פוסט פרודקשיין חדר עריכה טלוויזיה
צילום: Getty images Israel
פרסום ראשון

בית הפוסט פרודקשן של JCS נרכש ע"י ברודקאסט: חלק מהעובדים צפויים לעזוב

ברודקאסט ו-JCS הם 2 בתי הפוסט הגדולים בארץ. העסקה כוללת רכישת פעילות החברה והציוד, אבל חלק מהעובדים יעזבו. היום כונסו העובדים לשיחה
נושאים בכתבה JCS ברודקאסט

קבוצת האולפנים והפוסט פרודקשן ברודקאסט רוכשת בית הפוסט פרודקשן JCS מידי קבוצת JCS (אולפני הבירה) - כך נודע לאייס. הרכישה היא של פעילות החברה והציוד, אבל לא את העובדים עצמם, שעל פי הערכות עשויים לסיים את דרכם בחברה.

ברודקאסט של דני שפאר ויואב ברקאי, ו-JCS פוסט פרודקשן הן מתחרות ותיקות עוד משנת 1990, אז הוקמה ברודקאסט, שנתיים לאחר JCS. עתה הופכת קבוצת ברודקאסט, שמפעילה מעבר לבית הפוסט פרודקשן שלה גם את אולפני צילום הפרסומות בחולון ותל אביב, למובילה של תחום הפוסט פרודקשן בישראל.

בברודקאסט, בה העובדים כ-75 עובדים, טרם ידוע כיצד בדיוק תתבצע פעילות המיזוג של JCS לתוכה, והערכות הן כי חלק מכ-30 עובדי JCS יפוטרו ככל הנראה. בכל מקרה, מיזוג כזה יצמצם משמעותית את הוצאות המנהלה הכפולות. היום בצהריים כונסו עובדי JCS לעדכון בנושא.

בלי קשר לעסקה זו, שאר פעילות קבוצת JCS בניהולו של חנני רפופורט, ושכוללת בין היתר את ההפעלה של מרכזי התקשורת הבינ"ל של הקבוצה בתל אביב וירושלים, תישאר ללא שינוי.

אריק גרדוס, מנכ"ל בית הפוסט פרודקשן של JCS מיום הקמתו, החליט לעזוב את החברה, ובודק אופציות. לדבריו, "לאחר 30 שנה ב-JCS, הגעתי לתחושת מיצוי והחלטתי לפנות לדרך חדשה. משנוצר חלון ההזדמנויות להעביר את פעילות החברה לידיים מהימנות, אני עושה זאת בלב שלם. אני מודה לשותפים הרבים שליוו אותי לכל אורך הדרך ומאחל לברודקאסט הצלחה גדולה בדרך החדשה. פגשתי מתחרים לשעבר שהפכו לפרטנרים ראויים, ואני שמח שהפעילות עוברת לידיהם".

דני שפאר, מבעלי ברודקאסט, אישר את הפרטים, ומסר לאייס כי "בראש מעיננו עומד כרגע הביצוע החלק והמקצועי של העברת לקוחות JCS בכל הרבדים, הן הטכניים והן הקריאטיביים, על מנת שלא תיפגע עבודתם וכדי שהם ירגישו בבית וללא שינוי. הקליטה כוללת, בין היתר, העברה של כל היסטוריית הלקוחות, לרבות החומרים הקיימים והארכיוניים שלהם. אנו מודים להנהלת קבוצת JCS על שיתוף הפעולה בעסקה. הם היו פרטנרים מאד הוגנים ואף נעימים לשולחן המשא והמתן. עסקת הרכישה היא צעד נוסף בביסוסה של ברודקאסט כקבוצה המובילה בישראל בתחום שירותי ההפקה לפרסומות וסדרות".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    שאפו. בהצלחה לברודקאסט (ל"ת)
    עובדת לשעבר 30/09/2014 23:34
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מהתחום 30/09/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    אנחנו מגלים שוב ושוב שבציוד ובפאסון נופלים... תוכן. תוכן. תוכן. זה המלך, שימו לב כמה עורכים מסתובבים בשוק כמה אפטרסטים, וכמה חאפרים עובדי תוכנות לא חוקיות ויענו מקצוענים. לא להסתנוור, לא להתבלבל והכי חשוב לא לפתח זהות גבוה מדי עם חברת פוסט כזו או אחרת. היום אתה שכיר עם תנאים טובים, מחר מחזר על פתחים. לברודקאסט זו עיסקה מעולה, ברור שנוצרת שם קבוצה עם מלא כוח וקשרים, החיזוקים האחרונים והמפה שמשתנה מראה שהשנה החדשה תאיר להם פנים. חג שמח
  • 5.
    אריה בללי 30/09/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    כאשר חברה קונה חברה זה בגלל שהחברה שנקנתה רצתה למכור. משמע, אין רווח , משמע , לא מצליחים להתרומם, משמע, בקרוב נסגור את הבסטה לגמרי. זה עוד התחיל לפני 4-5 שנים והגרף רק ירד. כאשר עובדים מפוטרים , עובדים אחרים נכנסים במקומם. כן מעגל הקסם של העבודה. אז אל תחששו , כי יהיו כאן גם די הרבה עובדים שמחים. אני סומך על ברודקאסט שירימו את העסק למעלה, למקום שהיה פעם.
  • 4.
    בהצלחה לאריק בדרכו החדשה (ל"ת)
    שייקה 29/09/2014 17:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מודאג 29/09/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    הרי הם עכשיו מונופול
  • 2.
    ברודקאסט תהיה חברה מובילה? התכוונת מונופול. (ל"ת)
    נתי 29/09/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עוד פיטורים בתעשייה. שיט (ל"ת)
    שרי 29/09/2014 12:47
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.