
בצד של הטובים: מקום 15 בדירוג העולמי בפרסום - למקאן עבור "אחריות חברתית"
דו"ח שנתי של ארגון ACT Responsible מדרג את משרד הפרסום מקאן אריקסון ישראל במקום ה-15 מבין 20 המשרדים המובילים בעולם בפרסום למען אחריות חברתית. ACT Responsible או בשמו המלא Advertising Community Together הוא ארגון שחברים בו משרדי פרסום סביב מטרה משותפת - לעודד את אזרחי העולם לנהוג באחריות חברתית, בעזרת פרסום.
הדו"ח שפורסם לפני מספר ימים, בשיתוף ה-Gunn Report (דו"ח שמסכם את כל זוכי תחרויות הפרסום מסביב לעולם לרשימה אחת משוכללת) נקרא
למרות שעל פי רשימותינו המהלך מתועד ל-2012, במסגרת דו"ח ה-Good Report דורג קמפיין הטיימליין של משרד הפרסום מקאן אריקסון במקום ה-7 ברשימת 30 המהלכים הטובים בעולם ב-2013. ברשימת 20 סוכנויות הפרסום המובילות בעולם דורג מקאן ישראל במקום ה-15 המכובד. רשת מקאן העולמית דורגה במקום הראשון מבין רשתות הפרסום בעולם.