רשת האופנה 'מיס לגוט' חוזרת לפרסם: התקציב יטופל ב'חברון זלצמן שביט'
'מיס לגוט', אחת מרשתות האופנה הוותיקות שפועלות בישראל חוזרת לפרסם לאחר מספר שנים בווליום תקשורתי נמוך. תקציב הפרסום של הרשת יטופל ב'חברון זלצמן שביט' בבעלותם של דודי חברון, גבי זלצמן ואסי שביט.
הרשת מייבאת לישראל את מותגי קונצרן האופנה האירופאי OUI GRUPPE, ומונה 20 סניפים בכל רחבי הארץ. תקציב הפרסום השנתי של הרשת צפוי לעמוד השנה על 2 מליון שקלים בטלויזיה ובדיגיטל. הקמפיין הראשון, תחת הסלוגן: European Style, יעלה בשבוע הקרוב ויכלול סרטוני טלויזיה, ופעילות בדיגיטל וברשתות החברתיות.
אורי לוי מנכ ל משותף ב'מיס לגוט': בשנים האחרונות, לאחר פתיחת מספר חנויות חדשות, הגדלת הפריסה הארצית, ומכירתו הבלעדית של המותג האירופאי המקורי והמוכר לקהל הישראלי, החלטנו להגדיל את התמיכה התקשורתית לרשת ולחדד את האופי האירופאי היוקרתי. אני שמח שבחרנו ב'חברון זלצמן שביט', שהביאו מחשבה מקורית ומרעננת עבור המותג והם פרטנר אמיתי .
גבי זלצמן, מבעלי 'חברון זלצמן שביט': אני שמח לצרף לשורותינו מותג אופנה איכותי כ'מיס לגוט'. אנחנו נהנים מאוד מהעבודה על המותג ומשיתוף הפעולה עם הלקוח, שאני מאמין שיוביל את הרשת לתוצאות בשורה התחתונה".
- הכי קריאייטיבים בישראל: משרד הפרסום באומן בר ריבנאי הוא הזוכה הגדול בתחרות הקקטוס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.מלי 11/05/2014 09:57הגב לתגובה זויש להם חנויות מקסימות, בגדים מיוחדים. אני לקוחה קבועה ומרוצה :-)
- 3.משרד מעולה. תענוג לעבוד איתו (ל"ת)מיקי 09/05/2014 19:00הגב לתגובה זו
- 2.08/05/2014 19:16הגב לתגובה זוזה לא התקשורת. זה המוצר.
- 1.ב׳צלחה (ל"ת)ליאת 08/05/2014 15:55הגב לתגובה זו
- תותחים !! (ל"ת)קרין 08/05/2014 20:59הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
