מקבץ היח"צ השבועי של אייס: הרבה אופנה, תיירות, אקדמיה וגם ירושלים

לקראת סופ"ש, מגיש אייס מקבץ שכולל 5 משרדים - יפה אפרתי, רימון כהן שינקמן, מירב פרסי צדוק, משה דבי ו-וגנר&סנדיק. מי קיבל מה? כנסו כנסו
כתבי אייס | (4)

*** מחלקת האופנה והלייף סטייל במשרד יפה אפרתי תקשורת, קיבלה לטיפולה את התקציבים של HOODIES, CELIO, BEAUTIFEEL ומותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM.

את המחלקה מנהלת מאיה אפרתי אידלסון, והיא מטפלת גם בתיקים של Replay, סטיב מאדן, מגה ספורט, תמנון, לוקסאוטיקה, בגיר ועוד. משרד יפה אפרתי תקשורת, מאיה אפרתי-אידלסון ונטע הר-לב מונה למעלה מ-40 לקוחות, בהם תאגיד יוניליוור, טבע ישראל, מזרחי טפחות, אופל, יינות ביתן, יורקום-נוקיה, סוגת, רב בריח ועוד.

*** רימון כהן שינקמן זכה בתקציב יחסי הציבור של HIT מכון טכנולוגי חולון, מוסד שיצטרף ללקוחות נוספים בתחום החינוך והאקדמיה בהם מטפל המשרד, בין היתר מכללת הדסה, מכללת דוד ילין, המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה העברית ועוד.

מי שתטפל בתיק HIT מכון טכנולוגי חולון היא מיכל זילבר מ'רימון כהן שינקמן', שמסרה כי "אין ספק כי שוק ההשכלה הגבוהה מתמודד כיום עם אתגרים רבים ואנו גאים לתרום מניסיוננו הרב על מנת לסייע ל-HIT מכון טכנולוגי חולון בקידום מטרותיו".

*** מירב פרסי צדוק ממשרד יוסי קוצ'יק-מירב פרסי צדוק אסטרטגיה תקשורתית, החלה לשמש כמשרד הייעוץ אסטרטגי-תקשורתי של בית הספר ללימודי סביבה ע"ש פורטר באוניברסיטת תל אביב. בית הספר מהווה פלטפורמה אקדמית המוקדשת לנושאי סביבה ואנרגיה ירוקה. בית ספר פורטר מקיים לימודים לתארים מתקדמים, המשלבים את הנושאים הסביבתיים עם ניהול, מדעי הרוח, מדעים מדויקים, משפטים ועוד.

*** משרד דבי תקשורת של משה דבי, תנהל את תקציב יחסי הציבור של הרשות לפיתוח ירושלים. הרשות פועלת לפיתוחה הכלכלי של ירושלים, וב-25 השנה האחרונות יזמה והובילה פרויקטים מרכזיים בעיר, בהם קידום תעשייה על ידי עידוד יזמים, משיכת חברות ומפעלים באמצעות מגוון הטבות מס ומענקים ועוד.

אודי בן דרור, מ"מ מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, מסר: "אנו שואפים להמשיך את התנופה שחווה ירושלים בשנים האחרונות, גם בזירה התקשורתית". משה דבי הוסיף: "אנו שמחים להיות שותפים לעשייה החשובה והמגוונת של הרשות לפיתוח ירושלים, פיתוח הכלכלה בבירת ישראל וקידומה כעיר בינלאומית".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

*** וגנר&סנדיק אסטרטגיה תקשרותית, משרדה של עמית סנדיק יטפל במערך הדוברות ויחסי הציבור של גוליבר, חברת האונליין המתמחה בתיירות, ובטראווליסט האתר להשוואת מחירים בתיירות.

עמית סנדיק, מנכ"לית המשרד ומי שתוביל את העבודה עם 2 החברות החדשות, מסרה כי "אין לי ספק שהניסיון הרב שלנו בתחומי התיירות כמו גם בתחומי פעילות מגוונים שונים יאפשרו לנו לממש את המטרות התקשורתיות והשיווקיות שלהם".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    משרד מעולה, מאיה מדהימה (ל"ת)
    רונית 20/03/2014 00:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מרצה מדוד ילין 13/03/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    עושים את העבודה. אילו הייתי יכול לספור את הפעמים שיצרתי עמם קשר לטובת קידום עניין המכללה והוא לא טופל כלל הייתי איש עשיר. עד היום חבריי ואני איננו יודעים כלל על מה משלמים להם.
  • פואד 15/03/2014 08:46
    הגב לתגובה זו
    אמרתי לו רחל בחיאת רחל...
  • גלעד שליט 16/03/2014 11:08
    כאילו שבלי תמי שינקמן לא היו מסקרים את החטיפה של גלעד וחזרתו הביתה. כמה קרדיט האישה הזו לקחה על שום דבר זה פשוט מדהים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.