מקבץ היח"צ השבועי של אייס: הרבה אופנה, תיירות, אקדמיה וגם ירושלים
*** מחלקת האופנה והלייף סטייל במשרד יפה אפרתי תקשורת, קיבלה לטיפולה את התקציבים של HOODIES, CELIO, BEAUTIFEEL ומותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM.
את המחלקה מנהלת מאיה אפרתי אידלסון, והיא מטפלת גם בתיקים של Replay, סטיב מאדן, מגה ספורט, תמנון, לוקסאוטיקה, בגיר ועוד. משרד יפה אפרתי תקשורת, מאיה אפרתי-אידלסון ונטע הר-לב מונה למעלה מ-40 לקוחות, בהם תאגיד יוניליוור, טבע ישראל, מזרחי טפחות, אופל, יינות ביתן, יורקום-נוקיה, סוגת, רב בריח ועוד.
*** רימון כהן שינקמן זכה בתקציב יחסי הציבור של HIT מכון טכנולוגי חולון, מוסד שיצטרף ללקוחות נוספים בתחום החינוך והאקדמיה בהם מטפל המשרד, בין היתר מכללת הדסה, מכללת דוד ילין, המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה העברית ועוד.
מי שתטפל בתיק HIT מכון טכנולוגי חולון היא מיכל זילבר מ'רימון כהן שינקמן', שמסרה כי "אין ספק כי שוק ההשכלה הגבוהה מתמודד כיום עם אתגרים רבים ואנו גאים לתרום מניסיוננו הרב על מנת לסייע ל-HIT מכון טכנולוגי חולון בקידום מטרותיו".
- חברת AIG מחליפה יח"צ: שכרה את שירותי "אפרתי תקשורת"
- איתן שם טוב יהיה מנכ"ל משותף במשרד היח"צ אפרתי תקשורת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
*** מירב פרסי צדוק ממשרד יוסי קוצ'יק-מירב פרסי צדוק אסטרטגיה תקשורתית, החלה לשמש כמשרד הייעוץ אסטרטגי-תקשורתי של בית הספר ללימודי סביבה ע"ש פורטר באוניברסיטת תל אביב. בית הספר מהווה פלטפורמה אקדמית המוקדשת לנושאי סביבה ואנרגיה ירוקה. בית ספר פורטר מקיים לימודים לתארים מתקדמים, המשלבים את הנושאים הסביבתיים עם ניהול, מדעי הרוח, מדעים מדויקים, משפטים ועוד.
*** משרד דבי תקשורת של משה דבי, תנהל את תקציב יחסי הציבור של הרשות לפיתוח ירושלים. הרשות פועלת לפיתוחה הכלכלי של ירושלים, וב-25 השנה האחרונות יזמה והובילה פרויקטים מרכזיים בעיר, בהם קידום תעשייה על ידי עידוד יזמים, משיכת חברות ומפעלים באמצעות מגוון הטבות מס ומענקים ועוד.
אודי בן דרור, מ"מ מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, מסר: "אנו שואפים להמשיך את התנופה שחווה ירושלים בשנים האחרונות, גם בזירה התקשורתית". משה דבי הוסיף: "אנו שמחים להיות שותפים לעשייה החשובה והמגוונת של הרשות לפיתוח ירושלים, פיתוח הכלכלה בבירת ישראל וקידומה כעיר בינלאומית".
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
*** וגנר&סנדיק אסטרטגיה תקשרותית, משרדה של עמית סנדיק יטפל במערך הדוברות ויחסי הציבור של גוליבר, חברת האונליין המתמחה בתיירות, ובטראווליסט האתר להשוואת מחירים בתיירות.
עמית סנדיק, מנכ"לית המשרד ומי שתוביל את העבודה עם 2 החברות החדשות, מסרה כי "אין לי ספק שהניסיון הרב שלנו בתחומי התיירות כמו גם בתחומי פעילות מגוונים שונים יאפשרו לנו לממש את המטרות התקשורתיות והשיווקיות שלהם".
- 2.משרד מעולה, מאיה מדהימה (ל"ת)רונית 20/03/2014 00:15הגב לתגובה זו
- 1.מרצה מדוד ילין 13/03/2014 12:57הגב לתגובה זועושים את העבודה. אילו הייתי יכול לספור את הפעמים שיצרתי עמם קשר לטובת קידום עניין המכללה והוא לא טופל כלל הייתי איש עשיר. עד היום חבריי ואני איננו יודעים כלל על מה משלמים להם.
- פואד 15/03/2014 08:46הגב לתגובה זואמרתי לו רחל בחיאת רחל...
- גלעד שליט 16/03/2014 11:08כאילו שבלי תמי שינקמן לא היו מסקרים את החטיפה של גלעד וחזרתו הביתה. כמה קרדיט האישה הזו לקחה על שום דבר זה פשוט מדהים
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
