ריצ'י הנטר ריצ'י האנטר
צילום: יח"צ

בצד של הטובים: מקום 15 בדירוג העולמי בפרסום - למקאן עבור "אחריות חברתית"

דו"ח שנתי של ארגון ACT Responsible שמאגד משרדי פרסום לטובת פרסום שמעודד התנהגות חברתית אחראית, מדרג את מקאן במקום ה-15 הבינלאומי
משה בנימין |
נושאים בכתבה מקאן אריקסון

דו"ח שנתי של ארגון ACT Responsible מדרג את משרד הפרסום מקאן אריקסון ישראל במקום ה-15 מבין 20 המשרדים המובילים בעולם בפרסום למען אחריות חברתית. ACT Responsible או בשמו המלא Advertising Community Together הוא ארגון שחברים בו משרדי פרסום סביב מטרה משותפת - לעודד את אזרחי העולם לנהוג באחריות חברתית, בעזרת פרסום.

הדו"ח שפורסם לפני מספר ימים, בשיתוף ה-Gunn Report (דו"ח שמסכם את כל זוכי תחרויות הפרסום מסביב לעולם לרשימה אחת משוכללת) נקרא Good Report ומדרג את מהלכי הפרסום הטובים בעולם שעוסקים בנושאי האחריות החברתית.

למרות שעל פי רשימותינו המהלך מתועד ל-2012, במסגרת דו"ח ה-Good Report דורג קמפיין הטיימליין של משרד הפרסום מקאן אריקסון במקום ה-7 ברשימת 30 המהלכים הטובים בעולם ב-2013. ברשימת 20 סוכנויות הפרסום המובילות בעולם דורג מקאן ישראל במקום ה-15 המכובד. רשת מקאן העולמית דורגה במקום הראשון מבין רשתות הפרסום בעולם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה