יח"צ תקציבים זזים ב-PR המקבץ
צילום: Getty images Israel

מקבץ היח"צ השבועי של אייס: הרבה אופנה, תיירות, אקדמיה וגם ירושלים

לקראת סופ"ש, מגיש אייס מקבץ שכולל 5 משרדים - יפה אפרתי, רימון כהן שינקמן, מירב פרסי צדוק, משה דבי ו-וגנר&סנדיק. מי קיבל מה? כנסו כנסו
כתבי אייס | (4)

*** מחלקת האופנה והלייף סטייל במשרד יפה אפרתי תקשורת, קיבלה לטיפולה את התקציבים של HOODIES, CELIO, BEAUTIFEEL ומותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM.

את המחלקה מנהלת מאיה אפרתי אידלסון, והיא מטפלת גם בתיקים של Replay, סטיב מאדן, מגה ספורט, תמנון, לוקסאוטיקה, בגיר ועוד. משרד יפה אפרתי תקשורת, מאיה אפרתי-אידלסון ונטע הר-לב מונה למעלה מ-40 לקוחות, בהם תאגיד יוניליוור, טבע ישראל, מזרחי טפחות, אופל, יינות ביתן, יורקום-נוקיה, סוגת, רב בריח ועוד.

*** רימון כהן שינקמן זכה בתקציב יחסי הציבור של HIT מכון טכנולוגי חולון, מוסד שיצטרף ללקוחות נוספים בתחום החינוך והאקדמיה בהם מטפל המשרד, בין היתר מכללת הדסה, מכללת דוד ילין, המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה העברית ועוד.

מי שתטפל בתיק HIT מכון טכנולוגי חולון היא מיכל זילבר מ'רימון כהן שינקמן', שמסרה כי "אין ספק כי שוק ההשכלה הגבוהה מתמודד כיום עם אתגרים רבים ואנו גאים לתרום מניסיוננו הרב על מנת לסייע ל-HIT מכון טכנולוגי חולון בקידום מטרותיו".

*** מירב פרסי צדוק ממשרד יוסי קוצ'יק-מירב פרסי צדוק אסטרטגיה תקשורתית, החלה לשמש כמשרד הייעוץ אסטרטגי-תקשורתי של בית הספר ללימודי סביבה ע"ש פורטר באוניברסיטת תל אביב. בית הספר מהווה פלטפורמה אקדמית המוקדשת לנושאי סביבה ואנרגיה ירוקה. בית ספר פורטר מקיים לימודים לתארים מתקדמים, המשלבים את הנושאים הסביבתיים עם ניהול, מדעי הרוח, מדעים מדויקים, משפטים ועוד.

*** משרד דבי תקשורת של משה דבי, תנהל את תקציב יחסי הציבור של הרשות לפיתוח ירושלים. הרשות פועלת לפיתוחה הכלכלי של ירושלים, וב-25 השנה האחרונות יזמה והובילה פרויקטים מרכזיים בעיר, בהם קידום תעשייה על ידי עידוד יזמים, משיכת חברות ומפעלים באמצעות מגוון הטבות מס ומענקים ועוד.

אודי בן דרור, מ"מ מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, מסר: "אנו שואפים להמשיך את התנופה שחווה ירושלים בשנים האחרונות, גם בזירה התקשורתית". משה דבי הוסיף: "אנו שמחים להיות שותפים לעשייה החשובה והמגוונת של הרשות לפיתוח ירושלים, פיתוח הכלכלה בבירת ישראל וקידומה כעיר בינלאומית".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

*** וגנר&סנדיק אסטרטגיה תקשרותית, משרדה של עמית סנדיק יטפל במערך הדוברות ויחסי הציבור של גוליבר, חברת האונליין המתמחה בתיירות, ובטראווליסט האתר להשוואת מחירים בתיירות.

עמית סנדיק, מנכ"לית המשרד ומי שתוביל את העבודה עם 2 החברות החדשות, מסרה כי "אין לי ספק שהניסיון הרב שלנו בתחומי התיירות כמו גם בתחומי פעילות מגוונים שונים יאפשרו לנו לממש את המטרות התקשורתיות והשיווקיות שלהם".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    משרד מעולה, מאיה מדהימה (ל"ת)
    רונית 20/03/2014 00:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מרצה מדוד ילין 13/03/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    עושים את העבודה. אילו הייתי יכול לספור את הפעמים שיצרתי עמם קשר לטובת קידום עניין המכללה והוא לא טופל כלל הייתי איש עשיר. עד היום חבריי ואני איננו יודעים כלל על מה משלמים להם.
  • פואד 15/03/2014 08:46
    הגב לתגובה זו
    אמרתי לו רחל בחיאת רחל...
  • גלעד שליט 16/03/2014 11:08
    כאילו שבלי תמי שינקמן לא היו מסקרים את החטיפה של גלעד וחזרתו הביתה. כמה קרדיט האישה הזו לקחה על שום דבר זה פשוט מדהים
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.