Richkid רוכשת את חברת moreweb - המתמחה בפלטפורמות למסחר אלקטרוני
חברת ריצ'קיד (Richkid) המתמחה בהקמה ושיווק של מוצרים דיגיטליים חוויתיים, כגון בניית אתרים, אתרי סלולאר, קידום ושיווק באינטרנט, רוכשת את חברת הטכנולוגיה moreweb שהוקמה על ידי מור נחמני.
moreweb מתמחה בפיתוח פלטפורמות דיגיטליות לצרכי מסחר אלקטרוני וכן פורטלי תוכן ואתרי סלולאר. החברה מעניקה, בין היתר, שירותי פיתוח לחברות מובילות וארגונים גדולים, כמו, 'כללית', 'שפ"א', 'נמל אשדוד', 'אינפומד', 'פרומרקט', 'מגדל וזאפה'.
מור נחמני, שישמש בעקבות הרכישה כמנכ"ל
אלעד רייכנברג, המייסד והבעלים של ריצ'קיד אומר: "מאז הקמתה, הצליחה ריצ'קיד לייצר אתרים ומוצרים דיגיטליים ושיווקיים שקשה להתעלם מהנוכחות שלהם. הצמיחה המהירה אפשרה לנו לרכוש חברה טכנולוגית המתחברת אלינו בצורה פנטסטית, הן בקצב העבודה והן ביכולות ובאופי האנשים העובדים בה. החיבור שלנו עם moreweb הינו עוד אבן דרך להשלמת החזון שלנו: יצירת מוצרים דיגיטליים המחברים בצורה חווייתית בין מותגים ללקוחות".
על לקוחות ריצ'קיד נמנים קבוצת 'קפה קפה', 'יורוקום', 'מצמן את מרוץ', MSD, 'רוביקון', 'דה-מרקר', 'יואל גבע', 'שקוף דיגיטל', 'בלו גרופ', 'ניאופארם', 'פייפאל', AVG, השף משה שגב ועוד. בחברה מציינים כי הרחבת הפעילות תוביל לגיוס עובדים נוספים בתחום הפיתוח, הקריאייטיב וניהול הפרויקטים.
- 14.שירן 08/06/2014 19:42הגב לתגובה זותותחים!
- 13.הילה 03/06/2014 19:08הגב לתגובה זוכבוד לאלעד רייכנברג , הקים חברה איכותית שמצטרפת לשחקנים הגדולים בשוק . לא רחוק היום שיגיע האקזיט גדול .
- 12.ירון 01/06/2014 12:32הגב לתגובה זואני מכיר את אלעד ואין ספק שמדובר באדם מוכשר ואמין. עלה והצלח!
- 11.איציק 31/05/2014 15:21הגב לתגובה זוביחד תגיעו רחוק מאוד!
- 10.יערית 29/05/2014 18:31הגב לתגובה זו2 חדרתים במקור שהשמיים הם הגבול בשבילם , עלו והצליחו .
- 9.לקוח מרוצה 29/05/2014 12:07הגב לתגובה זוכל הכבוד, כייף לראות שחברה הנותנת מענה ישיר, מיקצועי ללא פשרות,תוך כדי שירות מצוין ללקוחותיה הרבים,הולכת ומתרחבת, צעד ועוד צעד...שיהיה בהצלחה... נמשיך להיות שייכים וגאים.
- 8.אחלה חבר'ה (ל"ת)רז 29/05/2014 08:53הגב לתגובה זו
- 7.איזה כיף לקרוא על הצלחה שלהם - אלעד תותח (ל"ת)עומרי 28/05/2014 21:11הגב לתגובה זו
- 6.מכיר מבפנים 28/05/2014 19:26הגב לתגובה זועבדתי עם שניהם על פרויקטים משותפים, מקצוענים! המון בהצלחה
- 5.ערן 28/05/2014 19:22הגב לתגובה זועם היכולות שלהם לריצ'קיד מצפה עתיד גדול
- 4.כל הכבוד! (ל"ת)ירדן שרף 28/05/2014 17:57הגב לתגובה זו
- 3.לירון פנסו 28/05/2014 17:54הגב לתגובה זואדיר!!
- 2.אוהד ג 28/05/2014 17:18הגב לתגובה זושמח להיות עד להתפתחות - בהצלחה בהמשך!
- 1.ט 28/05/2014 16:56הגב לתגובה זויא שועל... רק אל תשכח לתת אחוזים על השם :)
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
