יח"צ תקציבים זזים ב-PR המקבץ
צילום: Getty images Israel
עולם היח"צ

המקבץ פותח שבוע: בר סאדו, תקציבי פרו-בונו - וגם דרך חדשה ליועצת השר

תקציבים חדשים ל'סאסי-אהרוני', 'אולמדיה', 'אור תקשורת ופרסום', 'תווית יחסי ציבור' ו'טסלר - ניהול תקשורת'. וגם: ליטל אפטר יוצר פתחה משרד יח"צ
כתבי אייס | (1)

*** משרד יחסי הציבור אולמדיה זכה בתקציבי יחסי ציבור חדשים בתחומי הבריאות, הנדל"ן והרכב: חברת הליסינג המימוני לעסקים ליסקאר, קבוצת הנדל"ן העסקי נת"מ וחברת AB Dental - מפתחת ויצרנית גלובלית של שתלים דנטליים.

ליסקאר היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הליסינג והמימון לרכב. קבוצת נת מ מספקת שירותי נדל"ן מקיפים לענף הנדל"ן העסקי. אייבי דנטל מפתחת ומייצרת שתלי שיניים חדשניים.

*** תווית יחסי ציבור גייסה 3 תקציבים חדשים: דף הזהב - 2144, בר Fetish TLV ומסעדת הבר קיימא. 3 התקציבים יצטרפו למחלקת התרבות והבידור והמחלקה המסחרית של תווית.

דף הזהב - 2144 פיתחה מערכת חכמה להזמנת אנשי מקצוע ונותני שירות 24 שעות ביממה, באפליקציית סמארטפון, באתר החברה, או על ידי שליחת מיסרון ומוקד טלפוני. Fetish TLV של עמוס לוי נפתחה החודש ברחוב הארבעה בתל אביב, ותקציב היח"צ שלו מצטרף למשרד בעקבות ההצלחה בקידום מועדון הדאנג'ן המנוהל על ידי המשרד. הבר קיימא נפתח על ידי פעילי המחאה בקיץ 2012.

*** משרדי סאסי-אהרוני, ייעוץ ואסטרטגיה תקשורתית החל לייצג את Cincinnati REDI - 'הרשות לפיתוח כלכלי בסינסינטי'. מהלך זה נעשה בשיתוף עם חברת רידג'בק פיתוח עסקי המשמשת כמשרד המקומי, העובד עם חברות ישראליות ומסייע בכניסה והתרחבות לסינסינטי, ומארגן משלחות בכירות להיכרות עם הקהילה העסקית בישראל מידי שנה.

הרשות לפיתוח כלכלי של סינסינטי מספקת מספר שירותים הכוללים שימור עסקי, תשתית להתרחבות, ושירותים המהווים מוקד משיכה לחברות. REDI מנגישה את החברות הישראליות למשאבים הנדרשים ומאפשרת את זירוז הצלחתן וצמיחתן של חברות באזור סינסינטי.

*** משרד אור תקשורת ופרסום ינהל את יחסי הציבור של עמותת תהל"ה - תמיכה להורים של לסביות, הומוסקסואלים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים, ואת יחסי הציבור של ועד המתרגמים לכתוביות השובת בימים אלה מול האולפנים. 2 התקציבים האלה הם פרו-בונו.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

מנהלת המשרד אור מרוני, מסרה כי "במסגרת האחריות הקהילתית שאני מאמינה שכל משרד או חברה מחויבים לה, בכל שנה אני בוחרת בעמותה אחת או יותר להן נסייע פרו בונו ביחסי ציבור לאורך שנת 2014".

*** משרד טסלר - ניהול תקשורת גייס את תקציביהן של חברת סוככי השרון וחברת שעוני מרום, המייבאת את שעוני אייס וואצ', מאזראטי, צ'ירוטי, וונגר, וולדר וטימברלנד.

*** ובתוך כך, ליטל אפטר יוצר, יועצת התקשורת לשעבר של שר הפנים (ועוד לפני כן - שר החינוך) גדעון סער, יצאה לדרך חדשה.

אפטר יוצר, שחזרה בימים אלו מחופשת לידה, עבדה עם סער במשך 4 שנים. לאחרונה פתחה משרד עצמאי וכבר ייחצנה את פרויקט 'זמן נשים' שיזמה שרת התרבות לימור לבנת, ואת טקס הדלת המשואות שהופק על ידי מרכז ההסברה במשרד התרבות והספורט. אפטר יוצר אישרה את הפרטים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כמה תקציבי שמעטה בכתבה אחת... (ל"ת)
    הכינה נחמה 12/05/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.