הראשון של קשאני בברוקנר: פרסומת Twentyfourseven תקושר ל-Shazam
המינוי של דן קשאני לסמנכ"ל הדיגיטל החדש בברוקנר נטע יער נכנס לפועל רשמית עם מהלך דיגיטלי למותג האופנה Twentyfourseven. הערב תעלה לאוויר פרסומת חדשה לרשת האופנה, שצולמה במיאמי, וזו תציג לראשונה (עד כמה שזה מפתיע) שיתוף פעולה עם אפליקציית זיהוי השירים הפופלארית Shazam.
בזמן שהפרסומת תשודר בטלוויזיה, כל מי שיש לו Shazam יוכל להשתמש באפליקציה ותוך כדי זיהוי השיר יוכל להגיע ישירות למיניסייט מיוחד שנבנה יחד עם Twentyfourseven.
- 10.רגע איפה יורם בקרדיטים? (ל"ת)בלש גשש 07/04/2014 11:34הגב לתגובה זו
- 9.יופי של מהלך (ל"ת)באומן 05/04/2014 20:18הגב לתגובה זו
- 8.לילח 04/04/2014 18:25הגב לתגובה זושום טריק שאזאם כזה או אחר בשקל, לא יעזור לפרסומת המשעממת הזו.
- 7.אילן 03/04/2014 23:20הגב לתגובה זומי שאין לו שזם לא יהנה מהאפליקציה הזו ומי שאין לו קיואר קוד לא יכול לפתוח קיו אר ועדיין יהנה מהמודעות שיש בהן קיו אר קוד
- 6.shsh 03/04/2014 22:36הגב לתגובה זואין כאן רעיון. יש טכניקה מעניינת אבל היא לא משרתת את המותג או את הסרט בשום צורה.
- 5.ירוסלב 03/04/2014 18:43הגב לתגובה זוטמטום!
- יש רק שתי מליון הורדות בארץ.. זה כלום (ל"ת)אחד שיודע 03/04/2014 21:49הגב לתגובה זו
- 4.קשאני י'תותח! (ל"ת)בן דוד 03/04/2014 17:50הגב לתגובה זו
- 3.יופי של עבודה! (ל"ת)א 03/04/2014 17:45הגב לתגובה זו
- 2.03/04/2014 17:34הגב לתגובה זוסתם להגיד ש"השתמשנו בשזאם" בפעילות שלנו...לא משרת כלום! חחחח
- 1.כל כך עלוב ומועתק (ל"ת)יוסי 03/04/2014 16:53הגב לתגובה זו