עכשיו כבר מותר לצחוק על "האריקסון": צפו בסרטון מקאן להשקת המיתוג מחדש
לפני מספר חודשים הוחלט בקבוצת מקאן אריקסון ישראל לוותר על השם המזוהה איתם מזה שנים "אריקסון" ולצאת לדרך חדשה, כנהוג בסניפים אחרים בעולם תחת השם "מקאן תל אביב".
כמו כל משרד פרסום שמכבד את עצמו, קל וחומר במשרד הגדול בישראל, הבשורה הזו הפכה להזדמנות טובה לכתוב תסריט ולצלם סרט שיזכיר לאנשי מקאן כמה הם אוהבים הומור פנימי-ציני, ממש כמו בימים הטובים. בסרטון (שנדחה בעקבות מבצע 'צוק איתן') המכריז על המיתוג מחדש של המשרד (זוכרים את מקאן 3.0?) מככבים ריצ'י הנטר, חנה ראדו ועובדי המשרד, כולל אנשי התחזוקה.
הקבוצה הישראלית, שהוקמה ב-1979, החלה לפעול תחת השם קשר-בראל, וב-1998 מקאן העולמית הצטרפה לשותפות אסטרטגית בקבוצה והקבוצה עברה מהלך של מיתוג מחודש והפכה למקאן אריקסון. במהלך שנים אלה תחת הנהגתו של אילן שילוח גדל נפח הפעילות של הקבוצה והיא הפכה לקבוצת הפרסום הגדולה בישראל.
במישור הבינלאומי, מקור השם 'מקאן אריקסון' הוא במיזוג של סוכנות הפרסום מקאן עם סוכנות הפרסום של אלפרד אריקסון בשנת 1930. מאז המיזוג בין הסוכנויות, התחזק המותג והפך לקבוצה גלובלית: McCann Worldgroup. המותג הגלובלי מונה כיום יותר מ-160 משרדים ב-130 מדינות.
- 13.פאק, את מי זה מעניין (ל"ת)שניצל 22/09/2014 20:11הגב לתגובה זו
- 12.(ל"ת)לא לשידור 21/09/2014 16:39הגב לתגובה זו
- 11.אורן 20/09/2014 00:58הגב לתגובה זוזאת המראה הטובה ביותר לאיך שנראה שוק הפרסום היום. משעמם תחת
- 10.יואב 19/09/2014 14:10הגב לתגובה זולא נשאר כלום מהשרש המצויין של לפני עשור. מביך ועצוב כאחד
- 9.אלכס התותח 19/09/2014 13:07הגב לתגובה זוהמשרד מתדרדר
- 8.פתטי!!! (ל"ת)פתטי 18/09/2014 18:35הגב לתגובה זו
- 7.ההוא משם 18/09/2014 17:09הגב לתגובה זוועוד דבר אחד...אויי
- 6.תת רמה 18/09/2014 17:08הגב לתגובה זופשוט תת
- 5.אייל 18/09/2014 16:48הגב לתגובה זותתקדמו
- 4.לא טוב (ל"ת):( 18/09/2014 16:18הגב לתגובה זו
- 3.עולם ישן (ל"ת)גל 18/09/2014 14:03הגב לתגובה זו
- לא אתה בטח (ל"ת)אני 18/09/2014 14:57הגב לתגובה זו
- 2.קורע כמה שזה מגוחך.... (ל"ת)been there 18/09/2014 13:28הגב לתגובה זו
- 1.מקאניסט 18/09/2014 13:02הגב לתגובה זוההומור לא כמו בימים הטובים
- מקאניסט 18/09/2014 13:40הגב לתגובה זוזה חייב להיות אחד הסרטים הפחות מוצלחים שיצאו ממקאן, וזאת תחרות קשה מול הפרסומות של השנה האחרונה. יוני, אתה מלך

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.