפועל, לא עשתה כלום חוץ מלקדם את עצמה עוד מימי מטרנה.
  • 2.
    זאת בת 40?? איזו יפה הלוואי עליי ! ! ! ! (ל"ת)
    הרווק 22/10/2014 14:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אילן 22/10/2014 14:13
    הגב לתגובה זו
    סירייסלי??? כמה אתם לא מעודכנים. וואו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.