תמיר יולביץ'
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של תמיר יולביץ'

שנה לאחר השינוי ב'עכבר העיר': האתר עבר מיתוג בהשקעה של כ-300 אלף ש'

עם כניסתו של איש הפרסום תמיר יולביץ' כשותף של הארץ-TheMarker, החלו באתר להכין תכנית אסטרטגית, ששיאה - מיתוג מחדש ומדורים חדשים
אלכסנדר כץ | (3)

שנה פחות שבוע מאז שנכנס איש הפרסום תמיר יולביץ' כשותף של קבוצת הארץ-TheMarker, ואתר עכבר העיר חשף היום (יום ד') את העיצוב והמיתוג החדש שלו. לאייס נודע כי במהלך הושקעו כ-300 אלף שקלים.

מלבד השינוי העיצובי, באתר החדש עמוד בית חדש ובו תכנים ממגוון ערוצי האתר, ערוץ רכילות חדש שאמור לתת פייט למדורי הרכילות המתחרים, מגזין סוף שבוע, מדריך מסעדות, ברים ואטרקציות - שמאפשר חיפוש, סינון, והתמצאות נוחה; שיתופי פעולה עם אפליקציות Askem ו-Hearmeout, ופיצ'ר חדש "מה מחפשים עכשיו" שמציג את רשימת החיפושים החמים באתר נכון לאותו הרגע.

'עכבר העיר' הוא הפורמט הדיגיטלי של עיתון 'עכבר העיר' שנסגר בחודש מארס שעבר. חודש לאחר מכן הושלמה כניסתו של יולביץ', כשהחל להחזיק 40% ממנו. שאר 60% נותרו בידי קבוצת הארץ-TheMarker, שנתנה ליולביץ' את המושכות להוביל את 'העכבר'.

בחצי השנה האחרונה גובשה תכנית אסטרטגית לשינוי מהותי באתר, ובניסיון להביא אותו לרווח. הלוגו הישן שונה, והאתר זכה לצורה גרפית שונה, לצד שינויים גם בתחום התוכן. על פי הערכות, באתר גולשים כ-100 אלף איש ביום. על פי נתוני הוועדה למדרוג באינטרנט, שהתפרקה בקיץ הקודם, גלשו בו מדי חודש כ-400-500 אלף איש.

"מטרת מהלך המיתוג היא למצב את 'עכבר העיר' כמותג תוכן דיגיטלי המחובר להרגלי צריכת התוכן החדשים וכבחירה הראשונה של צרכני התרבות והפנאי בישראל", מסר אייל ברילנט, מנכ"ל 'עכבר העיר'. "עבדנו קשה בחודשים האחרונים כדי לייצר מוצר מדויק ואיכותי. בשבועות הקרובים נמשיך ונשיק מגוון מוצרים על מנת להשיג בידול וחדשנות ולהעמיק את המובילות של העכבר בעולמות התוכן הרלוונטיים".

עורכת 'העכבר' טל לוין, הוסיפה כי "עולם התרבות והבילוי הוא לא רק עולם של נתונים, תאריכים, שמות ומחירים, אלא קודם כל של סיפורים על אנשים, מקומות וחוויות. השינוי שעובר העכבר עוסק הן בשיפור ושכלול המדריך, והן בחיבור בין האנשים שעושים תרבות לאלה שצורכים אותה, דרך שיח חי, דינמי, ביקורתי ולא קונבנציונלי. זהו שיאו של תהליך שיאפשר לגולשים ליהנות יותר, לדעת יותר, להיות תמיד מעודכנים ולקבל את ההמלצות הנכונות עבורם".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    נעמי שמר 24/04/2014 18:35
    הגב לתגובה זו
    קחו 10 מעצבים מתכנתים ארטים קופירייטרים מנהל פרויקט פלצן ותקציבאית, תשלמו להם פי 2 ממה שהם רגילים להרוויח, תושיבו אותם חצי שנה לעבוד... ועדיין לא מגיעים ל300 אלף שקל. עבדו עליכם
  • 2.
    כל הכבוד והמון בהצלחה, נראה ממש טוב. (ל"ת)
    יוני 24/04/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לוגו מכוער וילדותי (ל"ת)
    לא מעצב 24/04/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״