בית הפוסט פרודקשן של JCS נרכש ע"י ברודקאסט: חלק מהעובדים צפויים לעזוב
קבוצת האולפנים והפוסט פרודקשן ברודקאסט רוכשת בית הפוסט פרודקשן JCS מידי קבוצת JCS (אולפני הבירה) - כך נודע לאייס. הרכישה היא של פעילות החברה והציוד, אבל לא את העובדים עצמם, שעל פי הערכות עשויים לסיים את דרכם בחברה.
ברודקאסט של דני שפאר ויואב ברקאי, ו-JCS פוסט פרודקשן הן מתחרות ותיקות עוד משנת 1990, אז הוקמה ברודקאסט, שנתיים לאחר JCS. עתה הופכת קבוצת ברודקאסט, שמפעילה מעבר לבית הפוסט פרודקשן שלה גם את אולפני צילום הפרסומות בחולון ותל אביב, למובילה של תחום הפוסט פרודקשן בישראל.
בברודקאסט, בה העובדים כ-75 עובדים, טרם ידוע כיצד בדיוק תתבצע פעילות המיזוג של JCS לתוכה, והערכות הן כי חלק מכ-30 עובדי JCS יפוטרו ככל הנראה. בכל מקרה, מיזוג כזה יצמצם משמעותית את הוצאות המנהלה הכפולות. היום בצהריים כונסו עובדי JCS לעדכון בנושא.
בלי קשר לעסקה זו, שאר פעילות קבוצת JCS בניהולו של חנני רפופורט, ושכוללת בין היתר את ההפעלה של מרכזי התקשורת הבינ"ל של הקבוצה בתל אביב וירושלים, תישאר ללא שינוי.
אריק גרדוס, מנכ"ל בית הפוסט פרודקשן של JCS מיום הקמתו, החליט לעזוב את החברה, ובודק אופציות. לדבריו, "לאחר 30 שנה ב-JCS, הגעתי לתחושת מיצוי והחלטתי לפנות לדרך חדשה. משנוצר חלון ההזדמנויות להעביר את פעילות החברה לידיים מהימנות, אני עושה זאת בלב שלם. אני מודה לשותפים הרבים שליוו אותי לכל אורך הדרך ומאחל לברודקאסט הצלחה גדולה בדרך החדשה. פגשתי מתחרים לשעבר שהפכו לפרטנרים ראויים, ואני שמח שהפעילות עוברת לידיהם".
דני שפאר, מבעלי ברודקאסט, אישר את הפרטים, ומסר לאייס כי "בראש מעיננו עומד כרגע הביצוע החלק והמקצועי של העברת לקוחות JCS בכל הרבדים, הן הטכניים והן הקריאטיביים, על מנת שלא תיפגע עבודתם וכדי שהם ירגישו בבית וללא שינוי. הקליטה כוללת, בין היתר, העברה של כל היסטוריית הלקוחות, לרבות החומרים הקיימים והארכיוניים שלהם. אנו מודים להנהלת קבוצת JCS על שיתוף הפעולה בעסקה. הם היו פרטנרים מאד הוגנים ואף נעימים לשולחן המשא והמתן. עסקת הרכישה היא צעד נוסף בביסוסה של ברודקאסט כקבוצה המובילה בישראל בתחום שירותי ההפקה לפרסומות וסדרות".
- 7.שאפו. בהצלחה לברודקאסט (ל"ת)עובדת לשעבר 30/09/2014 23:34הגב לתגובה זו
- 6.מהתחום 30/09/2014 13:01הגב לתגובה זואנחנו מגלים שוב ושוב שבציוד ובפאסון נופלים... תוכן. תוכן. תוכן. זה המלך, שימו לב כמה עורכים מסתובבים בשוק כמה אפטרסטים, וכמה חאפרים עובדי תוכנות לא חוקיות ויענו מקצוענים. לא להסתנוור, לא להתבלבל והכי חשוב לא לפתח זהות גבוה מדי עם חברת פוסט כזו או אחרת. היום אתה שכיר עם תנאים טובים, מחר מחזר על פתחים. לברודקאסט זו עיסקה מעולה, ברור שנוצרת שם קבוצה עם מלא כוח וקשרים, החיזוקים האחרונים והמפה שמשתנה מראה שהשנה החדשה תאיר להם פנים. חג שמח
- 5.אריה בללי 30/09/2014 09:18הגב לתגובה זוכאשר חברה קונה חברה זה בגלל שהחברה שנקנתה רצתה למכור. משמע, אין רווח , משמע , לא מצליחים להתרומם, משמע, בקרוב נסגור את הבסטה לגמרי. זה עוד התחיל לפני 4-5 שנים והגרף רק ירד. כאשר עובדים מפוטרים , עובדים אחרים נכנסים במקומם. כן מעגל הקסם של העבודה. אז אל תחששו , כי יהיו כאן גם די הרבה עובדים שמחים. אני סומך על ברודקאסט שירימו את העסק למעלה, למקום שהיה פעם.
- 4.בהצלחה לאריק בדרכו החדשה (ל"ת)שייקה 29/09/2014 17:39הגב לתגובה זו
- 3.מודאג 29/09/2014 16:01הגב לתגובה זוהרי הם עכשיו מונופול
- 2.ברודקאסט תהיה חברה מובילה? התכוונת מונופול. (ל"ת)נתי 29/09/2014 15:56הגב לתגובה זו
- 1.עוד פיטורים בתעשייה. שיט (ל"ת)שרי 29/09/2014 12:47הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
האם אנחנו לקראת רפורמה מקיפה בשידורי הטלוויזיה? לאחר שחוק השידורים עבר בקריאה ראשונה, ייתכן ונראה שינוי אמיתי באופן שבו מודדים את נתוני הצפייה בטלוויזיה; עד אז, נסתמך על הנתונים הקיימים, שמראים נפילה של ערוץ 13 והתגברות התחרות בין 12 ל-14
אחרי שחוק השידורים של שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, עבר לפני יומיים בקריאה ראשונה בכנסת, ייתכן ואנחנו לקראת מהפיכה של ממש. מעבר לשינויים דרמטיים שכוללים את הפחתת רגולציה ופתיחת השוק לתחרות, החוק ישנה את האופן בו נמדד הרייטינג כיום, ממערכת שמבוססת על הערכות, ויהפוך אותו למבוסס על נתוני אמת. במסגרת החוק, ספקי התכנים יידרשו לפרסם באתר האינטרנט את התפלגות נתוני הצפייה בזמן אמת. עד אז, נמשיך להסתמך על המערכת האנכרוניסטית ועל הנתונים שיש בידינו כיום. ספרו לנו בתגובות אם אתם או חברים שלכם אי פעם השתתפתם במדגם המייצג ה-People Meter, השיטה המקובלת כיום, שבה מותקנים מכשירים אלקטרוניים על כל מקלטי הטלוויזיה בבתיהם של המשתתפים בפאנל, המונה 700 משקי בית, וכ-2,200 פרטים, המהווים מדגם מייצג של אוכלוסיית בעלי המקלטים בישראל.
המשמעות היא אדירה, היות וההכנסות מפרסומות מתבססות, בחלקן לפחות, על נתוני הצפייה. אם נשווה בין שלושת הגופים המסחריים לאורך כל רצועות השידור, על פי הנתונים הנוכחיים, נראה תמונת מצב, שהפערים שמוצגים בה אמורים להשתקף בתקציבי הפרסום של הערוצים השונים.
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-400 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-249 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג
ו-119 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 94 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פריים טיים והנפילה של ערוץ 13
אחת התכניות הותיקות בישראל, "ארץ נהדרת" היא אחד ממנועי הרייטינג של קשת, וגם אמש, כששודרה, היתה בראש, מעל כולם, עם רייטינג של 19.1% רייטינג ו-488 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, ועמדה אמש על 8.5% רייטינג עם 286 אלף צופים. כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, עמדה על 8.1% רייטינג ו-186 אלף צופים, ואילו ערוץ 13 היה עם מספרים כמעט לא רלבנטיים לערוץ מסחרי, ו-"צומת רבין" עמדה על רייטינג של 1.3% ו-26 אלף צופים בלבד.
