Richkid רוכשת את חברת moreweb - המתמחה בפלטפורמות למסחר אלקטרוני
חברת ריצ'קיד (Richkid) המתמחה בהקמה ושיווק של מוצרים דיגיטליים חוויתיים, כגון בניית אתרים, אתרי סלולאר, קידום ושיווק באינטרנט, רוכשת את חברת הטכנולוגיה moreweb שהוקמה על ידי מור נחמני.
moreweb מתמחה בפיתוח פלטפורמות דיגיטליות לצרכי מסחר אלקטרוני וכן פורטלי תוכן ואתרי סלולאר. החברה מעניקה, בין היתר, שירותי פיתוח לחברות מובילות וארגונים גדולים, כמו, 'כללית', 'שפ"א', 'נמל אשדוד', 'אינפומד', 'פרומרקט', 'מגדל וזאפה'.
מור נחמני, שישמש בעקבות הרכישה כמנכ"ל
אלעד רייכנברג, המייסד והבעלים של ריצ'קיד אומר: "מאז הקמתה, הצליחה ריצ'קיד לייצר אתרים ומוצרים דיגיטליים ושיווקיים שקשה להתעלם מהנוכחות שלהם. הצמיחה המהירה אפשרה לנו לרכוש חברה טכנולוגית המתחברת אלינו בצורה פנטסטית, הן בקצב העבודה והן ביכולות ובאופי האנשים העובדים בה. החיבור שלנו עם moreweb הינו עוד אבן דרך להשלמת החזון שלנו: יצירת מוצרים דיגיטליים המחברים בצורה חווייתית בין מותגים ללקוחות".
על לקוחות ריצ'קיד נמנים קבוצת 'קפה קפה', 'יורוקום', 'מצמן את מרוץ', MSD, 'רוביקון', 'דה-מרקר', 'יואל גבע', 'שקוף דיגיטל', 'בלו גרופ', 'ניאופארם', 'פייפאל', AVG, השף משה שגב ועוד. בחברה מציינים כי הרחבת הפעילות תוביל לגיוס עובדים נוספים בתחום הפיתוח, הקריאייטיב וניהול הפרויקטים.
- 14.שירן 08/06/2014 19:42הגב לתגובה זותותחים!
- 13.הילה 03/06/2014 19:08הגב לתגובה זוכבוד לאלעד רייכנברג , הקים חברה איכותית שמצטרפת לשחקנים הגדולים בשוק . לא רחוק היום שיגיע האקזיט גדול .
- 12.ירון 01/06/2014 12:32הגב לתגובה זואני מכיר את אלעד ואין ספק שמדובר באדם מוכשר ואמין. עלה והצלח!
- 11.איציק 31/05/2014 15:21הגב לתגובה זוביחד תגיעו רחוק מאוד!
- 10.יערית 29/05/2014 18:31הגב לתגובה זו2 חדרתים במקור שהשמיים הם הגבול בשבילם , עלו והצליחו .
- 9.לקוח מרוצה 29/05/2014 12:07הגב לתגובה זוכל הכבוד, כייף לראות שחברה הנותנת מענה ישיר, מיקצועי ללא פשרות,תוך כדי שירות מצוין ללקוחותיה הרבים,הולכת ומתרחבת, צעד ועוד צעד...שיהיה בהצלחה... נמשיך להיות שייכים וגאים.
- 8.אחלה חבר'ה (ל"ת)רז 29/05/2014 08:53הגב לתגובה זו
- 7.איזה כיף לקרוא על הצלחה שלהם - אלעד תותח (ל"ת)עומרי 28/05/2014 21:11הגב לתגובה זו
- 6.מכיר מבפנים 28/05/2014 19:26הגב לתגובה זועבדתי עם שניהם על פרויקטים משותפים, מקצוענים! המון בהצלחה
- 5.ערן 28/05/2014 19:22הגב לתגובה זועם היכולות שלהם לריצ'קיד מצפה עתיד גדול
- 4.כל הכבוד! (ל"ת)ירדן שרף 28/05/2014 17:57הגב לתגובה זו
- 3.לירון פנסו 28/05/2014 17:54הגב לתגובה זואדיר!!
- 2.אוהד ג 28/05/2014 17:18הגב לתגובה זושמח להיות עד להתפתחות - בהצלחה בהמשך!
- 1.ט 28/05/2014 16:56הגב לתגובה זויא שועל... רק אל תשכח לתת אחוזים על השם :)
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
