משרד מגויס: גליקמן במתכונת מלחמה - שליש מהעובדים יוזמים קמפיין הסברה
משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב לא נותן למבצע 'צוק איתן' "לעבור לידו". המשרד בבעלותם של גיל סמסונוב, דני נטלר, חנן גליקמן ויגאל שמיר מגדיר עצמו כ"משרד מגויס" ומביא זאת לידי ביטוי באמצעות הקצאת עובדים לטובת קמפיינים התנדבותיים לאומיים על רקע מבצע 'צוק איתן'.
לדברי גיל סמסונוב "אנחנו מגויסים וזה דבר שאינו שנוי במחלוקת. עברנו למתכונת מלחמה כאשר שני שליש מהמשרד עובד כרגיל ושליש משרד עובד פול טיים על קמפיינים התנדבותיים. כל אחד ויוזמתו האישית וחלק הן יוזמות משרד". סמסונוב מסביר עוד כי "אנחנו מאפשרים לכל אחד מעובדי המשרד ליזום מהלכים ללא בקרה בעזרת התשתיות שהמשרד מספק. כך לדוגמא נועם פתחי (מנהל קריאייטיב במשרד, מ"ב) מגייס פנסי ראש עבור חיילי צה"ל, אחרים מגייסים חבילות מזון ועיריית ירושלים ביקשה להיעזר בנו". סמבונוב אומר עוד: "אני אחד מאלה שיוזמים הרבה ויש לי כרגע עוד רעיון שאני בודק כיצד מגשים אותו".
סמסונוב, מבעלי המשרד הגדיל לעשות ונרתם אף הוא למערך ההסברה של מדינת ישראל. על פי רעיון שלו עיצב המשרד סדרת מודעות שפונות לדעת הקהל מסביב לעולם.
לדבריו "הקמפיין שלי שונה מכל הניסיונות לשכנע ערכית. הוא מסביר להם שאנחנו עוצרים את הלבה הרותחת של האיסלאם הקיצוני. אם אנחנו לא נעצור אותם בכל דרך, הם יגיעו אליהם".
- 17.בני 24/08/2014 23:57הגב לתגובה זואתם גדולים!!!
- 16.עמוס 20/08/2014 15:29הגב לתגובה זוכל הכבוד
- 15.קובי 08/08/2014 12:51הגב לתגובה זוסיפור קצר:פעם שאלו את גולדה מה דעתך על העם הפלשתינאי? היא ענתה שאין עם כזה.היום זה נשמע הזוי אבל אז בשנות ה-70 מי שהאמין בקיומו של עם כזה היה הזוי.ומה עשו הפלשתינאים מאז? חרשו את העולם והסבירו והסבירו והטמיעו את חותמם והצליחו לשכנע אפילו אותנו שהם אכן עם ומגיעה להם מדינה. וזה מחיר השתיקה של ישראל במשך השנים וחוסר ההסברה בעולם.
- 14.יעקב 08/08/2014 12:46הגב לתגובה זוראיתי גם אתמול באחד הערוצים את ההתגייסות של משרדי הפרסום ולדעתי ההסברה חייבת להיות חלק בלתי נפרד מהלחימה בחמאס.תרומת המשרדים חשובה לאין ערוך ונורא חבל שהממשלה אינה מקצה מספיק משאבים לכך.לו היינו משקיעים 10% ממה שהחמאס משקיע בהסברה מצבנו היה שונה לחלוטין.
- 13.sidesign 28/07/2014 12:58הגב לתגובה זוhttps://imageshack.com/i/iqqf5eDhj
- 12.יוסי 27/07/2014 10:29הגב לתגובה זולא הבנתי כל כך מדוע גזעני. האסלאם הקיצוני- החשוך שחרט על דגלו ג'יהאד נגד ערכים מערביים כדמוקרטיה ושוויון מתחזק. חמאס הוא זרוע שלו (האחים המוסלמים). מול זה המלחמה שלנו למי שעדיין לא יצא מהסרט. אין כאן שום פגיעה באיסלאם כדת.
- 11.גזענות 27/07/2014 09:47הגב לתגובה זוזה גזעני בקטע מביך.
- 10.פח אשפה של ההיסטוריה 26/07/2014 14:03הגב לתגובה זוקצת התבלבלתם. מטרת המלחמה היא לא להשמיד את המוסלמים לפני שישתלטו על העולם. אנחנו רגילים שמשרדי פרסום ישראלים גונבים רעיונות מחו"ל וחושבים שלא נשים לב, אבל קריקטורות אנטישמיות? דווקא משם לגנוב? המממממ.....
- לא מטעם 27/07/2014 11:16הגב לתגובה זואף אחד לא בעד להשמיד עם או לבטל דת מכל סוג. ההסברה, שלא לומר התעמולה הערבית, שמה את כולנו כרוצחים וכעם שמבצע טיהור אתני. זה כמובן רחוק מהאמת, אבל לא כולם יודעים זאת. המטרה להעיר את העולם ולהציג בפניו את האמת כפי שלא רק אנחנו רואים
- 9.יוסי כהן 26/07/2014 00:38הגב לתגובה זומאיפה אפשר לקבל לינק לסרטונים שהם הכינו יש לי דרך לפרסם אותם בחול...אחד מצוות גליקמן נטלר הציג אותם בלילה כלכלי ביום חמישי באחרון....אשמח לקבל קישור תודה
- 8.תרומה יפה, עכשיו תארגנו תקציב למדיה (ל"ת)מי תורם? 25/07/2014 09:55הגב לתגובה זו
- 7.נועם 24/07/2014 22:35הגב לתגובה זוסוף סוף משרד שמרים דגל של ישראליות, ציונות, תמיכה בצבא הנהדר שלנו. משרד שגורם לכולנו להיות גאים במדינה שלנו.
- 6.זו האמת. אחרינו יגיעו לאירופה (ל"ת)גבריאל שמשוני 24/07/2014 22:17הגב לתגובה זו
- בני 24/08/2014 23:59הגב לתגובה זולא ראית את הסדרה של צבי יחזקאלי מערוץ 10? צרפת כבר אבודה, עכשיו שוודיה בתהליך איסלאמיזציה, וכך הלאה.
- 5.זו האמת! הטרור האיסלמי יגיע לאירופה (ל"ת)גבריאל 24/07/2014 22:06הגב לתגובה זו
- 4.סוף סוף מישהו מרים את הכפפה!! (ל"ת)אריאל 24/07/2014 19:58הגב לתגובה זו
- 3.מתביישת בענף הפרסום 24/07/2014 17:45הגב לתגובה זומזכיר לי ימים חשוכים של 1939 שבהם השתמשו בסממנים דתיים כדי להעביר מסר... בתור בעלים של משרד פרסום אתה אמור כבר להבין את המשמעות של כרזות גזעניות מסוג זה.
- בני 25/08/2014 00:01הגב לתגובה זוכשסרטן משתלט על הגוף שלך, תתעלמי ממנו? כך גם האיסלאם הקיצוני. לא מדובר במוסלמים טובים ושקטים. זה כל ההבדל.
- לא מטעם 27/07/2014 11:08הגב לתגובה זוהאם את לא שותפה לחשש של כולנו בארץ ובעולם?
- מתביישת לתמוך בחמאס... (ל"ת)טל 24/07/2014 22:08הגב לתגובה זו
- 2.אסף 24/07/2014 16:53הגב לתגובה זואשמח להפיץ את הקמפיין הזה!
- 1.כל הכבוד יישר כוח ענק! (ל"ת)איתן הרשקו 24/07/2014 14:57הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
