DELETE
צילום: דביר כחלון
רייטינג

ערוץ 10 במהלך מוצלח: 16.2% לגמר 'זוג מנצח VIP', שניצח חלקית את ערוץ 2

הגמר שהוסט מיום ג' כדי לא להתמודד עם גמר משחקי השף, הפסיד למונית הכסף עם בר רפאלי שרשמה 22.1%, וניצח את הסרט על מנצחת מאסטר-שף
אלכסנדר כץ | (2)

עם ממוצע עונתי של 14.5%, בערוץ 10 יכולים להיות מרוצים מזוג מנצח, שהגמר אמש (יום ד') בו ניצחו ג'קי וישראל אזולאי, הניב 16.2% עם פיק של 19.5%. גם המהלך להעביר את התכנית מיום שלישי, ולא להתמודד ראש בראש בגמר משחקי השף של 'רשת', הוכיח את עצמו, חלקית בכל אופן.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מונית הכסף (קשת, ערוץ 2), בפרק מיוחד עם בר רפאלי וציון ברוך, קיבלה ברצועת הפריים-טיים הראשונה 22.1%, ואילו לאחר מכן הסרט על נוף, המנצחת של מאסטר-שף (קשת, ערוץ 2) רשם 13.4%, והפסיד ל'זוג מנצח'.

משחק רבע גמר ליגת האלופות, בו הודחה ברצלונה על ידי אתלטיקו מדריד (ערוץ הספורט), הניב אמש 7.7%.

'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 11.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-9.7%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 9.2%, ו'ראש בראש' (קשת, ערוץ 2) 5.7%.

לוהט בלילה: 'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 5.8% וניצחה את 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.1%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.6%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 7.4%. 'הסולטאן' (ערוץ 9) עם 2.8%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.9%, מול 'חדשות 10' עם 10.6% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 5.9%. 'חדשות 20:00' (ערוץ 9) קיבלה 2%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מונית כסף בלי פרסומו 10/04/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    במאקו 2 רצוף וגם בוואלה, אבל נתונים וסיפוק הסחורה אין. בר רפאלי וציון ברוך הם יחצות רכילאית תקשורתית גרידא, תבדקו נתונים הם לא מספקים הם הסחורה במיוחד ציון הדוחה, למרות כל נסיונות זונת התשומת לב ויחצ שיקרי. אפילו את הפרסומת בטלויזיה מעבירה ערוץ והשיטה היחידה היא הפצצה בכמות שידור הפרסומת כסף ונסיון לגניבת דעת. בר יכולה להגיד תודה שהיא רחוקה,, התדמית שלה רק השתפרה.
  • 1.
    מונית הכסף בלי פרסומות (ל"ת)
    לא ראיתי 10/04/2014 09:42
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.