לירון בן יעקב מצטרף ל-GNS Digital: ימונה למנהל קריאייטיב תחת רועי גפן
GNS Digital, זרוע האינטראקטיב של משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב מצרפת לשורותיה את לירון בן יעקב שימונה למנהל קריאייטיב דיגיטל.
בן יעקב החל את דרכו בענף הפרסום לפני כ-6 שנים. התחנה הראשונה שלו היתה בשלמור אבנון עמיחי/y&r interactive ובמסגרת זו הוא היה שותף למהלכים כמו "מודעה מבוססת מקום" ל'קפה ג'ו', SABON Google street view וקמפיין "נשים למכירה" עבור עצו"מ, שזכה בפרסים בינלאומיים.
מ-y&r המשיך בן יעקב להתמחות בתחום המובייל, ושימש כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום למובייל Moblin. כעת לאחר כשנה וחצי במשרד הפרסום LEAD הוא מגיע ל GNS Digital בו ינהל את מחלקת הקריאייטיב דיגיטל תחת רועי גפן, מנכ"ל המשרד.
לדברי בן יעקב: "במהלך שנותיי בתעשייה צברתי ניסיון עשיר ומקיף בעולמות הדיגיטל, מובייל ואופליין ולמדתי המון מאנשים מוכשרים, ביניהם רועי כהן ושגיא בלומברג. אני מודה לכל אותם אנשים ומתרגש להתחיל בגליקמן נטלר סמסונוב, זה מרגיש לכולנו כמו הרגע הנכון במקום הנכון".
רועי גפן, מנכ"ל המשרד אמר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של לירון למערך הקריאייטיב הדיגיטלי במשרד. גם השנה נמשיך לשים דגש על מהלכי "אפקטיב-קריאייטיב", תוך חשיבה נכונה על כל ערוצי המדיה הדיגיטליים הנכונים והיעילים עבור לקוחותינו".
- 9.איך זה לעבוד מתחת לתחת? (ל"ת)X 07/04/2014 14:31הגב לתגובה זו
- 8.Gil 07/04/2014 07:49הגב לתגובה זוGood luck
- 7.בהצלחה! (ל"ת)עמרי 06/04/2014 18:12הגב לתגובה זו
- 6.זה בטוח עדיף על המועמדת השנייה שריאיינו שם.. (ל"ת)ליעד קליין מברוקנר 06/04/2014 17:36הגב לתגובה זו
- 5.בטוח יותר טוב מהמועמדת הנוספת שריאינתם.. (ל"ת)ליעד קליין 06/04/2014 17:29הגב לתגובה זו
- 4.בהצלחה (ל"ת)ר 06/04/2014 16:31הגב לתגובה זו
- 3.06/04/2014 15:44הגב לתגובה זואנשים בתעשיה אוהבים להשתמש במילים מפוצצות שאין בתוכן כלום. שמעתם פעם על משרד שמתמחה ב"קריאייטיב נון-אפקטיב"?
- 2.כריך מוכשר מאד!! (ל"ת)ג 06/04/2014 15:34הגב לתגובה זו
- 1.גרופית 06/04/2014 14:50הגב לתגובה זוכל הכבוד!! שיחקו אותה gns digital!!!

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.