דרמה בערוץ 10: דירקטורים ב'חדשות 10' התפטרו - והאשימו את הרשות ה-2
נציגי הציבור בדירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, התפטרו אמש (יום א') בצעד מפתיע והצהרתי. את האצבע המאשימה מפנים הדירקטורים - יורם שכטר, דפנה מיתר, איתמר צ'יזיק ודן הלמן - לעבר הרשות השנייה שלא נותנת להם, לטענתם, גיבוי מספק.
"זה למעלה מ-3 שנים שאנו נציגי הציבור עושים כל מאמץ לקדם את חדשות 10, עושים כלל מאמץ לקדם את 'חדשות 10' ולנסות לנהל ישיבות דירקטוריון תקינות בתנאים של חוסר ודאות כלכלית קיצוני", כתבו במכתב למנכ"ל רשות השנייה שי באב"ד וליו"ר הרשות אילן אבישר. "הקדשנו זמן ואנרגיה מרובים וזאת אף ורק מתוך הכרה בחשיבות קולה המקצועי והייחודי של 'חדשות 10' ומצוינות התוצרים שהיא משדרת".
ואולם, "זה חודשים שאנו מתריעים בפניכם כי כלו כל הקיצים ולא נוכל להמשיך לבצע את תפקידנו נאמנה עקב חילופי השליטה בערוץ 10 והחלטת בעל השליטה החדש להפסיק ולממן את חברת החדשות", ולכן - "אנו מודיעים לכם בזאת על התפטרותנו לאלתר מתפקידנו כנציגי ציבור של הרשות השנייה בדירקטוריון 'חדשות 10' ובוועדותיו".
גורם בערוץ 10 מסר כי "העזיבה של הדירקטורים ב'חדשות 10' ועוד ביום שמסמל היטב את הערך הציבורי הגדול של 'חדשות 10' היא תוצאה ישירה של הפעילות האובססיבית של שי באב"ד לסגירת 'חדשות 10' וערוץ 10. נציגי הציבור בדירקטוריון 'חדשות 10' תרמו רבות להתקדמותה של החברה, להישגיה המקצועיים ולעלייה העקבית של 'חדשות 10' ברייטינג. אנחנו מאחלים להם הצלחה בהמשך פעילותם".
- תוכנית משרד התקשורת: ביטול הרשות השנייה; הנגשת שידורי ספורט
- קשת והוט ממשיכות במאבק על שוק הטלוויזיה- האם זה יוריד את המחירים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מהרשות השנייה נמסר כי "הטלוויזיה המסחרית בישראל נמצאת בצומת דרכים שתוביל בעתיד הקרוב ליצירת תחרות אמיתית ושיפור ניכר באיכות השידורים והכל למען ציבור הצופים בישראל. בתוך סיטואציה מורכבת זו, אין לנו אלא להצר שנציגי הציבור בדירקטוריון 'חדשות 10' בחרו שלא להשלים את האחריות שקיבלו על עצמם כחלק מהתפקיד, תוך שהם נתלים בטיעונים שאינם קשורים לעניין. יודגש, כי לא ניתן שהתפטרותם בעת זו תפגע בהמשך השידורים התקין והאיכותי של 'חדשות 10' במסגרת תקופת הזיכיון. הרשות השנייה תמשיך לגבות מקצועית את המהלך שמוביל משרד התקשורת, וזאת על מנת להבטיח טלוויזיה איכותית ואיתנות פיננסית בשוק הטלוויזיה המסחרית, לטווח הארוך".

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
