משרד מגויס: גליקמן במתכונת מלחמה - שליש מהעובדים יוזמים קמפיין הסברה
משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב לא נותן למבצע 'צוק איתן' "לעבור לידו". המשרד בבעלותם של גיל סמסונוב, דני נטלר, חנן גליקמן ויגאל שמיר מגדיר עצמו כ"משרד מגויס" ומביא זאת לידי ביטוי באמצעות הקצאת עובדים לטובת קמפיינים התנדבותיים לאומיים על רקע מבצע 'צוק איתן'.
לדברי גיל סמסונוב "אנחנו מגויסים וזה דבר שאינו שנוי במחלוקת. עברנו למתכונת מלחמה כאשר שני שליש מהמשרד עובד כרגיל ושליש משרד עובד פול טיים על קמפיינים התנדבותיים. כל אחד ויוזמתו האישית וחלק הן יוזמות משרד". סמסונוב מסביר עוד כי "אנחנו מאפשרים לכל אחד מעובדי המשרד ליזום מהלכים ללא בקרה בעזרת התשתיות שהמשרד מספק. כך לדוגמא נועם פתחי (מנהל קריאייטיב במשרד, מ"ב) מגייס פנסי ראש עבור חיילי צה"ל, אחרים מגייסים חבילות מזון ועיריית ירושלים ביקשה להיעזר בנו". סמבונוב אומר עוד: "אני אחד מאלה שיוזמים הרבה ויש לי כרגע עוד רעיון שאני בודק כיצד מגשים אותו".
סמסונוב, מבעלי המשרד הגדיל לעשות ונרתם אף הוא למערך ההסברה של מדינת ישראל. על פי רעיון שלו עיצב המשרד סדרת מודעות שפונות לדעת הקהל מסביב לעולם.
לדבריו "הקמפיין שלי שונה מכל הניסיונות לשכנע ערכית. הוא מסביר להם שאנחנו עוצרים את הלבה הרותחת של האיסלאם הקיצוני. אם אנחנו לא נעצור אותם בכל דרך, הם יגיעו אליהם".
- 17.בני 24/08/2014 23:57הגב לתגובה זואתם גדולים!!!
- 16.עמוס 20/08/2014 15:29הגב לתגובה זוכל הכבוד
- 15.קובי 08/08/2014 12:51הגב לתגובה זוסיפור קצר:פעם שאלו את גולדה מה דעתך על העם הפלשתינאי? היא ענתה שאין עם כזה.היום זה נשמע הזוי אבל אז בשנות ה-70 מי שהאמין בקיומו של עם כזה היה הזוי.ומה עשו הפלשתינאים מאז? חרשו את העולם והסבירו והסבירו והטמיעו את חותמם והצליחו לשכנע אפילו אותנו שהם אכן עם ומגיעה להם מדינה. וזה מחיר השתיקה של ישראל במשך השנים וחוסר ההסברה בעולם.
- 14.יעקב 08/08/2014 12:46הגב לתגובה זוראיתי גם אתמול באחד הערוצים את ההתגייסות של משרדי הפרסום ולדעתי ההסברה חייבת להיות חלק בלתי נפרד מהלחימה בחמאס.תרומת המשרדים חשובה לאין ערוך ונורא חבל שהממשלה אינה מקצה מספיק משאבים לכך.לו היינו משקיעים 10% ממה שהחמאס משקיע בהסברה מצבנו היה שונה לחלוטין.
- 13.sidesign 28/07/2014 12:58הגב לתגובה זוhttps://imageshack.com/i/iqqf5eDhj
- 12.יוסי 27/07/2014 10:29הגב לתגובה זולא הבנתי כל כך מדוע גזעני. האסלאם הקיצוני- החשוך שחרט על דגלו ג'יהאד נגד ערכים מערביים כדמוקרטיה ושוויון מתחזק. חמאס הוא זרוע שלו (האחים המוסלמים). מול זה המלחמה שלנו למי שעדיין לא יצא מהסרט. אין כאן שום פגיעה באיסלאם כדת.
- 11.גזענות 27/07/2014 09:47הגב לתגובה זוזה גזעני בקטע מביך.
- 10.פח אשפה של ההיסטוריה 26/07/2014 14:03הגב לתגובה זוקצת התבלבלתם. מטרת המלחמה היא לא להשמיד את המוסלמים לפני שישתלטו על העולם. אנחנו רגילים שמשרדי פרסום ישראלים גונבים רעיונות מחו"ל וחושבים שלא נשים לב, אבל קריקטורות אנטישמיות? דווקא משם לגנוב? המממממ.....
- לא מטעם 27/07/2014 11:16הגב לתגובה זואף אחד לא בעד להשמיד עם או לבטל דת מכל סוג. ההסברה, שלא לומר התעמולה הערבית, שמה את כולנו כרוצחים וכעם שמבצע טיהור אתני. זה כמובן רחוק מהאמת, אבל לא כולם יודעים זאת. המטרה להעיר את העולם ולהציג בפניו את האמת כפי שלא רק אנחנו רואים
- 9.יוסי כהן 26/07/2014 00:38הגב לתגובה זומאיפה אפשר לקבל לינק לסרטונים שהם הכינו יש לי דרך לפרסם אותם בחול...אחד מצוות גליקמן נטלר הציג אותם בלילה כלכלי ביום חמישי באחרון....אשמח לקבל קישור תודה
- 8.תרומה יפה, עכשיו תארגנו תקציב למדיה (ל"ת)מי תורם? 25/07/2014 09:55הגב לתגובה זו
- 7.נועם 24/07/2014 22:35הגב לתגובה זוסוף סוף משרד שמרים דגל של ישראליות, ציונות, תמיכה בצבא הנהדר שלנו. משרד שגורם לכולנו להיות גאים במדינה שלנו.
- 6.זו האמת. אחרינו יגיעו לאירופה (ל"ת)גבריאל שמשוני 24/07/2014 22:17הגב לתגובה זו
- בני 24/08/2014 23:59הגב לתגובה זולא ראית את הסדרה של צבי יחזקאלי מערוץ 10? צרפת כבר אבודה, עכשיו שוודיה בתהליך איסלאמיזציה, וכך הלאה.
- 5.זו האמת! הטרור האיסלמי יגיע לאירופה (ל"ת)גבריאל 24/07/2014 22:06הגב לתגובה זו
- 4.סוף סוף מישהו מרים את הכפפה!! (ל"ת)אריאל 24/07/2014 19:58הגב לתגובה זו
- 3.מתביישת בענף הפרסום 24/07/2014 17:45הגב לתגובה זומזכיר לי ימים חשוכים של 1939 שבהם השתמשו בסממנים דתיים כדי להעביר מסר... בתור בעלים של משרד פרסום אתה אמור כבר להבין את המשמעות של כרזות גזעניות מסוג זה.
- בני 25/08/2014 00:01הגב לתגובה זוכשסרטן משתלט על הגוף שלך, תתעלמי ממנו? כך גם האיסלאם הקיצוני. לא מדובר במוסלמים טובים ושקטים. זה כל ההבדל.
- לא מטעם 27/07/2014 11:08הגב לתגובה זוהאם את לא שותפה לחשש של כולנו בארץ ובעולם?
- מתביישת לתמוך בחמאס... (ל"ת)טל 24/07/2014 22:08הגב לתגובה זו
- 2.אסף 24/07/2014 16:53הגב לתגובה זואשמח להפיץ את הקמפיין הזה!
- 1.כל הכבוד יישר כוח ענק! (ל"ת)איתן הרשקו 24/07/2014 14:57הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
