המנכ"לים בחרו: קבלו את הפרסומאים הנחשקים והנחשבים ביותר בישראל
מי הם אנשי הפרסום הנחשקים והמבוקשים ביותר בישראל, אלו שכל משרד היה שמח לגייס לשורותיו, וכל פרסומאי היה שמח להיכלל ביניהם? פרויקט מיוחד וראשון ומסוגו של אתר אייס לכבוד השנה העברית החדשה, מציג בפניכם את האנשים המוערכים ביותר בענף הפרסום, על פי בחירתם של האנשים הבכירים ביותר בענף - 24 מנכ"לים של משרדי הפרסום המובילים בארץ.
בענף שמוצף בכישרונות שנבחנים על בסיס יומיומי, מדובר בשאלה לא קלה לתשובה. מסיבה זו בחרנו לפנות למנכ"לים של משרדי הפרסום המובילים בישראל - אלו שהמילה שלהם היא זו שקובעת בסוף היום לגבי כל גיוס לתפקידים החשובים במשרד. בפרויקט השתתפו 24 מנכ"לים שמהווים ייצוג הולם של המשרדים בעשירייה הראשונה, השנייה והשלישית של הענף.
השאלה שהוצגה בפניהם הייתה זו: "בהנחה שיש לכם אפשרות מלאה לגייס את מי שאתם רוצים (לא מהמשרד שלכם) ל-4 התפקידים הבאים: סמנכ"ל לקוחות, סמנכ"ל דיגיטל, סמנכ"ל אסטרטגיה וסמנכ"ל קריאייטיב, במי הייתם בוחרים?". חופש הבחירה שהוענק להם היה רחב למדי ולא הוגבל אך ורק למשרדים מתחרים בישראל, אלא כלל גם את שוק הפרילנסרים והישראלים שעובדים כיום בחו"ל.
המנכ"לים שהשתתפו בפרויקט: קובי ברקי, גיא בר, צור גולן, גולן נוחיאן, אלון מוליאן, קרן קיי, רמי יהודיחה, גיא וינברגר, אורי עיני, רובי ברזני, ארז רובינשטיין, ריצ'י הנטר, ניר פרח, אורי ביילין, יוסי לובטון, יניב מלינרסקי, שהר לוינשטיין, אילון זרמון, ניב חורש, גיא קלנר, יורם לוי, יוסי צרפתי, אסי שביט וירון מרחב.
בשל עובדה זו, השונות שהתקבלה בתשובות הייתה גדולה באופן טבעי. לא פחות מ-64 שמות שונים התקבלו מתוך 86 שמות שהתקבלו בסך הכל (לא כל המשיבים הצליחו לבחור מועמדים לכל 4 התפקידים). בפער בין המספרים חבויים להם השמות הבולטים ביותר בענף - אלו שהוזכרו פעמיים, 3 פעמים ואחד בודד שכבש את הקטגוריה בה השתתף, עם 4 קולות. בתוך כך יש לציין כי בהתבסס על העובדה שהמנכ"לים קיבלו מרחב פעולה גדול להצבעה - גם אלו ששמם הוזכר פעם אחת בלבד יכולים לראות עצמם כחלק מה-A list של הענף - לא דבר של מה בכך.
כפי שנקבע מראש - התשובות שהועברו לאייס מפורסמות כאן, אך הבחירות הפרטיות של כל מנכ"ל שהשתתף נשארו חשאיות, זאת על מנת לאפשר להם חופש בחירה מלא וללא חשש.
הקטגוריה שהתמלאה בשמות (22) היא סמנכ"ל הקריאייטיב - זו שכל משרד פרסום חייב כפונקציה אצלו וכל מנכ"ל מרגיש שיש לו הכרות טובה איתה. בקטגוריית האסטרטגיה והלקוחות, התקבלו 15 שמות שונים ולעומתם קטגוריית הדיגיטל עם 12 שמות שונים. בחלוקה שמוצגת למטה - מופיעים בתמונות הפרסומאים שזכו למירב הקולות בכל קטגוריה (בהתאם לגודל) ומתחת שמות הפרסומאים הנוספים שהוזכרו כ"נחשקים ונחשבים".
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: שאול נפתלי, שרי סימן טוב, טל ריבן, עמית סטולר, אמיר אריאלי, רובי ניסן, הדס ליבר, איתי גלאון, רני צלח, עידו בן דור, ניר לוי, טל רביב, בן סבר, גדעון עמיחי, אלון זייפרט, ינאי וולף, ספי שקד
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: עמית גורביץ', אלדד אביטן, ליאת בקייר, ניר רפואה, מעיין טירנגל, אמיר וויס, אלון מוליאן, מיכאל מיטרני, הדר גור אריה
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: ירון תגר, אסף חתוכה, אלדד היילוויל, ליבי כץ בר, יעל ברזם, איתי בונה, אילן שילוח, לירון שכטר, ענת סגל, אייל לינור
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: עידו הרמל, עדי אורן, אדם אבנון, ניר פדרבוש, אלי דולב, ענת לבנטון, בן מוסקל, רמי יהושע, אלון ברנר, תמי אייל, אורי עיני, שלי שפילמן יערי
המשרד המאוזן ביותר - מקאן תל אביב
הבחירות של המנכ"לים מצביעות על מספר מגמות מעניינות בתפיסה שלהם את המתחרים והתעשייה. כך למשל ניתן לראות שהמשרד שנחשב למאוזן ביותר הוא מקאן תל אביב עם נוכחות ב-3 קטגוריות: קריאייטיב (סיגל עבודי), דיגיטל (יוסי ארז) ואסטרטגיה (אתי עבאדי). מקטגוריית הלקוחות הוא אמנם נפקד אבל לזכותו ייאמר שהאיש הבולט בה - שי אלמגור למד את יסודות המקצוע במקאן.
ניסים מויאל - האסטרטג הכי מוערך בענף
הקטגוריה שבה ההכרעה היתה ברורה וחד משמעית היא זו של האסטרטגיה עם 4 קולות לטובת ניסים מויאל - היחיד שזכה להבעת אמון והערכה שכזו מהקולגות. מבחינת הענף, מויאל נתפס כדמות האסטרטגית הטובה ביותר שעובדת בו כיום - המשמעות עבור 'אברהם' בה הוא משמש כשותף אינה מבוטלת. המשרד שרושם צמיחה נאה וממוקם בעשירייה השנייה של הענף יכול לסמן לעצמו וי על אחת הפונקציות החשובות ביותר.
עוד עולה כי בקטגוריה זו הפרילנס שולט - עם נוכחות בולטת של יוני להב ויוני קיש. במשרדים רבים פונקציית סמנכ"ל אסטרטגיה אינה מאוישת ורבים פונים לשחקני רכש מבחוץ לפי פרויקטים ומכרזים - סיבה זו היא שדוחפת את המנכ"לים לציין שמות מ"בחוץ".
מולטי טאלנטים - שצ'רבקוב ובלום
ניתוח של קטגוריית הדיגיטל/קריאייטיב מגלה דבר מעניין נוסף. השמות של מקס שצ'רבקוב ודנה בלום הוזכרו הן בקריאייטיב והן בדיגיטל. טשטוש הגבולות בין התחומים והעובדה שרבים בענף תופסים את מלאכתו של איש הקריאייטיב העתידי (או העכשווי) כמי שאמור לקרב את המשרד לעולמות החדשנות והטכנולוגיה הופך את המולטי טאלנטים למבוקשים תחת כמה כובעים.
השמות שעולים בקטגוריית הדיגיטל זורקים את אנשי התעשייה לימים דיגיטליים יפים יותר - אז הקרב בין אידיאולוג'יק למקאן הפך את התחום למדובר ביותר. השמות של מקס, ינון לנדנברג, יוסי ארז ודנה בלום קשורים כולם בקרב הענקים הזה שהיו חלק משמעותי במשרדים אלו לאורך הקריירה.
בקטגוריית הקריאייטיב אפשר לראות שבאומן בר ריבנאי לא איבד את זה. נדב פרסמן קיבל את מירב ההצבעות עם 3 קולות. פרסמן כזכור החליף את יורם לוי שבולט אף הוא בקטגוריה זו - מה שאומר שהמשרד מצליח לייצר את העברת המושכות בצורה חלקה.
פובליסיס: האנשים הטובים שם - נשאר רק להביא קבלות
משרד נוסף שניתן לציין הוא פובליסיס - משרד הפרסום שארי מלמוד קיבל לידיו עם אדמה חרוכה מוזכר ב-2 קטגוריות: הדיגיטל עם תימור גורדון והלקוחות עם אדם פולצ'ק. נראה שעבור בכירי הענף מדובר במשרד שלמרות התהפוכות הרבות שעברו עליו מחזיק בידיו את האנשים שיוכלו למשוך אותו קדימה.
- 42.גילי 11/07/2017 19:17הגב לתגובה זוואוולה! זוכר אותו מבית הספר. בעיות אלימות. אדם מחריד.
- 41.פרסומאי 29/09/2014 17:31הגב לתגובה זוצריך לעשות ריסטרט לענף כולו. רק מלקרוא את הטוקבקים ניתן להבין כמה רקוב הענף. כמה רוע, כמה אנשים קטנים וכמה גועל נפש בביצה כל כך קטנה. לכל אלו ששמם לא הגיע לרשימה ומלכלכים, כנראה שבאמת לא מגיע לכם להיות בה. לכל אלו שסתם מלכלכים, תתביישו לכם ותבינו כמה עלובים אתם. לכל אלו שברשימה, כל הכבוד ובהצלחה. אם הגעתם לרשימה כשהבחירה אנונימית אז כנראה שעשיתם משהו טוב, תמשיכו כך ואל תתייחסו לכל צרי העין
- 40.הכובס 29/09/2014 08:43הגב לתגובה זולתואר - 'אנשי יחסי הציבור מטעם עצמם של השנה'. חוץ מקומץ אנשים מוכשרים (פרסמן, עבודי, יוסי ארז, יוני קיש) יש פה בעיקר אנשים שחיים על אינרציה של יחסי ציבור עצמית. יורם לוי?! מה הוא עשה אי פעם חוץ מלגמגם ולסחוב לגדעון את המזוודות? דנה בלום?! היא כתבה יותר פוסטים עצמיים מקמפיינים אמיתיים. מקס עסוק בשנים האחרונות יותר מדי בלהיות 'מגניב' ופחות מדי בלהיות יצירתי. אבל איך אומרים - מספיק לראות את רשימת הבוחרים כדי להבין לאן הולך ענף הפרסום בישראל. אה, ומילה אחרונה - שחר פילר. כי בלי להזכיר את השם שלו המחולל לייקים לא עובד. אז הנה סיבה אחת (ויחידה) להזכיר אותו.
- 39.שושנה 28/09/2014 11:16הגב לתגובה זולא?
- 38.סטיב 28/09/2014 10:28הגב לתגובה זוכי הוא מיילל בפייסבוק שלו על זה
- 37.אין בעד מה 28/09/2014 08:53הגב לתגובה זוהאנשים מפרגנים לחברים שלהם כפי שהם מפרגנים להם בקקטוס חוץ ממקס שהוא היחיד עם פיגור מגניב כפי שאנשי פרסום היו פה פעם, כל השמות אנשי תחזוקה מעולים, שעושים עבודה טובה בעיניו של הלקוח, אנשים שמשרים אצל הלקוח בטחון, אבל לא באמת יודעים להעז. אשרי הקריאיטייב המפגרים והטובים הם בוגרי אדלר ושחר פילר
- 36.טנקוס תעשה לי ילד !!!! (ל"ת)אייל 26/09/2014 17:59הגב לתגובה זו
- רותי 28/09/2014 09:02הגב לתגובה זואז בואו נעשה את זה פשוט, הוא הוא הפרסומאי מספר 1 בארץ !!!
- 35.הגר 25/09/2014 21:26הגב לתגובה זומי שבוחר הם לא הלקוחות אלא מעגל קטן של אינטרסנטים. אם הענף זה ביצה זו התוצאה, מגוחך. אנשים רבים שלא כאן טובים וצנועים פי 1000. לקוחה לא מרוצה.
- 34.נעמי 24/09/2014 22:16הגב לתגובה זולמה אין לך פייסבוק??
- say when (ל"ת)tal 28/09/2014 10:58הגב לתגובה זו
- הוא כבר לא פורה (ל"ת)סיליה 28/09/2014 14:46
- 33.טל 24/09/2014 12:24הגב לתגובה זואף מנהל לקוחות המוזכר בכתבה לא גרם או יגרום ללקוח לעבור משרד. אף מנהל אסטרטגיה בכתבה לא הציל חברה או יצר הצלחה כנגד כל הסיכויים לחברה שחוותה נפילה. אין בכתבה איש קריאטיב אחד שעמד או יעמוד על הבמה בקאן השנה. ואין פה אף איש דיגיטל שעשה הרבה יותר מכמה עמודי נחיתה. יש בדירוג לא מעט אנשים מוכשרים ובעלי אישיות כובשת, אולי חלקם אפילו מובילים תרבותיים משפיעים בתוך המשרד, אבל אין כל קשר בין היכולות האישיות שלהם לבין רמת הקמפיינים שהמשרדים שהם עובדים בהם מוציאים. אני מציע לשאול את העובדים אצל האנשים המופיעים בכתבה האם יש להם הרגשה שהשנה הם עומדים לעשות את קמפיין חייהם והאם המנהלים במשרד הם מגשימי החלומות שלהם והאם המשרד שהם עובדים בו כרגע הוא הכי טוב בעולם ותראו מה תהיה התשובה...
- 32.הזוי 24/09/2014 07:45הגב לתגובה זומצעד ליקוק הזוי לאנשים בענף... תעשו מצעדים בקרב האנשים האפורים בענף על איזה משרד פחות חרא לעובדיו
- 31.גדעון יניב 23/09/2014 23:29הגב לתגובה זואם אכן הבחירה אובייקטיבית וחשאית התוצאות מעידות על הידרדרות הענף ! המניפולציה היא כה עצומה עד שזר שיקרא את הכתבה עוד יחשוב שזו הרמה של בכירי הענף .
- 30.משעשע 23/09/2014 22:49הגב לתגובה זואילן שילוח על תקן עוד שם
- 29.ורד 23/09/2014 21:55הגב לתגובה זומישהו יכול לדבר על מהלך אחד טוב שהיה השנה? מישהו יכול לנקוב ברעיון גדול אחד? באמת. בדיוק כזאת כתבה משמרת את התדמית הגרועה של הענף הזה, שיותר חשוב לו לזכות בפרסים וללקק לעצמו, מאשר לעשות עבודה טובה ללקוח.
- 28.צ'דר חברתי 23/09/2014 21:27הגב לתגובה זובתעשייה שמגלגלת מיליונים הם מרוויחים פרוטות.
- 27.אחד 23/09/2014 20:46הגב לתגובה זותעשיית הפרסום מלאה באנשים מגעילים ושחצנים
- 26.דבילים 23/09/2014 20:15הגב לתגובה זורשימת מכולת ששכחו בה את המותגים הגדולים. הכל פרייבט לייבא חברים של חברים
- 25.שרון 23/09/2014 20:03הגב לתגובה זושנים האחרונות. חסרי כשרון, חסרי הבנה בשיווק, אף בעננים ובלי מהלך אחד חדשני, מבריק או מוצלח מבחינת הלקוח. כולם סוחרי סוסים ועבדים בסווט שופס המכונים משרדי פרסום. חבל.
- 24.צ'יצ'ו 23/09/2014 18:44הגב לתגובה זואלא הבוחרים. 15 שנה בענף ולא מכיר את רובם :)
- 23.אורלי 23/09/2014 17:34הגב לתגובה זועוד בפולניה ידעתי שיצא ממך משהו טוב.
- 22.יש פרסום אמיתי בארץ? 23/09/2014 17:33הגב לתגובה זותנו לי פרויקט אחד שאתם גאים בו? מהלך שיווקי יוצא דופן? אסטרטגיה ששינתה מציאות או מותג או חברה? מהלכי דיגיטל בשקל בקמפיינים של שבוע באוויר וזה עוד בחודשים טובים. הפרסום בארץ מת. גם האנשים. מתים מהלכים. הטובים בהייטק
- 21.אורלי 23/09/2014 17:32הגב לתגובה זועוד בפולניה ידעתי שיצא ממך משהו טוב.
- 20.שטויות במיץ 23/09/2014 17:20הגב לתגובה זובאיזה קטע???
- 19.דני 23/09/2014 17:00הגב לתגובה זויש במדיה מוכשרים מאלו מאחורי הקלעים יש אנשים מוכשרים מאוד במדיה שעושים את רוב העבודה בפרט בערוצים המסחריים אז סבבה שהמשרדים ימשיכו לעמוד ממול המראה וללטף את עצמם ... בפועל הלקוחות מגלים שיש עולם אחר והוא טוב יותר ! שנה טובה
- איתן 28/09/2014 11:12הגב לתגובה זויש בחור בקשת בשם גיא ( אם הוא עוד שם ) אסטרטג ברמה גבוהה בערוץ 10 יש אחד בשם יניב יש לו פתרונות להכל מפתיע. ברשת לא מכיר
- איריס 23/09/2014 17:21הגב לתגובה זואחרי שחשבתי שרק במשרדים ניתן לקבל מענה גיליתי והופתעתי מהמקצועיות בלי רברבנות ושחצנות כמו : אנחנו הכי חזקים / מקצועיים / והכי הזוי אמרו אנחנו מלכי המדיה
- חזק מאוד מכיר כמה ;-) (ל"ת)יואב 23/09/2014 17:06הגב לתגובה זו
- 18.יורם 23/09/2014 15:58הגב לתגובה זומחכים ליום שיפתח שוב את אריאלי ..
- אמנון א. 24/09/2014 19:26הגב לתגובה זועמוס טל-שיר היפיוף? מיכל צרפתי-אפרת שמקדמת את עצמה במצבים אופקיים? די עם הנוסטלגיה המזוייפת.
- 17.רשימה הזויה. איפה שוני?! (ל"ת)מיקי 23/09/2014 15:57הגב לתגובה זו
- 16.מירי 23/09/2014 15:56הגב לתגובה זוחלל
- תכלס (ל"ת)נטלול 23/09/2014 20:57הגב לתגובה זו
- נטלול די לכתוב טוקבקים לעצמך (ל"ת)נדב 23/09/2014 17:03הגב לתגובה זו
- 15.יובל 23/09/2014 15:53הגב לתגובה זוובקטע הרציני, שכחתם להוסיף קטגוריה של" שומר והדבק" הכי טוב או "מחפשי הרפרנסים" הטוב ביותר.
- מקסים 23/09/2014 16:54הגב לתגובה זואחד המוכשרים, החרוצים והמשוגעים בענף. הלוואי על כל משרד אחד כזה
- הוא הכוכב של הסדרה! (ל"ת)יעל 23/09/2014 16:00הגב לתגובה זו
- 14.שאלת תם 23/09/2014 15:42הגב לתגובה זוהאיש בדיחה
- 13.עצוב 23/09/2014 15:40הגב לתגובה זואנשי קריאייטיב בינונים מינוס ואנשי דיגיטל שלא יודעים לעשות יותר מבאנר. לא עשו השנה (וגם לפני זה) שום דבר מהותי /יצירתי הרשימה הזאת היא בדיחה גרועה
- 12.תמשיכו 23/09/2014 15:37הגב לתגובה זוללקק לעצמכם זה נהדררר
- 11.סקר מלוקק ביותר (ל"ת)מחמוד של תמר 23/09/2014 15:28הגב לתגובה זו
- 10.משיח 23/09/2014 15:23הגב לתגובה זוזאת הייתה בדיחה לראש השנה
- 9.אחד שהיה שם וברח 23/09/2014 15:22הגב לתגובה זוובסוף כל הלקוחות באמת יברחו
- 8.אחד שיודע אבל ממש 23/09/2014 15:16הגב לתגובה זודבר ראשון, ניסים מויאל הוא אכן בחירה נכונה. האיש אסטרטג מדהים, חכם ובן אדם. כל היתר אלו בחירות הזויות במקרה הטוב, של אנשים שעושים לעצמם יחסי ציבור ולא יודעים את העבודה. יש שם לפחות 2 אנשי קריאייטיב שאין להם מושג מה זה קריאייטיב וקונספט ונבחרו בחמישיה הראשונה... בדיגיטל חסרים תותחים אמיתיים ובלקוחות חסרים אלו שעומדים באמת מול לקוחות אימתניים. חוץ מזה, יש הרבה אנשים ששווים את משקלם בזהב (ואת שכרם) אבל לא עושים רעש וצלצולים, בלעדיהם כלום לא יקרה.
- 7.יונתן 23/09/2014 14:54הגב לתגובה זוredtubebeegxnxxporntubeyouporn אולי קצת תפסיקו לאונן על עצמכם ותפתחו לעוד עולמות .. מומלץ !!
- 6.באומן 23/09/2014 14:46הגב לתגובה זואת פדרבוש לא הייתי לוקח להיות כרוז בארומה.
- תקציבאית מתגעגעת 28/09/2014 09:48הגב לתגובה זולא גירד את קרסוליו. מה שכן הוא היה יותר ׳חברמן׳.
- היה שם בזמן אמת 23/09/2014 19:00הגב לתגובה זורק אחד שבאמת לא סופר אף אחד היה יכול לקחת את הקבוצה שלו לדאנג'ן !!!
- פדר-גרופית 23/09/2014 15:19הגב לתגובה זואתה אידיוט, ניר הוא אחד הסמנכלי״ם הכי אנושיים הכי מקצועיים והכי מגניבים שהיו ויהיו.
- 5.יורם 23/09/2014 14:45הגב לתגובה זוכל היום היה מלקק לעצמו את הבייצים, חוץ מזה גורנישט לא תרם כלום לאף אחד, אני לא זוכר מהלך פרסומי מעניין השנה תכלס אין פה כישרון.
- יועז ז"ל לפחות היה נאמן ואהב באמת (ל"ת)אלי 23/09/2014 16:42הגב לתגובה זו
- 4.נודניקית אבל צודקת 23/09/2014 14:40הגב לתגובה זונפילה.
- 3.הילה 23/09/2014 14:29הגב לתגובה זוברכות לזוכים, אבל מה יעזרו כל הפונקציות לחא לקוחות? מציעה לעשות סקר בין משרדי הפרסם על מי הלקוח המועדף. אבל לא רק במונחי תקציב פרסום וסקסיות המותג אלא לקוח נאמן, מבין עניין, כיף לעבוד אתו ובשבילו.... שנה טובה
- אין חיה כזאת.... ולא לקוח כזה (ל"ת)ביי הוק וליקוק 23/09/2014 15:29הגב לתגובה זו
- 2.אין על טל ריבן! (ל"ת)טל ריבן המלך! 23/09/2014 14:25הגב לתגובה זו
- טל ריבן פוץ (ל"ת)ופוץ נשאר פוץ 23/09/2014 14:39הגב לתגובה זו
- פוץ עם עננה שענקית על מידותיו (ל"ת)טל ריבן 23/09/2014 20:55
- 1.שלומית בונה סוכה 23/09/2014 14:12הגב לתגובה זו...
- אלי 23/09/2014 16:41הגב לתגובה זולעשות מזה הרבה כסף על לקוחות (כסף קל בלי הוצאות)
- פרסומאי 23/09/2014 15:42הגב לתגובה זופה.
- :) 23/09/2014 15:41הגב לתגובה זוסנו לא רוצה לעבוד איתך אתה לא יכול להיחשב כמוביל בתחום. מנהל בינוני במשרד בינוני מצא את מקומו, בשבילו ש-סנו לא יעזבו כי אז הוא אחראי לריסוק משרד שקיים שנים בענף, בינוני ככל שיהיה.
- שלומית בונה סוכה 24/09/2014 10:12יס עבדו איתו והוא ממש לא בינוני.... אבל אתה מותק, בינוני ומטה...
- אחד שלא יודע כלום 23/09/2014 18:31ואוווווווו אז אני מבין שאתה ממש שונא אותו ??? אתה בטח איזה לוזר שהוא לא קיבל לעבודה או משהו כזה ? פילר הוא מהדור הישן והטוב של הקרייאטיב כזה שיודע לכתוב תסריט כמו שצריך ולא לחפש אותו ביוטוב. ואחד המנהלים הכי טובים לעבוד איתם !
- jo 23/09/2014 15:26הגב לתגובה זומנהל קריאטיב מספר 1 בארץ. גם מוכשר בטירוף וגם בן אדם נדיר מה שמאוד חסר במחוזותינו
- בנאדם נדיר? יותר בנאדם מריר. (ל"ת)אלי גוטמן 24/09/2014 22:37
- באמת?!?!? (ל"ת)יוסי ארז 23/09/2014 16:33
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
