דפנה טריווקס
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

מיזוג בעולם היח"צ? טריואקס במגעים עם קוצ'יק ופרסי צדוק לאיחוד פעילות

משרד 'טריואקס' שהוקם לפני 51 שנה ומחזיק במספר תקציבים יוקרתיים, נמצא במגעים למיזוג, במסגרתו צפויים לעבור גם רוב העובדים למשרד המאוחד
אלכסנדר כץ | (3)

עוד משרד יחסי ציבור עשוי לסיים את דרכו בפורמט המוכר והוותיק שלו. לאייס נודע כי אשת היח"צ דפנה טריואקס נמצאת בימים אלו במגעים עם יוסי קוצ'יק ומירב פרסי צדוק, לטובת איחוד פעילות והעברת תיקי הלקוחות שלה למשרד מאוחד.

כשאומרים ש'טריואקס יועצים ליחסי ציבור' הוא ותיק, אין יותר מדויק מזה. את המשרד הקים לפני 51 שנה משה טריואקס. בהמשך הצטרפה דפנה טריואקס, בתו, ועם הזמן נוספה למשרד גם הנכדה טל וולקוביץ-טריואקס. 3 הדורות התראיינו לראיון מיוחד באייס לפני 3 שנים. מאז טל וולקוביץ-טריואקס הקימה את מיזם מה וזה, ואינה פעילה במשרד היח"צ של אמה.

טריואקס מחזיקה במספר תקציבים איכותיים, בהם יונייטד איירליינס, ויזה אירופה, חברת הדלק TEN, טוויטר, מותג הרכב פורד, מתחם שרונה ועוד. כמו כן היא מחזיקה בשנים האחרונות בשיתוף פעולה עם תאגיד היח"צ הבינ"ל HILL+KNOWLTON.

אין זו הפעם הראשונה שטריואקס חוברת לשותפים. האחרונים היו אלעד סאסי ואורן אהרוני, עמם הייתה שותפה במשך כשנה וחצי, עד חודש מאי 2013, אז נפרדו דרכם וחולקו הלקוחות בין הצדדים.

המשרד הנוכחי העסיק כ-5 עובדים. בימים האחרונים הודיעה להם טריואקס כי המשרד עוזב את מקום מושבו ברמת החייל לאחר 8 שנים, וכי הפעילות צפויה לעבור ליוסי קוצ'יק מירב פרסי צדוק אסטרטגיה תקשורתית. משרדם של קוצ'יק ופרסי צדוק נפתח ב-2008 ומטפל בין היתר בבית החולים אסותא, משרד הביטחון - מנהל המעבר דרומה, הטלוויזיה החינוכית, בית התפוצות, בנק ירושלים, ו-KCPS CLARITY. הערכה היא כי רוב העובדים טריואקס ימשיכו גם איתה במקום החדש.

גורם בעולם היח"צ מסביר את סוגיית העברת הלקוחות ממשרד למשרד: "בתחום הזה של יחסי הציבור, כשרוצים לקנות משרד אחר, מה שמעניין את הרוכש זה הלקוחות, אבל צריך לזכור - הלקוחות הם לא בובות, הם יכולים לקחת את התקציב ולשים אותו במקום אחר. לכן במצבים כאלה, בדרך כלל בעלי המשרד הישן עוברים גם הם למשרד החדש לתפקיד כזה או אחר, כדי שהלקוחות ידעו שהם עדיין מקבלים טיפול מנותן השירות המוכר והוותיק".

לאחר פנייה ל-2 הגורמים, קיבל אייס תגובה משותפת בה נכתב כי "משרד 'טריואקס יועצים ליחסי ציבור' ומשרד 'מרב פרסי צדוק ויוסי קוצי'ק אסטרטגיה תקשורתית', מנהלים מגעים מתקדמים לשיתוף פעולה ביניהם. מטרת שתוף הפעולה להציע ללקוחות הקיימים והעתידיים, משרד חזק ועוצמתי עם 'נבחרת חלומות' המשלבת שרותי אסטרטגיה תקשורתית עם יחסי ציבור ברמה הגבוהה ביותר.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אורי 13/07/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
    ככה יועצי תקשורת מודיעים שהמשרד שלהם מתפרק
  • בעל חברה 13/07/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    טריואקס זהו משרד שסופו קבוע. במקרה או שלא, אני ורבים מחברי קיבלו קורות חיים של עובדים מהמשרד הכושל. מן הסתם לא נקבלם
  • 1.
    מעבירים לקוחות משרד בלי ליידע אותם (ל"ת)
    ישראבלופ 10/07/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.