עכשיו כבר מותר לצחוק על "האריקסון": צפו בסרטון מקאן להשקת המיתוג מחדש
לפני מספר חודשים הוחלט בקבוצת מקאן אריקסון ישראל לוותר על השם המזוהה איתם מזה שנים "אריקסון" ולצאת לדרך חדשה, כנהוג בסניפים אחרים בעולם תחת השם "מקאן תל אביב".
כמו כל משרד פרסום שמכבד את עצמו, קל וחומר במשרד הגדול בישראל, הבשורה הזו הפכה להזדמנות טובה לכתוב תסריט ולצלם סרט שיזכיר לאנשי מקאן כמה הם אוהבים הומור פנימי-ציני, ממש כמו בימים הטובים. בסרטון (שנדחה בעקבות מבצע 'צוק איתן') המכריז על המיתוג מחדש של המשרד (זוכרים את מקאן 3.0?) מככבים ריצ'י הנטר, חנה ראדו ועובדי המשרד, כולל אנשי התחזוקה.
הקבוצה הישראלית, שהוקמה ב-1979, החלה לפעול תחת השם קשר-בראל, וב-1998 מקאן העולמית הצטרפה לשותפות אסטרטגית בקבוצה והקבוצה עברה מהלך של מיתוג מחודש והפכה למקאן אריקסון. במהלך שנים אלה תחת הנהגתו של אילן שילוח גדל נפח הפעילות של הקבוצה והיא הפכה לקבוצת הפרסום הגדולה בישראל.
במישור הבינלאומי, מקור השם 'מקאן אריקסון' הוא במיזוג של סוכנות הפרסום מקאן עם סוכנות הפרסום של אלפרד אריקסון בשנת 1930. מאז המיזוג בין הסוכנויות, התחזק המותג והפך לקבוצה גלובלית: McCann Worldgroup. המותג הגלובלי מונה כיום יותר מ-160 משרדים ב-130 מדינות.
- 13.פאק, את מי זה מעניין (ל"ת)שניצל 22/09/2014 20:11הגב לתגובה זו
- 12.(ל"ת)לא לשידור 21/09/2014 16:39הגב לתגובה זו
- 11.אורן 20/09/2014 00:58הגב לתגובה זוזאת המראה הטובה ביותר לאיך שנראה שוק הפרסום היום. משעמם תחת
- 10.יואב 19/09/2014 14:10הגב לתגובה זולא נשאר כלום מהשרש המצויין של לפני עשור. מביך ועצוב כאחד
- 9.אלכס התותח 19/09/2014 13:07הגב לתגובה זוהמשרד מתדרדר
- 8.פתטי!!! (ל"ת)פתטי 18/09/2014 18:35הגב לתגובה זו
- 7.ההוא משם 18/09/2014 17:09הגב לתגובה זוועוד דבר אחד...אויי
- 6.תת רמה 18/09/2014 17:08הגב לתגובה זופשוט תת
- 5.אייל 18/09/2014 16:48הגב לתגובה זותתקדמו
- 4.לא טוב (ל"ת):( 18/09/2014 16:18הגב לתגובה זו
- 3.עולם ישן (ל"ת)גל 18/09/2014 14:03הגב לתגובה זו
- לא אתה בטח (ל"ת)אני 18/09/2014 14:57הגב לתגובה זו
- 2.קורע כמה שזה מגוחך.... (ל"ת)been there 18/09/2014 13:28הגב לתגובה זו
- 1.מקאניסט 18/09/2014 13:02הגב לתגובה זוההומור לא כמו בימים הטובים
- מקאניסט 18/09/2014 13:40הגב לתגובה זוזה חייב להיות אחד הסרטים הפחות מוצלחים שיצאו ממקאן, וזאת תחרות קשה מול הפרסומות של השנה האחרונה. יוני, אתה מלך
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
