הראשון של קשאני בברוקנר: פרסומת Twentyfourseven תקושר ל-Shazam
המינוי של דן קשאני לסמנכ"ל הדיגיטל החדש בברוקנר נטע יער נכנס לפועל רשמית עם מהלך דיגיטלי למותג האופנה Twentyfourseven. הערב תעלה לאוויר פרסומת חדשה לרשת האופנה, שצולמה במיאמי, וזו תציג לראשונה (עד כמה שזה מפתיע) שיתוף פעולה עם אפליקציית זיהוי השירים הפופלארית Shazam.
בזמן שהפרסומת תשודר בטלוויזיה, כל מי שיש לו Shazam יוכל להשתמש באפליקציה ותוך כדי זיהוי השיר יוכל להגיע ישירות למיניסייט מיוחד שנבנה יחד עם Twentyfourseven.
הסרטון שיעלה הערב לשידור
כזכור, בתחילת השנה הצטרף למשרד הפרסום יורם לוי, לשעבר מנהל הקריאייטיב הראשי ומשנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי, כשותף לצד טל ברוקנר ועפר יער. זאת, במקביל לפרישתו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, שבשנים האחרונות הותיר את המושכות בידי ברוקנר ויער.
קרדיטים
לקוח Twentyfourseven, מנהל קריאטיב ראשי של הקבוצה: רון קאהן, שיווק ויחסי ציבור: אפרת עזר מוסלי, חברת הפקה:פרדיסו, בית פוסט: פוסט אופיס, במאי: רועי רז, צלם: רומן לינסקי, משרד פרסום ברוקנר/נטע/יער, בעלים ומנהל קריאיטיב ראשי: עפר יער, מנהלת הפקה: אפרת אקר, מפיקה: סיון לשד, ארט דיירקטור: אוהד חן, קופירייטרית: ליעד קליין, סמנכ"ל דיגיטל: דן קשאני, סופרוויזרית: שיר הרמן, תקציבאית: ליאת בן ששון
- 10.רגע איפה יורם בקרדיטים? (ל"ת)בלש גשש 07/04/2014 11:34הגב לתגובה זו
- 9.יופי של מהלך (ל"ת)באומן 05/04/2014 20:18הגב לתגובה זו
- 8.לילח 04/04/2014 18:25הגב לתגובה זושום טריק שאזאם כזה או אחר בשקל, לא יעזור לפרסומת המשעממת הזו.
- 7.אילן 03/04/2014 23:20הגב לתגובה זומי שאין לו שזם לא יהנה מהאפליקציה הזו ומי שאין לו קיואר קוד לא יכול לפתוח קיו אר ועדיין יהנה מהמודעות שיש בהן קיו אר קוד
- 6.shsh 03/04/2014 22:36הגב לתגובה זואין כאן רעיון. יש טכניקה מעניינת אבל היא לא משרתת את המותג או את הסרט בשום צורה.
- 5.ירוסלב 03/04/2014 18:43הגב לתגובה זוטמטום!
- יש רק שתי מליון הורדות בארץ.. זה כלום (ל"ת)אחד שיודע 03/04/2014 21:49הגב לתגובה זו
- 4.קשאני י'תותח! (ל"ת)בן דוד 03/04/2014 17:50הגב לתגובה זו
- 3.יופי של עבודה! (ל"ת)א 03/04/2014 17:45הגב לתגובה זו
- 2.03/04/2014 17:34הגב לתגובה זוסתם להגיד ש"השתמשנו בשזאם" בפעילות שלנו...לא משרת כלום! חחחח
- 1.כל כך עלוב ומועתק (ל"ת)יוסי 03/04/2014 16:53הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.