
לא רק פייסבוק: טוויטר משיקה כלי פרסום בשירות עצמי לעסקים קטנים בישראל
חודשים ספורים לאחר השקת נציגות פייסבוק בישראל, הרשת החברתית טוויטר מחפשת אף היא לנגוס בנתח השוק ומשיקה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי עבור עסקים קטנים ובינוניים בישראל.
הפלטפורמה של טוויטר תכלול ציוצים מקודמים (Promoted Tweets) וחשבונות מקודמים (Promoted Accounts). כנהוג, הרשת החברתית תספק גם מחקר אנליטי עבור עסקים קטנים ובינוניים כדי לעקוב אחר ביצועיהם בטוויטר, ללמוד יותר אודות התנהגות הלקוחות ולהתאים את הקמפיינים הפרסומיים שלהם, בכדי לקבל תוצאות טובות יותר.
על פי המודל, עסקים מפרסמים משלמים רק אם משתמש טוויטר מייצר קשר עם אחת מהפרסומות שלהם, על ידי מעקב אחר החשבון המפרסם, ציוץ חוזר או תשובה לציוץ מקודם או לחיצה על קישור או תוכן באתר. עסקים שמפרסמים מקבלים גישה לכלי דיווח מפורטים המאפשרים מעקב קפדני אחר ההוצאות והביצועים של הקמפיין הפרסומי וכאלו המספקים שליטה בזמן אמת על התקציב הכולל, על ההוצאה היומית והמכרז המוצע.
בארי קולינס, מנהל תחום העסקים הקטנים-בינוניים לשווקי EMEA (Europe, Middle East, Africa) בטוויטר, אמר: "אנו שמחים להשיק את פלטפורמת הפרסום בשירות עצמי של טוויטר בישראל. עם יותר מ-500 מיליון ציוצים ביום ו-255 מיליון משתמשים פעילים, אנשים פונים לטוויטר בכדי להתקרב לדברים שחשובים להם, בין אם אלו חדשות המשפיעות על חייהם או העסקים בקרבת מקום מגוריהם. בדרך זו עסקים קטנים ובינוניים בישראל מייצרים זיקה חזקה בין המסרים שלהם לדברים המשמעותיים ביותר ללקוחות בזמן אמת, בישראל או בכל מקום אחר ברחבי העולם".