לא רק פייסבוק: טוויטר משיקה כלי פרסום בשירות עצמי לעסקים קטנים בישראל
חודשים ספורים לאחר השקת נציגות פייסבוק בישראל, הרשת החברתית טוויטר מחפשת אף היא לנגוס בנתח השוק ומשיקה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי עבור עסקים קטנים ובינוניים בישראל.
הפלטפורמה של טוויטר תכלול ציוצים מקודמים (Promoted Tweets) וחשבונות מקודמים (Promoted Accounts). כנהוג, הרשת החברתית תספק גם מחקר אנליטי עבור עסקים קטנים ובינוניים כדי לעקוב אחר ביצועיהם בטוויטר, ללמוד יותר אודות התנהגות הלקוחות ולהתאים את הקמפיינים הפרסומיים שלהם, בכדי לקבל תוצאות טובות יותר.
על פי המודל, עסקים מפרסמים משלמים רק אם משתמש טוויטר מייצר קשר עם אחת מהפרסומות שלהם, על ידי מעקב אחר החשבון המפרסם, ציוץ חוזר או תשובה לציוץ מקודם או לחיצה על קישור או תוכן באתר. עסקים שמפרסמים מקבלים גישה לכלי דיווח מפורטים המאפשרים מעקב קפדני אחר ההוצאות והביצועים של הקמפיין הפרסומי וכאלו המספקים שליטה בזמן אמת על התקציב הכולל, על ההוצאה היומית והמכרז המוצע.
בארי קולינס, מנהל תחום העסקים הקטנים-בינוניים לשווקי EMEA (Europe, Middle East, Africa) בטוויטר, אמר: "אנו שמחים להשיק את פלטפורמת הפרסום בשירות עצמי של טוויטר בישראל. עם יותר מ-500 מיליון ציוצים ביום ו-255 מיליון משתמשים פעילים, אנשים פונים לטוויטר בכדי להתקרב לדברים שחשובים להם, בין אם אלו חדשות המשפיעות על חייהם או העסקים בקרבת מקום מגוריהם. בדרך זו עסקים קטנים ובינוניים בישראל מייצרים זיקה חזקה בין המסרים שלהם לדברים המשמעותיים ביותר ללקוחות בזמן אמת, בישראל או בכל מקום אחר ברחבי העולם".
- הרשת החברתית שהתבססה על מסרים קצרים מגיעה לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 115 שנה
- לא בגלל האגו: הסיבה האמיתית שהביאה את מאסק לרכוש את טוויטר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.65% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
