המהלך של 'שיווק בתנועה': עיטוף קרונות הרכבת בפרסום ל"נימוסים והליכות"
מי שנוסע ברכבת, נחשף בתקופה האחרונה בעיטוף הקרונות בפרסומת ל"נימוסים והליכות". מדובר על מהלך שיווקי בו לקחה חלק חברת שיווק בתנועה שמטרתו הייתה להגביר את מודעות הציבור לשימוש תרבותי וכבוד הדדי בין הנוסעים. הפעילות כללה עיטוף של הקרונות - דבר שלא נעשה מזה שנים בעקבות נסיון מאכזב של הרכבת עם מדבקות קודמות מסוג אחר, מדבקות רצפה מיוחדות בתחנות הרכבת, מדבקות על הדרגנועים, וכן עיטוף פנימי של הקרונות.
אחד האלמנטים המובילים בשוק פרסום החוצות ונקודות המכירה, הוא ללא ספק המדבקות המופיעות במגוון צורות, כמודעה, פוסטר או כמעטפת לכלי תחבורה ועוד. מטבע הדברים, למדבקות השונות יש חסרון בולט שקשור לתהליך ההדבקה וההסרה שלהן, ולהשלכות הנובעות מכך לגבי המשטח אליו הן הוצמדו.
חברת 'שיווק בתנועה' מחזיקה בידיה פתרון ייחודי בשוק מדבקות הפרסום, המבוסס על מדבקות ללא דבק. מדבקות אלו ניתנות להצמדה על כל משטח ישר וחלק, וכן מאפשרות שימוש רב פעמי.
את המדבקות ניתן להסיר ולהדביק מספר רב של פעמים, ללא פגיעה במשטח ו/או סימני דבק, להבדיל ממדבקות הויניל שקיימות כיום בשוק הישראלי. מעבר לפשטות ולנוחות העבודה מדובר בפתרון חסכוני ויעיל. החברה מתמחה בתקשור נקודות מכירה, עיטוף משטחים, עיצוב סביבות עבודה, מיתוג קירות במשרדים ובתי עסקים ועוד.
החברה הוקמה לפני כ-4 שנים על ידי הבעלים והמנכ"ל רונן וצר. בתחילת היא שיווקה מדבקה המבוססת על חשמל סטטי, ולאחר מכן החלה לשווק את המדבקה הנוכחית. בנוסף לרונן וצר, משמשת מאיה יואלס כסמנכ"ל לקוחות פרטיים - חטיבה שכוללת מעצבי פנים, אדריכלים, מעצבי חלונות ראווה ומעצבי פנים, אורלי היימן שמשמשת כסמנכ"ל לקוחות עסקיים, הילית טל המנהלת את הסטודיו לעיצוב גרפי וברק עובדיה - סמנכ"ל תפעול שאחראי על הפתרונות הטכניים ללקוחות.
בין הלקוחות הבולטים של החברה נמנים: 'שירותי בריאות כללית', רשת 'קו אופ', 'סבון של פעם', 'קוקה קולה', 'אסם', 'רכבת ישראל', 'גלידות שטראוס', 'יוניליוור', 'טיב טעם', 'מגה', 'ישראייר', 'המשרד להגנת הסביבה' ועוד. בנוסף למפרסמים, החברה מעניקה שירות לספקי משנה כמו חברות הקד"מ המובילות. לקוח מעניין נוסף שנעזר בשירותי החברה, הם רכבי המירוץ מסדרות הפורמולה השונות, שכנהוג ממתגים את כלי הרכב במדבקות הספונסרים ונותני החסות.
הכתבה הוכנה בשיתוף '
- 2.אזרח מרוצה 07/04/2014 23:10הגב לתגובה זוולא אכפת לי שזה קמפיין. אם הם פועלים ללמד את הישראלים לצעוד במדרגות בצד ימין ולהמתין עד שנוסעי הרכבת יסיימו לרדת, מבחינתי זה אחלה.
- 1.(ל"ת)כתבת תדמית? 07/04/2014 17:21הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
