'טוויסטד' משיקה חברת פרפורמנס ויוצאת בקמפיין שעוקץ את יהושע ומקאן

משרד הפרסום של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור משיק חברת פרפורמנס חדשה עם קמפיין "עקיצות" למתחרים. בראש החברה תעמוד פרידמן
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור משיק חברת פרפורמנס חדשה, שתעבוד לדבריו על פי מודל ייחודי. לקידום החברה המשרד (כמו תמיד עם טוויסטד) פותח במיני פרובוקציה ויוצא בקמפיין פרינט ודיגיטל עם מודעות מילים ובאנרים שעוקץ את המשרדים המתחרים כמו לדוגמא 'יהושע TBWA' ו'מקאן אריקסון'.

בראש חברת הפרפורמנס תעמוד קרן פרידמן שתשמש כמנכ"ל. במשרד מציינים כי למעשה תחום הפרפורמנס פעיל מזה שנתיים במשרד, כאשר המהלך הנוכחי בא למתג את הזרוע החדשה. הסוכנות החדשה תפעל במודל ONE STOP SHOP ותעניק ללקוחות שירותי אסטרטגיה מדיה וקריאייטיב מבוססי תוצאות.

קרן פרידמן: "עולם התוצאות הופך להיות קריטי למערך השיווק וגילינו שחברות רבות עובדות מול מגוון גופים בצורה ישירה, ללא אסטרטגיה ברורה וניהול אחיד של כל הגורמים. אנחנו פועלים במודל של סוכנות ולא של מדיה. התפקיד שלנו הוא לבנות ללקוח מערך מדיה ייחודי סביב עולם התוצאות. יש לנו מודל ייחודי לזיהוי קהלים וצרכים ואנחנו מספקים ללקוח את כל המעטפת והשירותים הדרושים לו בעולמות הפרפורמנס - החל מאסטרטגיה ברורה ועד קריאייטיב בולט ומניע לפעולה. אנחנו מעריכים שתוך מספר שנים, תקציב הפרפורמנס של חברות מובילות יהווה נתח גדול ומהותי מתוך תקציב השיווק ומתכוונים להיות שחקן מוביל בקטגוריה".

כאמור, עם ההשקה יוצאת טוויסטד בקמפיין פרינט ודיגיטל ליצירת מודעות לערך המוסף שלה. בין היתר תעלה מודעות פרינט, מודעות מלים ובאנרים שעוקצים את המתחרים מעולם הפרסום המסורתי, שבו כל קמפיין הוא "הימור" שלפעמים מצליח ולפעמים פחות. "המסר ברור: במקום לנחש איזה חלק מתקציב הפרסום באמת אפקטיבי, עוברים למודל של 100% תוצאות ויודעים בדיוק מה תרם כל שקל לשורת המכירות". כך הם מסבירים.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אז טוויסטד משרד לידים (ל"ת)
    אוקיי 14/05/2014 23:41
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    נו מה? 13/05/2014 22:35
    הגב לתגובה זו
    שמקאן ויהושע באמת לא מבינים בדיגיטל וטוויסטד עוד הרבה פחות מהם. שיהיה להם בהצלחה בעולם השיווק החדש...הזויים :-)
  • 6.
    דוקטור סקפטי 13/05/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    מקאן, תנו להם בראש ותלמדו אותם איך עושים דיגיטל אמיתי. מהלך בהחלט לא חכם של טוויסטד
  • 5.
    אליהו 13/05/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    לפרסום יש תפקיד שיווקי ולמכירותצ יש תפקיד מכירתי. שיווק זה לא מכירות. טוויסטד לא מבינים את זה. מפרסם/עסק שהולך רק על "לידים ו- 100% תוצאות" הוא אדיוט ואם יש לו מותג אז זו הדרך הבטוחה לאבד אותו.
  • 4.
    מודעות בפרינט, מוליאן תפסיק למצוץ לעצמך (ל"ת)
    הכי פרפורמנס לעשות 12/05/2014 18:33
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בו לשיט 12/05/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    "מקימים חברת פרפורמנס" - הטעייה!! בסך הכל ממתגים שירות. להקים חברת פרפורמנס - משמע לייצר מערכת טכנולוגית, מערך אפיליאייט ועוד...
  • 2.
    נו באמת 12/05/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    אם פרפורמנס זה כל כך יעיל למה הקמפיין בפרינט???
  • 1.
    בוריס 12/05/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
    טוויסטד התעוררו באיחור רק כדי לגלות שכולם עושים קמפיינים ללידים והם לא. שימשיכו לעשות בטוויסטד קמפיינים לבולבולים וישאירו את עבודת הפרפורמנס לאלו שיודעים לעשות את זה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.