דפנה טריווקס
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

מיזוג בעולם היח"צ? טריואקס במגעים עם קוצ'יק ופרסי צדוק לאיחוד פעילות

משרד 'טריואקס' שהוקם לפני 51 שנה ומחזיק במספר תקציבים יוקרתיים, נמצא במגעים למיזוג, במסגרתו צפויים לעבור גם רוב העובדים למשרד המאוחד
אלכסנדר כץ | (3)

עוד משרד יחסי ציבור עשוי לסיים את דרכו בפורמט המוכר והוותיק שלו. לאייס נודע כי אשת היח"צ דפנה טריואקס נמצאת בימים אלו במגעים עם יוסי קוצ'יק ומירב פרסי צדוק, לטובת איחוד פעילות והעברת תיקי הלקוחות שלה למשרד מאוחד.

כשאומרים ש'טריואקס יועצים ליחסי ציבור' הוא ותיק, אין יותר מדויק מזה. את המשרד הקים לפני 51 שנה משה טריואקס. בהמשך הצטרפה דפנה טריואקס, בתו, ועם הזמן נוספה למשרד גם הנכדה טל וולקוביץ-טריואקס. 3 הדורות התראיינו לראיון מיוחד באייס לפני 3 שנים. מאז טל וולקוביץ-טריואקס הקימה את מיזם מה וזה, ואינה פעילה במשרד היח"צ של אמה.

טריואקס מחזיקה במספר תקציבים איכותיים, בהם יונייטד איירליינס, ויזה אירופה, חברת הדלק TEN, טוויטר, מותג הרכב פורד, מתחם שרונה ועוד. כמו כן היא מחזיקה בשנים האחרונות בשיתוף פעולה עם תאגיד היח"צ הבינ"ל HILL+KNOWLTON.

אין זו הפעם הראשונה שטריואקס חוברת לשותפים. האחרונים היו אלעד סאסי ואורן אהרוני, עמם הייתה שותפה במשך כשנה וחצי, עד חודש מאי 2013, אז נפרדו דרכם וחולקו הלקוחות בין הצדדים.

המשרד הנוכחי העסיק כ-5 עובדים. בימים האחרונים הודיעה להם טריואקס כי המשרד עוזב את מקום מושבו ברמת החייל לאחר 8 שנים, וכי הפעילות צפויה לעבור ליוסי קוצ'יק מירב פרסי צדוק אסטרטגיה תקשורתית. משרדם של קוצ'יק ופרסי צדוק נפתח ב-2008 ומטפל בין היתר בבית החולים אסותא, משרד הביטחון - מנהל המעבר דרומה, הטלוויזיה החינוכית, בית התפוצות, בנק ירושלים, ו-KCPS CLARITY. הערכה היא כי רוב העובדים טריואקס ימשיכו גם איתה במקום החדש.

גורם בעולם היח"צ מסביר את סוגיית העברת הלקוחות ממשרד למשרד: "בתחום הזה של יחסי הציבור, כשרוצים לקנות משרד אחר, מה שמעניין את הרוכש זה הלקוחות, אבל צריך לזכור - הלקוחות הם לא בובות, הם יכולים לקחת את התקציב ולשים אותו במקום אחר. לכן במצבים כאלה, בדרך כלל בעלי המשרד הישן עוברים גם הם למשרד החדש לתפקיד כזה או אחר, כדי שהלקוחות ידעו שהם עדיין מקבלים טיפול מנותן השירות המוכר והוותיק".

לאחר פנייה ל-2 הגורמים, קיבל אייס תגובה משותפת בה נכתב כי "משרד 'טריואקס יועצים ליחסי ציבור' ומשרד 'מרב פרסי צדוק ויוסי קוצי'ק אסטרטגיה תקשורתית', מנהלים מגעים מתקדמים לשיתוף פעולה ביניהם. מטרת שתוף הפעולה להציע ללקוחות הקיימים והעתידיים, משרד חזק ועוצמתי עם 'נבחרת חלומות' המשלבת שרותי אסטרטגיה תקשורתית עם יחסי ציבור ברמה הגבוהה ביותר.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אורי 13/07/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
    ככה יועצי תקשורת מודיעים שהמשרד שלהם מתפרק
  • בעל חברה 13/07/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    טריואקס זהו משרד שסופו קבוע. במקרה או שלא, אני ורבים מחברי קיבלו קורות חיים של עובדים מהמשרד הכושל. מן הסתם לא נקבלם
  • 1.
    מעבירים לקוחות משרד בלי ליידע אותם (ל"ת)
    ישראבלופ 10/07/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.