ערוץ 10 במהלך מוצלח: 16.2% לגמר 'זוג מנצח VIP', שניצח חלקית את ערוץ 2
עם ממוצע עונתי של 14.5%, בערוץ 10 יכולים להיות מרוצים מזוג מנצח, שהגמר אמש (יום ד') בו ניצחו ג'קי וישראל אזולאי, הניב 16.2% עם פיק של 19.5%. גם המהלך להעביר את התכנית מיום שלישי, ולא להתמודד ראש בראש בגמר משחקי השף של 'רשת', הוכיח את עצמו, חלקית בכל אופן.
על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מונית הכסף (קשת, ערוץ 2), בפרק מיוחד עם בר רפאלי וציון ברוך, קיבלה ברצועת הפריים-טיים הראשונה 22.1%, ואילו לאחר מכן הסרט על נוף, המנצחת של מאסטר-שף (קשת, ערוץ 2) רשם 13.4%, והפסיד ל'זוג מנצח'.
משחק רבע גמר ליגת האלופות, בו הודחה ברצלונה על ידי אתלטיקו מדריד (ערוץ הספורט), הניב אמש 7.7%.
'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 11.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-9.7%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 9.2%, ו'ראש בראש' (קשת, ערוץ 2) 5.7%.
לוהט בלילה: 'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 5.8% וניצחה את 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.1%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.6%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 7.4%. 'הסולטאן' (ערוץ 9) עם 2.8%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.9%, מול 'חדשות 10' עם 10.6% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 5.9%. 'חדשות 20:00' (ערוץ 9) קיבלה 2%.
- 2.מונית כסף בלי פרסומו 10/04/2014 10:46הגב לתגובה זובמאקו 2 רצוף וגם בוואלה, אבל נתונים וסיפוק הסחורה אין. בר רפאלי וציון ברוך הם יחצות רכילאית תקשורתית גרידא, תבדקו נתונים הם לא מספקים הם הסחורה במיוחד ציון הדוחה, למרות כל נסיונות זונת התשומת לב ויחצ שיקרי. אפילו את הפרסומת בטלויזיה מעבירה ערוץ והשיטה היחידה היא הפצצה בכמות שידור הפרסומת כסף ונסיון לגניבת דעת. בר יכולה להגיד תודה שהיא רחוקה,, התדמית שלה רק השתפרה.
- 1.מונית הכסף בלי פרסומות (ל"ת)לא ראיתי 10/04/2014 09:42הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.06% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.06% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
