הראשון של קשאני בברוקנר: פרסומת Twentyfourseven תקושר ל-Shazam
המינוי של דן קשאני לסמנכ"ל הדיגיטל החדש בברוקנר נטע יער נכנס לפועל רשמית עם מהלך דיגיטלי למותג האופנה Twentyfourseven. הערב תעלה לאוויר פרסומת חדשה לרשת האופנה, שצולמה במיאמי, וזו תציג לראשונה (עד כמה שזה מפתיע) שיתוף פעולה עם אפליקציית זיהוי השירים הפופלארית Shazam.
בזמן שהפרסומת תשודר בטלוויזיה, כל מי שיש לו Shazam יוכל להשתמש באפליקציה ותוך כדי זיהוי השיר יוכל להגיע ישירות למיניסייט מיוחד שנבנה יחד עם Twentyfourseven.
הסרטון שיעלה הערב לשידור
כזכור, בתחילת השנה הצטרף למשרד הפרסום יורם לוי, לשעבר מנהל הקריאייטיב הראשי ומשנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי, כשותף לצד טל ברוקנר ועפר יער. זאת, במקביל לפרישתו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, שבשנים האחרונות הותיר את המושכות בידי ברוקנר ויער.
קרדיטים
לקוח Twentyfourseven, מנהל קריאטיב ראשי של הקבוצה: רון קאהן, שיווק ויחסי ציבור: אפרת עזר מוסלי, חברת הפקה:פרדיסו, בית פוסט: פוסט אופיס, במאי: רועי רז, צלם: רומן לינסקי, משרד פרסום ברוקנר/נטע/יער, בעלים ומנהל קריאיטיב ראשי: עפר יער, מנהלת הפקה: אפרת אקר, מפיקה: סיון לשד, ארט דיירקטור: אוהד חן, קופירייטרית: ליעד קליין, סמנכ"ל דיגיטל: דן קשאני, סופרוויזרית: שיר הרמן, תקציבאית: ליאת בן ששון
- 10.רגע איפה יורם בקרדיטים? (ל"ת)בלש גשש 07/04/2014 11:34הגב לתגובה זו
- 9.יופי של מהלך (ל"ת)באומן 05/04/2014 20:18הגב לתגובה זו
- 8.לילח 04/04/2014 18:25הגב לתגובה זושום טריק שאזאם כזה או אחר בשקל, לא יעזור לפרסומת המשעממת הזו.
- 7.אילן 03/04/2014 23:20הגב לתגובה זומי שאין לו שזם לא יהנה מהאפליקציה הזו ומי שאין לו קיואר קוד לא יכול לפתוח קיו אר ועדיין יהנה מהמודעות שיש בהן קיו אר קוד
- 6.shsh 03/04/2014 22:36הגב לתגובה זואין כאן רעיון. יש טכניקה מעניינת אבל היא לא משרתת את המותג או את הסרט בשום צורה.
- 5.ירוסלב 03/04/2014 18:43הגב לתגובה זוטמטום!
- יש רק שתי מליון הורדות בארץ.. זה כלום (ל"ת)אחד שיודע 03/04/2014 21:49הגב לתגובה זו
- 4.קשאני י'תותח! (ל"ת)בן דוד 03/04/2014 17:50הגב לתגובה זו
- 3.יופי של עבודה! (ל"ת)א 03/04/2014 17:45הגב לתגובה זו
- 2.03/04/2014 17:34הגב לתגובה זוסתם להגיד ש"השתמשנו בשזאם" בפעילות שלנו...לא משרת כלום! חחחח
- 1.כל כך עלוב ומועתק (ל"ת)יוסי 03/04/2014 16:53הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
.jpg)