המהלך של 'שיווק בתנועה': עיטוף קרונות הרכבת בפרסום ל"נימוסים והליכות"

החברה מייבאת לישראל מדבקות ייחודיות ללא דבק, שניתנות לשימוש רב פעמי ללא פגיעה במשטח, ומתאימות לפרסום בנקודות מכירה, חוצות ועוד
שירות אייס | (2)

מי שנוסע ברכבת, נחשף בתקופה האחרונה בעיטוף הקרונות בפרסומת ל"נימוסים והליכות". מדובר על מהלך שיווקי בו לקחה חלק חברת שיווק בתנועה שמטרתו הייתה להגביר את מודעות הציבור לשימוש תרבותי וכבוד הדדי בין הנוסעים. הפעילות כללה עיטוף של הקרונות - דבר שלא נעשה מזה שנים בעקבות נסיון מאכזב של הרכבת עם מדבקות קודמות מסוג אחר, מדבקות רצפה מיוחדות בתחנות הרכבת, מדבקות על הדרגנועים, וכן עיטוף פנימי של הקרונות.

אחד האלמנטים המובילים בשוק פרסום החוצות ונקודות המכירה, הוא ללא ספק המדבקות המופיעות במגוון צורות, כמודעה, פוסטר או כמעטפת לכלי תחבורה ועוד. מטבע הדברים, למדבקות השונות יש חסרון בולט שקשור לתהליך ההדבקה וההסרה שלהן, ולהשלכות הנובעות מכך לגבי המשטח אליו הן הוצמדו.

חברת 'שיווק בתנועה' מחזיקה בידיה פתרון ייחודי בשוק מדבקות הפרסום, המבוסס על מדבקות ללא דבק. מדבקות אלו ניתנות להצמדה על כל משטח ישר וחלק, וכן מאפשרות שימוש רב פעמי.

את המדבקות ניתן להסיר ולהדביק מספר רב של פעמים, ללא פגיעה במשטח ו/או סימני דבק, להבדיל ממדבקות הויניל שקיימות כיום בשוק הישראלי. מעבר לפשטות ולנוחות העבודה מדובר בפתרון חסכוני ויעיל. החברה מתמחה בתקשור נקודות מכירה, עיטוף משטחים, עיצוב סביבות עבודה, מיתוג קירות במשרדים ובתי עסקים ועוד.

החברה הוקמה לפני כ-4 שנים על ידי הבעלים והמנכ"ל רונן וצר. בתחילת היא שיווקה מדבקה המבוססת על חשמל סטטי, ולאחר מכן החלה לשווק את המדבקה הנוכחית. בנוסף לרונן וצר, משמשת מאיה יואלס כסמנכ"ל לקוחות פרטיים - חטיבה שכוללת מעצבי פנים, אדריכלים, מעצבי חלונות ראווה ומעצבי פנים, אורלי היימן שמשמשת כסמנכ"ל לקוחות עסקיים, הילית טל המנהלת את הסטודיו לעיצוב גרפי וברק עובדיה - סמנכ"ל תפעול שאחראי על הפתרונות הטכניים ללקוחות.

בין הלקוחות הבולטים של החברה נמנים: 'שירותי בריאות כללית', רשת 'קו אופ', 'סבון של פעם', 'קוקה קולה', 'אסם', 'רכבת ישראל', 'גלידות שטראוס', 'יוניליוור', 'טיב טעם', 'מגה', 'ישראייר', 'המשרד להגנת הסביבה' ועוד. בנוסף למפרסמים, החברה מעניקה שירות לספקי משנה כמו חברות הקד"מ המובילות. לקוח מעניין נוסף שנעזר בשירותי החברה, הם רכבי המירוץ מסדרות הפורמולה השונות, שכנהוג ממתגים את כלי הרכב במדבקות הספונסרים ונותני החסות.

הכתבה הוכנה בשיתוף 'שיווק בתנועה'

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אזרח מרוצה 07/04/2014 23:10
    הגב לתגובה זו
    ולא אכפת לי שזה קמפיין. אם הם פועלים ללמד את הישראלים לצעוד במדרגות בצד ימין ולהמתין עד שנוסעי הרכבת יסיימו לרדת, מבחינתי זה אחלה.
  • 1.
    (ל"ת)
    כתבת תדמית? 07/04/2014 17:21
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.