
שנה לאחר השינוי ב'עכבר העיר': האתר עבר מיתוג בהשקעה של כ-300 אלף ש'
שנה פחות שבוע מאז שנכנס איש הפרסום תמיר יולביץ' כשותף של קבוצת הארץ-TheMarker, ואתר עכבר העיר חשף היום (יום ד') את העיצוב והמיתוג החדש שלו. לאייס נודע כי במהלך הושקעו כ-300 אלף שקלים.
מלבד השינוי העיצובי, באתר החדש עמוד בית חדש ובו תכנים ממגוון ערוצי האתר, ערוץ רכילות חדש שאמור לתת פייט למדורי הרכילות המתחרים, מגזין סוף שבוע, מדריך מסעדות, ברים ואטרקציות - שמאפשר חיפוש, סינון, והתמצאות נוחה; שיתופי פעולה עם אפליקציות Askem ו-Hearmeout, ופיצ'ר חדש "מה מחפשים עכשיו" שמציג את רשימת החיפושים החמים באתר נכון לאותו הרגע.
'עכבר העיר' הוא הפורמט הדיגיטלי של עיתון 'עכבר העיר'
- 3.נעמי שמר 24/04/2014 18:35הגב לתגובה זוקחו 10 מעצבים מתכנתים ארטים קופירייטרים מנהל פרויקט פלצן ותקציבאית, תשלמו להם פי 2 ממה שהם רגילים להרוויח, תושיבו אותם חצי שנה לעבוד... ועדיין לא מגיעים ל300 אלף שקל. עבדו עליכם
- 2.כל הכבוד והמון בהצלחה, נראה ממש טוב. (ל"ת)יוני 24/04/2014 13:09הגב לתגובה זו
- 1.לוגו מכוער וילדותי (ל"ת)לא מעצב 24/04/2014 11:45הגב לתגובה זו