חצי שנה לאחר שסיים את דרכו ב-y&r: גיא וינברגר מצטרף לשטרית מדיה גרופ
חצי שנה לאחר שסיים את דרכו במשרד הפרסום y&r ישראל, בו שימש בתפקיד המשנה למנכ"ל ומנהל האסטרטגיה הראשי, הפרסומאי גיא וינברגר נוחת בתחנה החדשה שלו בענף הפרסום - שטרית מדיה גרופ.
מאז שסיים את דרכו ב-y&r ישראל, שימש וינברגר כיועץ פרסום חיצוני למספר חברות וגופי פרסום. במסגרת זו הוא סיפק לשטרית מדיה גרופ שירותים שכאלו על בסיס ייעוץ חיצוני. שיתוף הפעולה בין וינברגר למשרד הכין את הקרקע למגעים בינו לבין רותי שטרית בעלת משר הפרסום שמפעיל גם מחלקת יחסי ציבור. לבסוף מגעים אלו הבשילו לכדי צירופו למשרד כשותף שיחזיק ב-10% מהמניות.
במהלך דרכו בענף הספיק וינברגר לעבור גם במקאן אריקסון וזרמון גולדמן, בו רשם את שנותיו היפות, כמנכ"ל המשרד לצד הבעלים אילון זרמון והדר גולדמן, בתקופה בה המשרד שגשג וכיכב בכותרות.
סיום דרכו ב-y&r ישראל היה על רקע העובדה שבשורה התחתונה, אדם אבנון וגיא בר בחרו לרוץ קדימה עם אנשים אחרים. מינויו של בר למנכ"ל משותף קיצץ בסמכויות הניהול של וינברגר ומטבע הדברים השפיע על הדומיננטיות שלו במשרד. החיבור בין אבנון לבר דחק את וינברגר לפינה והותיר לו 2 ברירות בלבד - לסור למרותם וליישר קו או לחפש את עתידו במקום אחר. וינברגר, שלא ראה עם בר ואבנון עין בעין, את עתידו המקצועי של המשרד, בחר באופציה השנייה.
המנכ"ל הקודם של 'שטרית מדיה גרופ' גיל ליבר, לא השלים שנה בתפקידו וסיים את דרכו במשרד לאחר 9 חודשים בלבד. ליבר הגיע לשטרית מדיה גרופ במטרה להוציא את המשרד לדרך חדשה ולגייס תקציבים שיעזרו למשרד (שניצב בשלהי העשירייה השנייה של הענף לפי היקפי פעילות) לנטרל את התלות הגבוהה שיש לו בעסקי דודי וייסמן. למרות שלא נרשמה מהפכה משמעותית בקדנציה שלו - בשנת 2013, שטרית מדיה גרופ הצליח לשמור על כוחו.
עם סיום דרכו במשרד אמר ליבר בזמנו כי "רותי אישה טובה ומיוחדת ולמדתי לחבב אותה. יחד עם זאת, רותי היא אשה דומיננטית ומי שמכיר אותי יודע שגם אני אוהב להיות דומיננטי ולהוביל את הדרך של המשרד אותו אני מנהל. לאור זאת הגעתי למסקנה שאין לי מקום בארגון במתכונתו הנוכחית".
יוזכר כי בתווך, בין סיום דרכו של ליבר להצטרפות של וינברגר, הגיע למשרד מתי ויינברג כמחליף לליבר. ויינברג היה אחד מהשותפים המייסדים של משרד הפרסום ויינברג קרסו שמיר שהתמזג ב-2001 עם סימבול פרס ושינה את שמו ל-WKSP ונסגר ב-2003 עם פרישתו של ויינברג ומעברו לאקספרט מבית באומן בר ריבנאי בו שימש כמנכ"ל משותף. הנסיון עם ויינברג לא החזיק מעמד חודשים רבים והסתיים זמן קצר לאחר שהתחיל.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
המשימה שניצבת בפני וינברגר ברורה ובהירה אך כלל לא פשוטה. הניסיונות הקודמים של שטרית לצאת ממטריית העסקים של דודי ויסמן ולהביא לצמיחת המשרד באמצעות גיוס תקציבים חדשים לא עלה יפה, והתלות של המשרד בעסקי ויסמן, למרות מיקומו בעשירייה השנייה של הענף, אינו בריא. כך לדוגמא, באוגוסט האחרון צירף המשרד לשורותיו את תקציב הפרסום של 'יקבי כרמל' במה שהסתמן כצעד חיובי בדרך הנכונה, אך חצי שנה בלבד לאחר מכן, נודע לאייס כי התקציב עושה את דרכו בדרך לבאומן בר ריבנאי.
- 10.איש ממורמר שאין כמותו (ל"ת)רועי 24/03/2014 15:06הגב לתגובה זו
- 9.מסכן... מרחמת עליו אחד המשרדים ה"לא פשוטים" (ל"ת)אחת שיודעת 23/03/2014 17:40הגב לתגובה זו
- 8.עוד אחד לרשימה (ל"ת)21/03/2014 18:55הגב לתגובה זו
- 7.קשה 21/03/2014 17:54הגב לתגובה זוהמשרד או המנכ"ל?
- 6.הוא לא ישרוד שם חצי שנה (ל"ת)שאק אטאק 21/03/2014 14:14הגב לתגובה זו
- 5.קרולינה 20/03/2014 20:34הגב לתגובה זויאללה בוא נראה תוך כמה זמן תוכל לרסק הפעם את המשרד
- 4.ליבר עשנ מהם משרד. חבל שנזרק (ל"ת)שי 20/03/2014 19:17הגב לתגובה זו
- 3.מני 20/03/2014 19:15הגב לתגובה זוסתם... :-)
- 2.יאללה ויינברגר, עוד משרד שתוכל להרוס (ל"ת)20/03/2014 17:16הגב לתגובה זו
- 1.מסכן. הוא לא יודע מה מחכה לו (ל"ת)רותי 20/03/2014 16:33הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.65% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
