יח"צנו לאן// גלגלו אירוע: על חנוכת חנות הפופ-אפ של Adika - והאורח מוטי רייף
חנות הפופ-אפ החדשה של אתר השופינג Adika, נחנכה בשבוע שעבר, והצליחה למשוך לא מעט סלבס, וגם כאלה שחושבים שהם כאלה. במתחם התחנה התקבצו מאות אנשים, כדי לחגוג עם הבעלים של האתר דדי שוורצברג ועדי רונן, וכדי להציץ לקולקציית הקיץ ולקבל גישה לפריטים שיד אדם רגילה אינה משגת.
כשברקע הדי ג'י פונגי, נהנו המוזמנים משלל הנחות סלבס ושוברי קנייה, כאשר היח"צ עשה הכל כדי שמי שאינם יחידי סגולה, לא יצליחו לדעת מה גובה המתנות. פייר? מבאס... אגב, הבסט-פרינד בר רפאלי לא נכחה באירוע.
בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצנים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].
נעים להכיר
יפעת סוכליצקי, סמנכ"לית בשלמור תקשורת, מנהלת הלקוחות לירון תמיר, ומפיקת האופנה נועה קדם, מטפלות בתיק החדש שנמצא בידי המשרד רק 3 שבועות.
אירינה שלמור, דדי שוורצברג מבעלי Adika ויפעת סוכליצקי (צילום: אלי דסה)
חנות פופ אפ (צילום: סיגל נפתלי קסל)
הבוסים הגיע?
בלי חופשת חו"ל, ללא חופשת מחלה - אירנה שלמור התייצבה לאירוע, ונעלמה בהמון הרב שגדש את המקום.
הסלבס הגיעו?
כוכב השבוע שעבר, המפיק מוטי רייף, היה האטרקציה. בנוסף התייצבו אנה ארונוב, לירן כוהנר, עינת ארליך, שירלי בוגנים, שביט ויזל, נטלי דדון ובן זוגה רותם כהן, סנדרה רינגלר, אלין לוי, דנה גרוצקי, דון לני גבאי, מור סילבר, עמית פרקש, שיר מורנו, ליאור כהן, אליענה תדהר, שירן סנדל, מאיה קרמר, שי-לי שינדלר, גילי סער, דניאלה פיק, סופי טייב, נסטיה ליסנסקי וגלעד קינן.
לירן כוהנר (צילום: סיגל נפתלי קסל)
דניאלה פיק (צילום: סיגל נפתלי קסל)
דון לני גבאי (צילום: סיגל נפתלי קסל)
שביט ויזל (צילום: סיגל נפתלי קסל)
עינת ארליך (צילום: סיגל נפתלי קסל)
מסיבת עיתונאים?
אמנם לא כמו באירוע עם אייל גולן
ובגזרת הכתבים, התייצבה כרגיל סיגל אברטמן מ'ישראל היום', ולצידה קרן נתנזון מ-ynet, רוני ודנאי מוואלה, הילה יחימוביץ מ-Fashion Forward, נועה שלונסקי - עורכת התכנית 'סטייל', ופלורה צפובסקי.
אירנה שלמור וקרן נתנזון (צילום: סיגל נפתלי קסל)
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
רונית מטיאס (צילום: סיגל נפתלי קסל)
דדי שוורצברג ועדי רונן (צילום: סיגל נפתלי קסל)
בלוגרים: רעידת אדמה בעולם הבלוגים, כאשר לאירוע הגיעה רונית, רק אחת מצמד האחיות מטיאס. "היא אולי תגיע, אבל אני באתי עם חברות", ניסתה רונית להסביר. ומי עוד הגיע? מיכל עזר, ספי ארליך, מיראל דושינסקי, יאנה חיטוביץ ו-ורד הורן.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
ובגזרת הסטיילינג: אלונה רחמים, שירן קידר, אלעד זר, רחלי סיני, עינת רוזן ושרון ניסן.
ביזנס אנד פלז'ר
משפחת אלוביץ' - אורנה, אור ורז, הגיעו לפרגן לבעלי האתר דידי שוורצברג ועדי רונן.
מוטי רייף (צילום: סיגל נפתלי קסל)
שיא האירוע
מוטי רייף על תקן אייל גולן באירוע 'סקופ': עם הגעתו של רייף, התנפלו עליו כל צוותי התקשורת וביקשו את תגובתו לפרשת "הסמים והמפורסמים". רייף אף ביקש מהצלמת ענת מוסברג לחדול מלצלם אותו.
היה צפוף?
400 איש נהרו לביתן 20 במתחם התחנה.
בון אפטיט
בורקסים, עלי גפן, בוטנים, עגבניות שרי ותותים. ובאלכוהול? יין אדום ולבן.
והיה גם אוכל (צילום: סיגל נפתלי קסל)
ועוד אוכל (צילום: סיגל נפתלי קסל)
שיר מורנו (צילום: סיגל נפתלי קסל)
שירלי בוגנים (צילום: אלי דסה)
אנה ארונוב (צילום: סיגל נפתלי קסל)
גלעד קינן (צילום: סיגל נפתלי קסל)
דנה גרוצקי (צילום: סיגל נפתלי קסל)
סופי טייב (צילום: סיגל נפתלי קסל)
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
שי לי שינדלר (צילום: סיגל נפתלי קסל)
סנדרה רינגלר (צילום: אלי דסה)
- 2.בגדים יקרים מדי (ל"ת)דנה 15/04/2014 11:20הגב לתגובה זו
- 1.עבודה יפה בנות , תרימו (ל"ת)שלומי 14/04/2014 16:08הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
