
צילום: צילום מסך מתוך הפרסומת
TV
הונדה קוראת לצעירים לא לנהוג ולסמס: יצאה בסרטון שמדבר בשפה שהם מבינים
יצרנית הרכב תרמה את חלקה לחודש הגברת המודעות לנהיגה זהירה המצוין באפריל. סרטון הפרסומת שהעלתה מצליח לדייק בפנייה לקהל היעד הצעיר
חודש אפריל מצוין בעולם כחודש הגברת המודעות לנהיגה זהירה וחברות רבות תרמו את חלקן בנושא, מיצרניות רכב ועד לגופים ממשלתיים.
הסרטון של יצרנית הרכב 'הונדה' פונה לקהל היעד של נהגים ונהגות צעירות ומדבר אליהם בשפה שהם מבינים: סמסמים ואמוטיקונים - אותם סמלי פרצופונים המשמשים להבעת רגשות כחלק מהודעות טקסט.
- 1.ראשוני ברמות (ל"ת)כל כך בנאלי שזה מביך 17/04/2014 17:20הגב לתגובה זו