פוסט פרודקשיין חדר עריכה טלוויזיה
צילום: Getty images Israel
פרסום ראשון

בית הפוסט פרודקשן של JCS נרכש ע"י ברודקאסט: חלק מהעובדים צפויים לעזוב

ברודקאסט ו-JCS הם 2 בתי הפוסט הגדולים בארץ. העסקה כוללת רכישת פעילות החברה והציוד, אבל חלק מהעובדים יעזבו. היום כונסו העובדים לשיחה
נושאים בכתבה JCS ברודקאסט

קבוצת האולפנים והפוסט פרודקשן ברודקאסט רוכשת בית הפוסט פרודקשן JCS מידי קבוצת JCS (אולפני הבירה) - כך נודע לאייס. הרכישה היא של פעילות החברה והציוד, אבל לא את העובדים עצמם, שעל פי הערכות עשויים לסיים את דרכם בחברה.

ברודקאסט של דני שפאר ויואב ברקאי, ו-JCS פוסט פרודקשן הן מתחרות ותיקות עוד משנת 1990, אז הוקמה ברודקאסט, שנתיים לאחר JCS. עתה הופכת קבוצת ברודקאסט, שמפעילה מעבר לבית הפוסט פרודקשן שלה גם את אולפני צילום הפרסומות בחולון ותל אביב, למובילה של תחום הפוסט פרודקשן בישראל.

בברודקאסט, בה העובדים כ-75 עובדים, טרם ידוע כיצד בדיוק תתבצע פעילות המיזוג של JCS לתוכה, והערכות הן כי חלק מכ-30 עובדי JCS יפוטרו ככל הנראה. בכל מקרה, מיזוג כזה יצמצם משמעותית את הוצאות המנהלה הכפולות. היום בצהריים כונסו עובדי JCS לעדכון בנושא.

בלי קשר לעסקה זו, שאר פעילות קבוצת JCS בניהולו של חנני רפופורט, ושכוללת בין היתר את ההפעלה של מרכזי התקשורת הבינ"ל של הקבוצה בתל אביב וירושלים, תישאר ללא שינוי.

אריק גרדוס, מנכ"ל בית הפוסט פרודקשן של JCS מיום הקמתו, החליט לעזוב את החברה, ובודק אופציות. לדבריו, "לאחר 30 שנה ב-JCS, הגעתי לתחושת מיצוי והחלטתי לפנות לדרך חדשה. משנוצר חלון ההזדמנויות להעביר את פעילות החברה לידיים מהימנות, אני עושה זאת בלב שלם. אני מודה לשותפים הרבים שליוו אותי לכל אורך הדרך ומאחל לברודקאסט הצלחה גדולה בדרך החדשה. פגשתי מתחרים לשעבר שהפכו לפרטנרים ראויים, ואני שמח שהפעילות עוברת לידיהם".

דני שפאר, מבעלי ברודקאסט, אישר את הפרטים, ומסר לאייס כי "בראש מעיננו עומד כרגע הביצוע החלק והמקצועי של העברת לקוחות JCS בכל הרבדים, הן הטכניים והן הקריאטיביים, על מנת שלא תיפגע עבודתם וכדי שהם ירגישו בבית וללא שינוי. הקליטה כוללת, בין היתר, העברה של כל היסטוריית הלקוחות, לרבות החומרים הקיימים והארכיוניים שלהם. אנו מודים להנהלת קבוצת JCS על שיתוף הפעולה בעסקה. הם היו פרטנרים מאד הוגנים ואף נעימים לשולחן המשא והמתן. עסקת הרכישה היא צעד נוסף בביסוסה של ברודקאסט כקבוצה המובילה בישראל בתחום שירותי ההפקה לפרסומות וסדרות".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    שאפו. בהצלחה לברודקאסט (ל"ת)
    עובדת לשעבר 30/09/2014 23:34
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מהתחום 30/09/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    אנחנו מגלים שוב ושוב שבציוד ובפאסון נופלים... תוכן. תוכן. תוכן. זה המלך, שימו לב כמה עורכים מסתובבים בשוק כמה אפטרסטים, וכמה חאפרים עובדי תוכנות לא חוקיות ויענו מקצוענים. לא להסתנוור, לא להתבלבל והכי חשוב לא לפתח זהות גבוה מדי עם חברת פוסט כזו או אחרת. היום אתה שכיר עם תנאים טובים, מחר מחזר על פתחים. לברודקאסט זו עיסקה מעולה, ברור שנוצרת שם קבוצה עם מלא כוח וקשרים, החיזוקים האחרונים והמפה שמשתנה מראה שהשנה החדשה תאיר להם פנים. חג שמח
  • 5.
    אריה בללי 30/09/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    כאשר חברה קונה חברה זה בגלל שהחברה שנקנתה רצתה למכור. משמע, אין רווח , משמע , לא מצליחים להתרומם, משמע, בקרוב נסגור את הבסטה לגמרי. זה עוד התחיל לפני 4-5 שנים והגרף רק ירד. כאשר עובדים מפוטרים , עובדים אחרים נכנסים במקומם. כן מעגל הקסם של העבודה. אז אל תחששו , כי יהיו כאן גם די הרבה עובדים שמחים. אני סומך על ברודקאסט שירימו את העסק למעלה, למקום שהיה פעם.
  • 4.
    בהצלחה לאריק בדרכו החדשה (ל"ת)
    שייקה 29/09/2014 17:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מודאג 29/09/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    הרי הם עכשיו מונופול
  • 2.
    ברודקאסט תהיה חברה מובילה? התכוונת מונופול. (ל"ת)
    נתי 29/09/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עוד פיטורים בתעשייה. שיט (ל"ת)
    שרי 29/09/2014 12:47
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״