משרד שלישי תוך שנתיים: תקציב הפרסום של ONOT עובר לשטרית מדיה גרופ
תקציב הפרסום של רשת האופנה ONOT עובר למשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ. עבור הרשת מדובר במשרד הפרסום השלישי בתוך פחות משנתיים.
כזכור, באוקטובר 2013, לאחר שנתיים וחצי של עבודה עם פובליסיס סיימה רשת האופנה את ההתקשרות עימו בטונים צורמים, בנוסף לחוב כספי למשרד שנשאר פתוח עד לפני מספר חודשים. התחנה הבאה של רשת האופנה הייתה גיתם BBDO אך גם שם המקרה חזר על עצמו והצדדים נפרדו לאחר מחלוקות הנוגע למחירי עמלות המדיה אותם דרשה רשת האופנה להוזיל למרות הסיכומים הראשוניים עם משרד הפרסום.
כעת כאמור, לאחר חודשיים ללא ליווי של משרד פרסום, הועבר התקציב לידי 'שטרית מדיה גרופ' בבעלותם של רות שטרית וגיא וינברגר. על פי דיווחי החברה, התקציב מוערך בשווי של 7 מיליון שקלים בשנה ויכלול את כלל הפעילות הפרסומית, תכנון והפקת קמפיינים פרסומיים ופעילות הפרסום בדיגיטל.
לדברי ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT: "במסגרת התפתחות רשת ONOT ביצעתי בחינה של מספר משרדי פרסום, ואני רוצה לנצל הזדמנות זו להודות לכל משרדי הפרסום שהביעו עניין בתקציב, ורואה בכך הבעת אמון בחוזק של המותג ONOT".
אגמון הוסיף "שוק הפרסום בעולם בכלל ובכלל זה בישראל עובר שינויים מסיביים, ובהם חיזוק כוחו של הדיגיטל והמדיה החברתית, שימוש הולך וגובר בשיווק מבוסס תוכן, פרסום שנועד לייצר engagement גבוה יותר מול הצרכנים, וכן יותר ויותר שיווק פרסונאלי/מכוון סגמנטים ועוד. כחלק מהשינויים הללו מודל ההתקשרות של מפרסמים ומשרדי פרסום עבר שינויים".
- איך אתם מחכים לזה: מי קיבל את ONOT ורשת 'מיטב', ומי ילוו את הקנדים
- חילופי עונות: רשת האופנה ONOT מעבירה את תקציב הפרסום לגיתם BBDO
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אגמון שלח רמזים לא נעימים למשרדים הקודמים בהם טופל כשהוסיף ואמר: "ONOT חיפשה שותף שידע ללוות אותה לאתגרים העתידיים, שהחוזקה שלו היא בקריאייטיב וביצירתיות שיאפשרו לייצר בידול ובולטות, מתוך מטרה לחזק את מעמד המותג. כאשר בבסיס מערכת היחסים עומד המותג והמשימה בפניה ניצב, ולא רק על בסיס שיקולי כדאיות מדיה".
לדברי גיא וינברגר: "אנו גאים ושמחים על הבחירה בנו להיות שותפים באתגרי העתיד של מותג האופנה עונות. הצטרפותו של מותג אופנה מצליח למשרדינו, מהווה צעד אסטרטגי חשוב עבורנו. אני בטוח שביחד עם הנהלת החברה נשיג פריצת דרך ומוביליות בעולם האופנה".
- 2.סמלת און 25/07/2014 00:18הגב לתגובה זוסג״מ ארז היקר, להחליף משרדים כמו גרביים מלמד משהו על הלקוח. מברוק על היותך מנהל שיווק דינמי, אבל מומלץ באותה נשימה לקחת תרופה נגד הסגמ״ת... זה לא מוסיף לכבודך לעשות מכרזים רק בגלל שזה מחזק לך את האגו ומאפשר לך להיות מצוטט במגזין היוקרתי אייס. (ההזדמנות היחידה להיות קיים היות ומהלכים שיווקים לעולם לא יעניינו אותך... ) שא ברכה סג״מ יקר
- 1.ממב 24/07/2014 10:28הגב לתגובה זוארז, הרי כולם יודעים שאתה בובה ולא אתה זה שבאמת קובע משהו בקמפיינים שלך. בידול ובולטות לא תקבל אם תתיישר למעצבת שכל מה שעושה זה לרכוש קוקלציות מהעולם ולהעתיקן במידות גדולות. צא מ״המשרד״ שלך בפנורמה ותראה איך באמת מתנהל העולם. בהצלחה במשרד החדש.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.