הראשון של קשאני בברוקנר: פרסומת Twentyfourseven תקושר ל-Shazam
המינוי של דן קשאני לסמנכ"ל הדיגיטל החדש בברוקנר נטע יער נכנס לפועל רשמית עם מהלך דיגיטלי למותג האופנה Twentyfourseven. הערב תעלה לאוויר פרסומת חדשה לרשת האופנה, שצולמה במיאמי, וזו תציג לראשונה (עד כמה שזה מפתיע) שיתוף פעולה עם אפליקציית זיהוי השירים הפופלארית Shazam.
בזמן שהפרסומת תשודר בטלוויזיה, כל מי שיש לו Shazam יוכל להשתמש באפליקציה ותוך כדי זיהוי השיר יוכל להגיע ישירות למיניסייט מיוחד שנבנה יחד עם Twentyfourseven.
הסרטון שיעלה הערב לשידור
כזכור, בתחילת השנה הצטרף למשרד הפרסום יורם לוי, לשעבר מנהל הקריאייטיב הראשי ומשנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי, כשותף לצד טל ברוקנר ועפר יער. זאת, במקביל לפרישתו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, שבשנים האחרונות הותיר את המושכות בידי ברוקנר ויער.
קרדיטים
לקוח Twentyfourseven, מנהל קריאטיב ראשי של הקבוצה: רון קאהן, שיווק ויחסי ציבור: אפרת עזר מוסלי, חברת הפקה:פרדיסו, בית פוסט: פוסט אופיס, במאי: רועי רז, צלם: רומן לינסקי, משרד פרסום ברוקנר/נטע/יער, בעלים ומנהל קריאיטיב ראשי: עפר יער, מנהלת הפקה: אפרת אקר, מפיקה: סיון לשד, ארט דיירקטור: אוהד חן, קופירייטרית: ליעד קליין, סמנכ"ל דיגיטל: דן קשאני, סופרוויזרית: שיר הרמן, תקציבאית: ליאת בן ששון
- 10.רגע איפה יורם בקרדיטים? (ל"ת)בלש גשש 07/04/2014 11:34הגב לתגובה זו
- 9.יופי של מהלך (ל"ת)באומן 05/04/2014 20:18הגב לתגובה זו
- 8.לילח 04/04/2014 18:25הגב לתגובה זושום טריק שאזאם כזה או אחר בשקל, לא יעזור לפרסומת המשעממת הזו.
- 7.אילן 03/04/2014 23:20הגב לתגובה זומי שאין לו שזם לא יהנה מהאפליקציה הזו ומי שאין לו קיואר קוד לא יכול לפתוח קיו אר ועדיין יהנה מהמודעות שיש בהן קיו אר קוד
- 6.shsh 03/04/2014 22:36הגב לתגובה זואין כאן רעיון. יש טכניקה מעניינת אבל היא לא משרתת את המותג או את הסרט בשום צורה.
- 5.ירוסלב 03/04/2014 18:43הגב לתגובה זוטמטום!
- יש רק שתי מליון הורדות בארץ.. זה כלום (ל"ת)אחד שיודע 03/04/2014 21:49הגב לתגובה זו
- 4.קשאני י'תותח! (ל"ת)בן דוד 03/04/2014 17:50הגב לתגובה זו
- 3.יופי של עבודה! (ל"ת)א 03/04/2014 17:45הגב לתגובה זו
- 2.03/04/2014 17:34הגב לתגובה זוסתם להגיד ש"השתמשנו בשזאם" בפעילות שלנו...לא משרת כלום! חחחח
- 1.כל כך עלוב ומועתק (ל"ת)יוסי 03/04/2014 16:53הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
