ערוץ 10 במהלך מוצלח: 16.2% לגמר 'זוג מנצח VIP', שניצח חלקית את ערוץ 2
עם ממוצע עונתי של 14.5%, בערוץ 10 יכולים להיות מרוצים מזוג מנצח, שהגמר אמש (יום ד') בו ניצחו ג'קי וישראל אזולאי, הניב 16.2% עם פיק של 19.5%. גם המהלך להעביר את התכנית מיום שלישי, ולא להתמודד ראש בראש בגמר משחקי השף של 'רשת', הוכיח את עצמו, חלקית בכל אופן.
על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מונית הכסף (קשת, ערוץ 2), בפרק מיוחד עם בר רפאלי וציון ברוך, קיבלה ברצועת הפריים-טיים הראשונה 22.1%, ואילו לאחר מכן הסרט על נוף, המנצחת של מאסטר-שף (קשת, ערוץ 2) רשם 13.4%, והפסיד ל'זוג מנצח'.
משחק רבע גמר ליגת האלופות, בו הודחה ברצלונה על ידי אתלטיקו מדריד (ערוץ הספורט), הניב אמש 7.7%.
'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 11.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-9.7%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 9.2%, ו'ראש בראש' (קשת, ערוץ 2) 5.7%.
לוהט בלילה: 'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 5.8% וניצחה את 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.1%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.6%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 7.4%. 'הסולטאן' (ערוץ 9) עם 2.8%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.9%, מול 'חדשות 10' עם 10.6% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 5.9%. 'חדשות 20:00' (ערוץ 9) קיבלה 2%.
- 2.מונית כסף בלי פרסומו 10/04/2014 10:46הגב לתגובה זובמאקו 2 רצוף וגם בוואלה, אבל נתונים וסיפוק הסחורה אין. בר רפאלי וציון ברוך הם יחצות רכילאית תקשורתית גרידא, תבדקו נתונים הם לא מספקים הם הסחורה במיוחד ציון הדוחה, למרות כל נסיונות זונת התשומת לב ויחצ שיקרי. אפילו את הפרסומת בטלויזיה מעבירה ערוץ והשיטה היחידה היא הפצצה בכמות שידור הפרסומת כסף ונסיון לגניבת דעת. בר יכולה להגיד תודה שהיא רחוקה,, התדמית שלה רק השתפרה.
- 1.מונית הכסף בלי פרסומות (ל"ת)לא ראיתי 10/04/2014 09:42הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
