'טוויסטד' משיקה חברת פרפורמנס ויוצאת בקמפיין שעוקץ את יהושע ומקאן
משרד הפרסום טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור משיק חברת פרפורמנס חדשה, שתעבוד לדבריו על פי מודל ייחודי. לקידום החברה המשרד (כמו תמיד עם טוויסטד) פותח במיני פרובוקציה ויוצא בקמפיין פרינט ודיגיטל עם מודעות מילים ובאנרים שעוקץ את המשרדים המתחרים כמו לדוגמא 'יהושע TBWA' ו'מקאן אריקסון'.
בראש חברת הפרפורמנס תעמוד קרן פרידמן שתשמש כמנכ"ל. במשרד מציינים כי למעשה תחום הפרפורמנס פעיל מזה שנתיים במשרד, כאשר המהלך הנוכחי בא למתג את הזרוע החדשה. הסוכנות החדשה תפעל במודל ONE STOP SHOP ותעניק ללקוחות שירותי אסטרטגיה מדיה וקריאייטיב מבוססי תוצאות.
קרן פרידמן: "עולם התוצאות הופך להיות קריטי למערך השיווק וגילינו שחברות רבות עובדות מול מגוון גופים בצורה ישירה, ללא אסטרטגיה ברורה וניהול אחיד של כל הגורמים. אנחנו פועלים במודל של סוכנות ולא של מדיה. התפקיד שלנו הוא לבנות ללקוח מערך מדיה ייחודי סביב עולם התוצאות. יש לנו מודל ייחודי לזיהוי קהלים וצרכים ואנחנו מספקים ללקוח את כל המעטפת והשירותים הדרושים לו בעולמות הפרפורמנס - החל מאסטרטגיה ברורה ועד קריאייטיב בולט ומניע לפעולה. אנחנו מעריכים שתוך מספר שנים, תקציב הפרפורמנס של חברות מובילות יהווה נתח גדול ומהותי מתוך תקציב השיווק ומתכוונים להיות שחקן מוביל בקטגוריה".
כאמור, עם ההשקה יוצאת טוויסטד בקמפיין פרינט ודיגיטל ליצירת מודעות לערך המוסף שלה. בין היתר תעלה מודעות פרינט, מודעות מלים ובאנרים שעוקצים את המתחרים מעולם הפרסום המסורתי, שבו כל קמפיין הוא "הימור" שלפעמים מצליח ולפעמים פחות. "המסר ברור: במקום לנחש איזה חלק מתקציב הפרסום באמת אפקטיבי, עוברים למודל של 100% תוצאות ויודעים בדיוק מה תרם כל שקל לשורת המכירות". כך הם מסבירים.
- 8.אז טוויסטד משרד לידים (ל"ת)אוקיי 14/05/2014 23:41הגב לתגובה זו
- 7.נו מה? 13/05/2014 22:35הגב לתגובה זושמקאן ויהושע באמת לא מבינים בדיגיטל וטוויסטד עוד הרבה פחות מהם. שיהיה להם בהצלחה בעולם השיווק החדש...הזויים :-)
- 6.דוקטור סקפטי 13/05/2014 16:22הגב לתגובה זומקאן, תנו להם בראש ותלמדו אותם איך עושים דיגיטל אמיתי. מהלך בהחלט לא חכם של טוויסטד
- 5.אליהו 13/05/2014 09:59הגב לתגובה זולפרסום יש תפקיד שיווקי ולמכירותצ יש תפקיד מכירתי. שיווק זה לא מכירות. טוויסטד לא מבינים את זה. מפרסם/עסק שהולך רק על "לידים ו- 100% תוצאות" הוא אדיוט ואם יש לו מותג אז זו הדרך הבטוחה לאבד אותו.
- 4.מודעות בפרינט, מוליאן תפסיק למצוץ לעצמך (ל"ת)הכי פרפורמנס לעשות 12/05/2014 18:33הגב לתגובה זו
- 3.בו לשיט 12/05/2014 16:32הגב לתגובה זו"מקימים חברת פרפורמנס" - הטעייה!! בסך הכל ממתגים שירות. להקים חברת פרפורמנס - משמע לייצר מערכת טכנולוגית, מערך אפיליאייט ועוד...
- 2.נו באמת 12/05/2014 16:02הגב לתגובה זואם פרפורמנס זה כל כך יעיל למה הקמפיין בפרינט???
- 1.בוריס 12/05/2014 14:01הגב לתגובה זוטוויסטד התעוררו באיחור רק כדי לגלות שכולם עושים קמפיינים ללידים והם לא. שימשיכו לעשות בטוויסטד קמפיינים לבולבולים וישאירו את עבודת הפרפורמנס לאלו שיודעים לעשות את זה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
