ריצ'קיד. מימין: אלעד רייכנברג ומור נחמני
צילום: יח"צ

Richkid רוכשת את חברת moreweb - המתמחה בפלטפורמות למסחר אלקטרוני

ריצ'קיד רכשה את החברה שמתמחה בפיתוח פלטפורמות למסחר אלקטרוני ומעניקה שירותים לכללית, מגדל ועוד. מייסד moreweb ישמש כמנכ"ל ריצ'קיד
משה בנימין | (14)

חברת ריצ'קיד (Richkid) המתמחה בהקמה ושיווק של מוצרים דיגיטליים חוויתיים, כגון בניית אתרים, אתרי סלולאר, קידום ושיווק באינטרנט, רוכשת את חברת הטכנולוגיה moreweb שהוקמה על ידי מור נחמני.

moreweb מתמחה בפיתוח פלטפורמות דיגיטליות לצרכי מסחר אלקטרוני וכן פורטלי תוכן ואתרי סלולאר. החברה מעניקה, בין היתר, שירותי פיתוח לחברות מובילות וארגונים גדולים, כמו, 'כללית', 'שפ"א', 'נמל אשדוד', 'אינפומד', 'פרומרקט', 'מגדל וזאפה'.

מור נחמני, שישמש בעקבות הרכישה כמנכ"ל ריצ'קיד אומר: "אנחנו גאים ושמחים להצטרף לריצ'קיד. השקפת עולמינו בעולם הדיגיטל זהה, והחיבור בינינו יוצר סביבת עבודה מושלמת לייצר מוצרים ופתרונות חווייתיים ללקוחות שלנו".

אלעד רייכנברג, המייסד והבעלים של ריצ'קיד אומר: "מאז הקמתה, הצליחה ריצ'קיד לייצר אתרים ומוצרים דיגיטליים ושיווקיים שקשה להתעלם מהנוכחות שלהם. הצמיחה המהירה אפשרה לנו לרכוש חברה טכנולוגית המתחברת אלינו בצורה פנטסטית, הן בקצב העבודה והן ביכולות ובאופי האנשים העובדים בה. החיבור שלנו עם moreweb הינו עוד אבן דרך להשלמת החזון שלנו: יצירת מוצרים דיגיטליים המחברים בצורה חווייתית בין מותגים ללקוחות".

על לקוחות ריצ'קיד נמנים קבוצת 'קפה קפה', 'יורוקום', 'מצמן את מרוץ', MSD, 'רוביקון', 'דה-מרקר', 'יואל גבע', 'שקוף דיגיטל', 'בלו גרופ', 'ניאופארם', 'פייפאל', AVG, השף משה שגב ועוד. בחברה מציינים כי הרחבת הפעילות תוביל לגיוס עובדים נוספים בתחום הפיתוח, הקריאייטיב וניהול הפרויקטים.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    שירן 08/06/2014 19:42
    הגב לתגובה זו
    תותחים!
  • 13.
    הילה 03/06/2014 19:08
    הגב לתגובה זו
    כבוד לאלעד רייכנברג , הקים חברה איכותית שמצטרפת לשחקנים הגדולים בשוק . לא רחוק היום שיגיע האקזיט גדול .
  • 12.
    ירון 01/06/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
    אני מכיר את אלעד ואין ספק שמדובר באדם מוכשר ואמין. עלה והצלח!
  • 11.
    איציק 31/05/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    ביחד תגיעו רחוק מאוד!
  • 10.
    יערית 29/05/2014 18:31
    הגב לתגובה זו
    2 חדרתים במקור שהשמיים הם הגבול בשבילם , עלו והצליחו .
  • 9.
    לקוח מרוצה 29/05/2014 12:07
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, כייף לראות שחברה הנותנת מענה ישיר, מיקצועי ללא פשרות,תוך כדי שירות מצוין ללקוחותיה הרבים,הולכת ומתרחבת, צעד ועוד צעד...שיהיה בהצלחה... נמשיך להיות שייכים וגאים.
  • 8.
    אחלה חבר'ה (ל"ת)
    רז 29/05/2014 08:53
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    איזה כיף לקרוא על הצלחה שלהם - אלעד תותח (ל"ת)
    עומרי 28/05/2014 21:11
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מכיר מבפנים 28/05/2014 19:26
    הגב לתגובה זו
    עבדתי עם שניהם על פרויקטים משותפים, מקצוענים! המון בהצלחה
  • 5.
    ערן 28/05/2014 19:22
    הגב לתגובה זו
    עם היכולות שלהם לריצ'קיד מצפה עתיד גדול
  • 4.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    ירדן שרף 28/05/2014 17:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לירון פנסו 28/05/2014 17:54
    הגב לתגובה זו
    אדיר!!
  • 2.
    אוהד ג 28/05/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    שמח להיות עד להתפתחות - בהצלחה בהמשך!
  • 1.
    ט 28/05/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    יא שועל... רק אל תשכח לתת אחוזים על השם :)
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.